ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خار تو , گل دیگران 19

هوشنگ  چند پیام سکسی رد و بدل شده خودشو با  دخترای دنیای مجازی رو بررسی کرد ولی یه متنی روکه با توجه به شناختی که از روحیه و زندگی و ماجرای این روزای ویدا خبر داشت آماده کرده  برای ویدا فرستاد . هرچند قلابی و ساختگی بودن این گفتگو در ظاهر مشخص بود ولی می شد واسش یه توجیهی آورد و در دنیای دوز و کلک ها و با توجه به شناختی که نسبت به ویدا پیدا کرده بود می دونست ذهنش  و احساسش اون قدر تحت تاثیر قرار می گیره که دیگه به این فکر نکنه که نوشته ها مال یه نفره و چرا زمان ارسالی درش تایپ نشده . اون می خواست بزنه به همون نقطه حساس و ضعف ویدا و روی فکر و هوس و نیازش اثر بذاره به اونم گفت که این متن طولانیه .  
 ویدا شروع کرد به خوندن اونا . خوندن پیامهای دو طرفه هوشنگ و دوست دختر مجازی اون.. .
-عزیزم اون شورتی رو که من دوست دارم پات کردی ؟
-نمی دونم تو چی دوست داری ؟
-همونی که لبه های کستو از دو طرف بندازه بیرون ..یه حالت توری داشته باشه که کس سفیدتو قشنگ تر نشونم بده ..
 -مگه قشنگ نیست ؟
 -چرا .. چرا .. حالا یه حرفی زدم .. بگو مزاحم کی میره بیرون ؟
-که چیکار کنی ؟ اون خونه خودشه .. هر وقت دوست داشت میره بیرون .. مگه کاری داشتی ؟
 -مگه کست نمی خاره ؟ دوست نداری من واست این کارو بکنم ؟
 -اووووووففففففف خیلی هم می خاره . ولی توکه این جا نیستی.
 -آخه باید شوهرتو ردش کنی بره . مگه اون کارمند نیست ؟ صبحها که بیکاره هروقت رفت  بگو تا من بیام پیشت .-می خوای چیکار کنی ؟ وقتی منو دیدی چیکار می کنی ؟
-هیچی بهت میگم زنم میشی ؟ وصله تنم میشی ؟ 
-دستم میندازی ؟
-من غلط بکنم همچین جسارتی بکنم .
هنوز وارد قسمتهای اصلی ماجرا نشده دست ویدا رفته بود رو کسش. . خودشو گذاشته بود جای اون دختر یا زنی که شوهر داشت و شوهرشم کار مند بود . نهههه نهههههه من اون نیستم . یعنی من جای اون زنم که می خواد رامینش زود تر بره بیرون و هوشنگشو بیاره توی خونه اش و باهاش سکس کنه ؟بهش لذت بده ؟ .انگشتاشو خیلی تند و سریع وارد کسش کرده و اونا رو با فشار بیرون می کشید . دوست داشت خیلی نرم و آروم اون متنو بخونه و با هر جمله اش لذت ببره . ولی خیلی هم عصبی شده بود از این که چرا هوشنگ اینا رو به اون  زن گفته .. اما من بهش قول دادم که از این کارش ناراحت نشم .. خوندن سکس چتو ادامه داد ..
-عزیزم .. خانوم خوشگله. .. دستم رو کیرمه .. همونی که دوای درداته..
 -من خودم یه دوا دارم ..
  -خودت گفتی که اون به دردت نمی خوره.. قوی هم نیست و همونشم ازت دریغ داره .
 -آقا پسر تو هم برو زن بگیر تا بتونی واسه یکی دیگه درمون شی ..پ
-کیرم دوست داره تو رو در مونت کنه .. واست تیز شده .  داره بهت سلام می کنه .
 - آقا پسر اون رفت رفت .. حالا رفت شوهرم رفت بیرون ..
-من بیام ؟
-دوست دارم جریمه ات کنم . حالتو بگیرم . تو فکر کردی من از اوناشم ؟ درسته که شوهرم بهم نمی رسه من اگه خود ارضایی کنم نمی ذارم کیر خلاف بره توی این غلاف .
-پس تو حالا چیکار می کنی ؟
-انگشتام توی کسمه .. می کشمش بیرون و میذارمش تو .
 -پس بذار من بیام اون جا با کیرم این کارو واست بکنم .
-نههههه نهههههه وسوسه ام نکن . من نمی ذارم تو بیای ..
-بذار من بیام ازاین هشت نه ساعتی که شوهرت نیست استفاده بکن ..جای انگشتات من کیرمو فرومی کنم توی کست .
 -نهههههه
-آررررررره
 -من نمی خوام کیرت بره توکسم ..
-پس الان باچه خیالی انگشتاتو فرومی کنی توی کست .. بذار من بیام خودم این کارو واست انجام بدم . وقتی دستای یکی دیگه روی آلت آدم باشه لذتش بیشتره ..
-نهههههه اگه بیای پیشم کیرتووحشیانه  فرومی کنی  توی کسم .. میگن مردا مخصوصا مث تو اگه زن نداشته باشن خیلی وحشی میشن ..
 -می ترسی جرت بدم ؟ پارت کنم .. نه ..
-پس چیکارم می کنی .. ؟
 -کست رو لیس می زنم .. بوسش می کنم .. میکش می زنم .
 -دیگه چی ؟
-هر کاری تو بخوای انجام میدم . هر کاری بگی می کنم ..
 -مردا وقتی از هوس زیاد درمانده میشن همین حرفا رو می زنن ولی وقتی  حس می کنن دارن به خواسته شون می رسن یا رسیدن خودشونومی گیرن ..
-نههههه می دونم کست کیر می خواد یه کیر درشت و سر حال .
-اگه سر حاله پس واسه چی می خواد حال کنه ؟
 -اوخخخخخ اون می خواد حال کنه و حال بده .. بذار من بیام .. فقط نگات می کنم .
-آره جون خودت تو گفتی و منم باور کردم . من خودم شیطونو درس میدم تونمی خواد واسم استاد بازی در بیاری ویدا بازم واسه چند دقیقه دست از خوندن کشید .. خیسی کسش اون قدر زیاد شده بود که با کف دستش  و انگشتاش اونو رو پاهاش پخشش می کرد .. ولی همچنان ترشح هوسش زیاد بود . حس می کرد که بین اون و زنی که در این سکس چت طرف هوشنگ بوده شباهت زیادی وجود داره .. اما هنوز نمی دونست که آیا مثل اون زن این آمادگی و گرایشوداره که بخواد این واکنش ها رو انجام بده ؟ با این که می دونست بیشتر غرق هوس میشه  خوندن این سکس چتو از سر گرفت .. ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر