ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 76

سمیه که واسه لحظاتی کیر منو توی دهنش داشت دوباره هوس کرد که اونو بگیره دهنش ولی  کیرمو با یه فشار کردم توی کون شوهرش و سرگرم گاییدن جبار خان شدم . سمیه هم مجبور شد کیر شوهرشو بذاره توی دهنش . نصف کیر  جبار بیرون بود و من به  کیرش دست می زدم و سمیه هم خیلی آروم کیر شوهرشو میک می زد و با اون حال می کرد . کون چاق و تپل جبار طوری به من حال می داد که دیگه زیاد توجهی به پشم و پیله هاش نداشتم ولی اگه مثل کون فری و هوتن و چند مرد دیگه که گاییده بودم تر و تمیز می بود خیلی بیشتر حال می داد . چون من رعایت بهداشتو خیلی دوست دارم . این موهای کون و موهای دور و بر سوراخ کون جبار نمی ذاشت که من بتونم به خوبی اون سوراخ کونشو دید بزنم . اگه می خواستم بهتر ببینمش باید کونشو به دو طرف حسابی بازش می کردم  . دوست نداشتم اون جر بخوره . هرچند از ته دلم دوست داشتم پاره پاره اش کنم .. یک آن دیدم آب جبار توی دهن زنش خالی شد و سمیه آب کیر شوهرشو خورد ..
-سمیه جون خیلی دلم می خواد کس دادن تو رو ببینم . ببینم که با کیر دیگه ای حال می کنی همسر گلم .
-مگه به اندازه کافی ندیدی ؟
-چرا ولی این  خانوم شی میل خیلی حال میده . با تمام هیجان و وجودش داره آدمو می کنه . خیلی کارش درسته . حرف نداره . اصلا یه چیزی میگم و یه چیزی می شنوی . دلم می خواد ببینم  رو چمن های کست برف نشسته .. چقدروقتی که  بچه بودم دوست داشتم برف بخورم .
 پاک اعصابمو به هم ریخته بود  . من دوست نداشتم که کیرمو از توی کون توپ و تپل جبار  بیرون بکشم .  تازه داشتم به حال کردن با این کون عادت می کردم .عاشق گاییدن کون مردا بودم .  ولی جبار این پاسدار دلاور و غیور و از جان گذشته کاری کرد که خیلی لذت داد و به ایثار گری اون افتخار کردم . کیرمو گرفت توی دستش و اونو خودش به سمت کس زنش هدایت کرد . قبل از اون دهنشو گذاشت رو سر کیرم و گفت جاااااااان ساک زدن این کیر هم خیلی حال میده خیلی دلم می خواست که توی کون خودم خالی می کردی ولی  زنم واجب تره . به گردنم حق داره ..
 -آقا جبار خیلی سخته سوراخ زنتو از لای این موها پیدا کنی .
 خندید و گفت سوراخ کسش که به کره مریخ نرفته .. همین لاپاشه دیگه ..  کیرمو با دست خودش گذاشت رو سر سوراخ کس ..
 -آهههههههه سمیه ..
 جبار  دست از سر کیرم  بر نمی داشت . مثل این که دل نداشت رهاش کنه . اونو به کس زنش می مالید و یه نگاهش به صورت سمیه بود که اون  چه حسی داره و واکنش های اونو ببینه . سمیه از حال رفته بود .
-جبار .. جبار .. دیگه بسه تو که منو کشتی .. تا حالا هیچ کیری مث این کیر به من حال نداده .. اصلا منو از حال برده . بذارش توی کسسسسم با دستای خودت اونو بفرستش داخل ..
-عزیزم واسم سر و صدا می کنی که من حال کنم ؟
-آره .. هر چی تو بگی عزیزم . تو که خودت خوب می دونی در دین ما زن باید از شوهرش اطاعت کنه . منم تابع تو هستم ..
 -بازم برام مرد میاری که کونمو بکنه ؟
-تا دلت بخواد از این مردا زیادند .. اگرم داخلی های خودمون کیرشون به جای دیگه ای بند بود روزی صد تا از این همجنس بازا رو در گوشه کنار دستگیر می کنیم و می فرستم سراغ تو ..
 جبار هیجان زده شده بود و در حالی که به کونش دست می مالید گفت ولی هیشکدومش مثل کیر شیدا جون نمیشه .. هم نرمه هم سفت و هم شقه و گاهی یه شلی خاصی داره که وقتی وارد کون آدم میشه لذت مخصوصی میده . دلم می خواد این کیر همیشه در کنارم باشه . اصلا اون بشه شوهر من و من بشم زن اون .
 بالاخره کیر من وارد کس سمیه زن جبار شد . واسه این که نشون بدم بی جهت واسش سر و دست نمی شکونده و در تبش نمی سوخته .. خیلی سریع کیرمومی کردم توی کس و برش می گردوندم . با توجه به چند تا مردی که منو از کون کرده بودند می دونستم کیر مردا شقی بهتری نسبت به کیر ما شی میل ها داره ولی دوست داشتم و سعی می کردم که این نقطه ضعف خودمو به صورت دیگه ای جبران کنم . دستامو می مالوندم به سینه های سمیه  . سینه هایی که حالت سفتی و دخترونه خودشو تا حدود زیادی حفظ کرده بود . کیرم در برگشت با تار های موی کس سمیه در تماس بود و این تار موها از اون جایی که نرم بود داغ ترم کرده و هر لحظه حس می کردم که آبم می خواد خالی شه . دیدم جبار داره زار می زنه و به من میگه که اگه یه وقتی می خوای خیس کنی آب کیرت رو بریز رو  پشم کس زنم و پخششون کن تا به دیدن اونا  حال کنه .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر