ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

عشق وثروت وقلب 10

نادر ما می تونیم بهترین زنگی رو داشته باشیم -کدوم زندگی .. همون زندگی که مردم افسوسشو بخورن ؟/؟ حس کنن که ما از کره دیگه ای اومدیم ؟/؟ -نادر غرورت کجا رفته . این همه زحمت کشیدی . امروز واسه خودت بهترین و بالاترین شدی . نذار اونایی که حقشون نیست و ازت پایین ترند پز سر مایه شونو بدن .. -بس کن نگار ساکت شو . من فردا کلی مریض دارم . یه جراحی سنگین هم دارم اگه تمر کزمو بهم بزنی معلوم نیست چیکار کنم . -ببینم پول دو کیلو نخود کیشمیش در میاد که این دفعه رفتیم مشهد سوغاتی بخریم ؟/؟ -باشه مسخره ام کن . اون کسی رو که میگی بهترین و بالاترین مسخره اش کن . تو چت شده ؟/؟ -تو چت شده . انگار راه و رسم و قانون پزشکی رو نمی دونی . هرکی از کارات با خبر شه فکر می کنه تو یه دیوونه هستی .. -این قدر دلمو به درد نیار نگار . من که هرچی در میارم می دمش به تو . مال دنیا چه ارزشی برام داره . می دونی اگه الان زمانو ببرن عقب به سیزده چهارده سال قبل و یه تصویری از الان هم نشون بدن چیکار می کردم ؟/؟ -چیکار می کردی . -هرگز عاشقت نمی شدم و باهات ازدواج نمی کردم .. واسم لب ورچید و به حالت قهر رفت به یه اتاق دیگه .. -نگار بچه نشو من که نگفتم عاشقت نیستم . نگفتم که دوستت ندارم . -من که بهت گفته بودم وقتی با هم اختلاف سنی نداریم اختلاف فکری و فر هنگی یا عدم توافق اخلاقی به وجود میاد . زنا زود شکسته میشن -نگار تو هنوزم مث اون روزا خوشگلی .. من هنوزم دوستت دارم . فقط یه خورده اخلاقت عوض شده . ببین من چه جوری متوجهت کنم . یه مثالی می زنم . فرض کن یه نفر ثروتمند تر از خودتو دیدی که کلی دم و دستگاه داره . ویلاش توی کلار دشت دوبرابر ویلای توست و قشنگ تره و دور نماش زیباتر از  دور نمای ویلا و محل استقرار ماست . همون جایی که من واست گرفتم و وظیفه ام بود و هیچ ارزشی واست نداره . اینا همه به دلم می مونه نگار ولی باشه چون دوستت دارم کوتاه میام . حالا سوال من اینه تو چه احساسی راجع به اون داری . براش کف می زنی ؟/؟ میگی که حقت بود ؟/؟ یا مثل حالا حرص می خوری که چرا به اندازه اون نداری .. نتیجه اخلاقی : داشتن این همه سرمایه که دیگران حسرتشو بخورن چه فایده ای داره ! من نمیگم از پول بدم میاد . نمیگم به خواسته هات اهمیت نمیدم ولی این جوری که تو به من فشار میاری از بینم می بری . گاهی وقتا آدم اگه یه خورده گذشت داشته باشه بد نیست . شاید اگه در یک طبقه متوسط بزرگ می شدی فرهنگت خیلی قوی تر از اینا می شد -حالا دیگه بی فر هنگ و بی سواد هم شدیم -چرا صورت مسئله رو عوض می کنی و تعبیر خودتو جاش میذاری . -نادر تو خودت متوجه نیستی ولی هرچی از دهنت در اومده بهم گفتی .. می دونم که دیگه دوستم نداری عاشقم نیستی . چرا باید بین ما فاصله بیفته -نگار حرفات خیلی خنده داره . خود خواهی های توست که بین ما فاصله انداخته . .. اون مرتب می خواست از کارای من و این که چقدر در میارم سر در بیاره .هرچند از چند جا حقوق می گرفتم و در آمد های خرده ریز دیگه ای هم داشتم . شاید می خوست در آمد منو بر رسی کنه و برای خرید املاکش سر مایه گذاری کنه . شایدم می خواست بفهمه که من تا چه حد با مردم راه میام . اعصابم خط خطی شده بود . فردا صبحش پس از یک عمل جراحی سنگین وسط روز رو اومدم خونه خیلی خسته بودم . خوابیدم که بعد از ظهر برم مطب . نگار کمی بد اخلاق شده بود . حرفی نزدم .. اعتراضی نکردم ولی اون به هر بهانه ای متوسل می شد تا یه جوری دلخوری خودشو نشون بده بعد از ظهری توی مطبم بودم و داشتم ویزیت می کردم که سرو صدای درگیری منشی با یکی از بیماران رو شنیدم . صدا به حدی بود که خودم رفتم به سالن انتظار .. -خدای من . ابراهیم خان شما این جا چیکار می کنین . الهه خوشگل و رنگ پریده هم همراهش بود . مادرش دل نداشت که بیاد . می ترسید اگه چیزی در موردش بشنوه و نتونه تحمل کنه ....-ابرام آقا این جور در گیر شدن با منشی که دردی رو دوا نمی کنه . میومدین به خود من می گفتین -آخر نمیذاره  که من شما رو ببینم . در هر حال شرایطی فراهم کردم که حدود  نیم ساعت بعد اونا رو آوردم داخل .. هرچند این به نوعی بی احترامی به سایر بیماران محسوب می شد ولی چهره در هم الهه باعث شد که دلم بسوزه .. پس از معاینه   یه چند تا عکس واسش نوشتم  و عکسای قدیم و چند مورد از خلاصه وضعیتشو دیدم و گفتم تنها راهش همونیه که پریشب بهتون گفتم .. -ولی من توانایی شو ندارم .. -البته ریسکه . ممکنه خودشوبا این شرایط سالهای سال  وفق بده ولی جراحی در سنین بالا حداقل برای این مشکل خیلی دشوار تره .در همین لحظه دختر کوچولوی شیرین زبون که از من نمی ترسید گفت بابا من می خوام بمیرم ؟/؟ خسته ات کردم ؟/؟ چهره مظلومانه و لحن معصومانه اش یه لحظه منقلبم کرد . تصمیم گرفتم یه دو سه میلیونی رو بهش تخفیف بدم ... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر