ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 88

اون شب ندونستم دیگه چه جوری رفتم خونه . هم احساس آرامش می کردم و هم احساس خستگی . متوجه یه سبکی  خاصی هم در مقعدم شده بود . آخه کیر  امشب خیلی راحت تر رفته بود توی کونم و من لذت اونو بیشتر از دفعات قبل در یه حالتی با حداقل درد چشیده بودم . طوری  که وقتی یه کیری تا همون نصفه هاش می رفت توی کونم دلم می خواست دلم  سریع بیاد عقب و دوباره یه حرکت رو به جلویی داشته باشه . یکی از همون  پماد های بی حس کننده ضد درد اصلو از رامین گرفتم .. ولی بهم گفت خودمو با این چیزا عادت ندم . اون وقت بد جوری بهش عادت می کنم . ولی پس از هر دوبار مصرف یه بار ازش استفاده نکنم و ببینم ظرفیت کونم تا چه حده . شاید آزاد تر شده باشه . ولی بهم گفت حتما از روغن ها و چرب کننده های خاص واسه کون دادن استفاده کنم که ناحیه مویرگی مقعدم دچار آسیب دیدگی نشه. عادت کرده بودم به این که با یکی باشم . نه این که حتما با هاش سکس کنم ولی در خونه احساس تنهایی می کردم . این آتنا چه آتنایی بود که به این نون و ماستها سیر نمی شد . هر قدر بیشتر کون می دادم تنوع بیشتری می خواستم . از خودم دیگه می ترسیدم . این که یه حالت بی گدار به آب زدگی به خودم نگیرم . این حس خودمو طوری جلوی شوهرم نشون ندم که بفهمه واسه کون دادن نیاز به مردای غریبه دارم و اصلا کشته مرده اینم که کونمو تقدیم کنم . نفهمیدم کی خوابم برد و کی بیدار شدم . یه دوشی گرفتم . حیفم اومد که با این تن و بدن خوشبو و نرم جلو آینه نرم و یه دیدی به خودم نزنم . رفتم جلوی آینه تمام قد که بهتر بتونم خودمو ببینم و از تماشای خودم لذت ببرم . چقدر امشب رامین از من خوشش اومده بود . زنای  دیگه همه شون میرن  به سر و صورتشون می رسن و من همش به فکر کونم هستم که چی میشه و چی نمیشه . نکنه از فرم بیفته ونکنه لاغر تر شم و دیگه منو قبولم نداشته باشن و از این حرفا .  ولی عجب چیزی بود .  پاهام باهاش حسابی هماهنگ بود . رفتم روی تخت دراز کشیده و در حالت دراز کش هم خودمو ورانداز کردم که  ببینم تا چه حد می تونم رو پسرا اثر بذارم . خیلی از مردا هیجان خودشونو واسم تعریف کرده بودن .این که وقتی قالب کونومی بینن دوست دارن هر تیکه از اون قالب یه سوراخ داشته باشه . همه جاشو آروم آروم گازش بگیرن ببوسنش و بعد کیرشو نو توی هر نقطه ای فرو کنن . دوست ندارن آبشون زود بیاد . دوست دارن کون ما زنا رو تسلیم خودشون بدونن . این حالت تسلط بر ما بهشون حال میده . احساس قدرت می کنن . ولی من فکر می کنم اونا خیلی ضعیفن . وقتی با یه ناز و عشوه و کون نمیدم و نمی تونم و تالب چشمه اونا رو بردن و تشنه برشون گردوندن که اونا رو از هرچی ضعیفه در عالم ضعیف تر می کنه چرا به خودمون نبالیم ؟! از این حس خودم خوشم میومد . لذت می بردم . چرا باید همش دلم بخواد که یه چیز کلفتی توی کونم وول بخوره ؟ قلقلکم بده و وقتی که داره لذت می بره منم احساس لذت کنم ؟   هر لامپی رو که دور و برم بود روشنش کردم . فضای اتاقو کرده بودم تالار عروسی ..  دوست داشتم به بهترین شکل ممکن قمبل کرده خودمو در آینه ببینم . بازم لاپامو باز کردم و تصور کیر هایی رو کردم که با من در تماسن . این چقدر می تونه خطر ناک باشه که من با کیر تمام مردا یه حس آشنایی داشته باشم . یعنی کونم حس کنه هر کیری که می خواد لمسش کنه و حالشو جا بیاره یک کیر بیگانه نیست .  فقط دقایقی کار می بره که با صاحبش اخت شد . کیر و کون یه زبون بین  المللی دارن که همو به خوبی درک می کنن . کیر جای امنی برای غلاف می خواد و کون هم یه چیزی می خواد تا ازش حمایت کنه . کون واسه کیر یه سایه ای میشه ولی خودش زیر سایه اون قرار داره . یه لحظه صدای زنگ در منو به خودم آورد .
-کیه ؟
 -ببخشید  دوست پرهام هستم ..
 -ببخشید آقا ایشون نیستند . تازه این جا خونه برادرشه .. الان هم ایران نیستند .. و دو یه روزی میشه که رفتن .
-می دونم من همه اینا رو می دونم . شما زن داداشش آتنا خانوم هستید .همه اینا رو هم گفته . فقط به من سفارش کرده بود که در غیاب من هر کاری که  داشتین انجام بدم . اگه کاری داشتید .. تدارکاتی چیزی بود ..
-خیلی ممنون آقا . فک و فامیلامون هستند .. دست شما درد نکنه .
-ما خیلی بهش مدیونیم و زحمتشو زیاد کردیم . ..
 این پسره پررو برادر شوهر عوضی , خودش کس و کون ما رو کرده کم نیست یکی دیگه رو می فرسته سراغ ما . خدا کنه بر داشت بد نکرده باشم . برم ببینم چه خبره . یه مانتو آزاد رو همین جور انداختم رو تنم و بدون روسری رفتم دم در .. یه جوون خوش ترکیبی بود که چند سالی رو بزرگ تر از پر هام نشون می داد . نمی دونم چه رابطه ای با اون می تونست داشته باشه .
-ببخشید. من مسئول پخش یه سری از مواد غذایی هستم که می تونم اونا رو با نرخ خیلی نازل و تعاونی  در اختیارش بذارم و با اون طرف قرار دادم .
- شما جنسا رو در اختیار اون گذاشته با اون طرف معامله اید ؟
 -اینو صاحب مغازه که پد رایشون هستند گفتن که مانعی نداره و من فقط با پر هام خان طرفم و اصلا در مورد نرخ و این مسائل طرف صحبت نیستم و ایشون هم وکالت دارن . من فقط می تونم ماهی یه باربهش سهمیه بدم ولی خب دیگه اون جوونه و باید هواشو داشت .من فکر کنم پرهام سر باباش کلاه می ذاشت و فی رو گرون تر و بالاتر منظور می کرد می رفت دنبال الواطی .... و این مرتیکه الدنگ عوضی کس خل یا کیر خل شده داره به پرهام جنس میده غلط نکنم اومده به جاش از من جنس بگیره .. خدا نکنه اون روی سگم بر گرده و بالا بیاد , جنسم دوطرفه و دیگه حسابی بد بد میشه . ... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر