ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان بخش بر چهار 112

البته این کاری رو که قلی انجام داده بود و حرفایی روکه به اسحاق زده بود نمی شد به حساب تحریک مستقیم گذاشت . چون دیگه تقریبا چیزی نمونده بود که قلی به اسم من نکرده باشه و همون چند قواره زمین و یکی دو تا خونه رو هم اگه من اراده می کردم با این مهریه سنگینی که برای من در نظر گرفته بود می تونستم از چنگش به در بیارم . کور خونده بود . با بد کسی در افتاده بود . هرچند اون از نقطه نظر خودش منطقی می گفت ولی از این که پیش پسرم می خواست منو یک دیو نشون بده خیلی ناراحت بودم . پدر و پسر بزرگ داشتند هووی منو می کردند . کس و کون لیزا آتیش گرفته بود . ولی اون دو نفر ول کنش نبودند . .. منم باید به قلی نشون می دادم که کم نمیارم .  اگه اونم واسه خودش عشق و حالی داره منم اهلش هستم . خستگی و خواب آلودگی من که به حداقل رسید پسرامو صداکردم . اون سه تایی رو که قبلا با لیزا مشغول بودند  . 
-افشین و اشکان و احسان . بچه ها برین کیرتونو بشورین .. این لیزا معلوم نیست  چه میکروبی توی کسش داشته باشه که اگه شما اونو به من منتقل کنین باید بیچارگی بکشیم . اینا دیگه جنده هستن . از همون روزی که به سن بلوغ می رسن اصلا میرن توی مدرسه با هم کلاسی های خودشون سکس می کنن . یه قانون کس شری به نام سکس زیر 18 سال  ممنوع در میارن ولی اگه وارد مدرسه های اینا شی می بینی در گوشه و کنار این آموزشگاهها هر کدوم به نوعی مشغولن ..
 اسحاق که حالا داشت کس لیزا رو آتیش می کرد گفت اصولیش همینه دیگه . چرا وقتی که زنا و دخترای دیگه هستند آدم باید بیاد مامانشو بکنه . این زشته . افت شخصیت داره . این طور نیست بابا ؟
 شوخی اسحاق هم گل کرده بود . ولی در همین لحظه اون سه تا پسر دیگه ام اومده بودند و منو از جام بلند کرده و به همون سبک قلی و اسحاق و لیزا شروع کردند به سکس با من . احسان و اشکان منو بغلم کردند . احسان از روبرو کرد توی کسم و اشکان هم گذاشت توی کونم . افشین هم دیگه در این سبک گاییدن کمی بیکار به نظر می رسید .
 -بچه ها منو بذارین زمین . می خوام دو تا کیر بره توی یه سوراخ و یکی دیگه داخل یه سوراخ دیگه تا این پدرتون ببینه که وقتی که نبوده من چه هنرا یاد گرفتم . چه راحت می تونم سه تا کیر رو توی تنم جا بدم.
 می دونستم که این جور بی پروا حرف زدنای من قلی رو ازکوره به در می بره وبه زحمت بر اعصاب خودش مسلطه .
-قلی جون تو که داری با پسر بزرگت  به کس و کون زن کوچیکت حال میدی بیا و ثوابی کن و راهنمای این سه تا پسرت هم باش و اونا رو از تجربیات خودت هم بهره مند کن . خیلی حال میده . خیلی هم ثواب داره .  تو که نباید بین فرزندانت فرق بذاری . یک پدر باید به خوبی فرزندانشو تر بیت کنه و اونا رو از تجربیات خودش آگاه کنه . پدران روزگاری پسران بوده اند . . پسرا منو بذارین زمین . نمی خوام افشین جون بیکار بشینه .
 قلی رو اگه بهش کارد می زدی خونش در نمیومد . ولی من ول کن قضیه نبودم .
-قلی !این لیزا جون با سه تا در دو تا آشنایی داره  ؟
 -منظورت چیه ..
-پسرا  یه وضعیت درستی به خودتون بدین می خواهیم به بابا جونت نشون بدیم که جریان چیه . بر نامه فوق العاده رو اجراش می کنیم .
 سه تا پسر درساشونو فوت آب بودن . افشین و اشکان کردن توی کسم و احسان هم فرو کرد توی کونم . لیزا رو هم  از رو هوا گذاشتنش زمین . زن خارجی با حسرت به من و سه تا پسرام نگاه می کرد که چه جوری سه تا کیر رقته توی کس و کونم .
 -آخخخخخخخ پسرا پسرا .. افشین اشکان دو تایی تون توی کس من حرکت بدین . از هم خجالت نکشین  که چرا کیرتون داخال کس مادر به هم بر خورد می کنه .باید پیه همه اینا رو به تن مالید . هر لحظه امکان داره از اتصال دو کیر یه جرقه ای تولید شده یک رعد و برق و صاعقه ای بیاد که فریاد هوس شما مادر گلتونو به اوج آسمونا برسونه . پسرا امروز چه تون شده ؟ کیرتون خیلی تیز به نظر میاد . نکنه اونو توی کس لیزا تیزش کردین .. 
همین یه سوژه ای شد واسم تا بیشتر سر به سر قلی بذارم .
-میگم پسرا زود باشین . این نشون میده  که درسته ما در بعضی رشته ها پیشرفته تریم ولی همینو هم باید در نظر گرفت که این پیشرفت در اثر تمرینات زیاد به دست اومده و لیزا فکر نکنه که فقط در کشور خودشه که مرداش فعالن . قلی جون سر فرصت که بیکار شدی وقت کردی می تونی از لیزا در مورد کیر های امریکایی بپرسی . انواع و اقسام و حالتهایی رو که دیده اگه بتونه برامون توصیفش کنه خیلی عالی میشه . من قصد دارم وقتی که از تو جدا شم یه سفری هم به اون جا داشته باشم اگه اطلاعات وسیعی در اختیارم باشه خیلی به دردم می خوره . ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر