ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 33

پس از این که فرزاد دستاشو گذاشت رو کونم اومد پشتم قرار گرفت و یا یه فنی که شبیه بارانداز در کشتی بود منو برد بالا سرش و یه وری کرد . یه مدلی شبیه به 69 ایستاده درست شد . طوری که دهن من رو کیرش قرار گرفت پاهام رو شونه هاش بود و کونم افتاده بود روسرش . اون با دستاش کونمو از وسط باز کرده و حریصانه زبون پهنشو کشید رو کونم . -جووووووون طناز چه کسسسسی .. اوووووووفففففف حالا دیگه راستی راستی دارم باهاش حال می کنم .. .. توی دلم گفتم سگ خور تو الان چند ساعته که داری با من حال می کنی و دیگه چیزی واسم نذاشتی .. ولی لذت می بردم از این که همچنان در کف منه و داره باهام حال می کنه . سرم رو کیرش قرار داشت .. عجب کیری! روی شکمش یه حالت افق پیدا کرده چند سانت از نافش هم جلو زده بود مجبور شدم دستمو بذارم زیر بیضه کیرشو خم کرده و دهنمو بذارم روش و براش ساک بزنم . دو طرفه مشغول مکیدن بدن هم بودیم .. یا آهنگ لذت و هوس کیرشو ساک می زدم جووووووون فرزاد عزیزم این تا چند لحظه دیگه می خواد بره تو کسسسسسم یادت باشه یه خیلی باید بهم حال بدی . از بس فیلم و عکس تهیه کردیم دیگه خسته شدم . یه خورده هم مال خودمون باشیم دیگه .. -فدای اون کون گوشتی و توپ و تپلت بشم . اگه بخوای هر روز میام ازت عکس و فیلم می گیرم . کاش قبول می کردی جلوی مهرداد تو رو بکنم . نمی دونی چه حالی می کرد . بیشتر از خود تو بهش کیف می داد -ولش پررو میشه . اون وقت  هر روز دست یکی رو میاره خونه و میگه  منو بکنه . از کیسه خلیفه می بخشه . -تو بگو فقط فرزاد رو قبول داری . فرزاد کیر طلا رو . -من که خیلی قبولت دارم . فعلا که مست کیرتم . چقدر خوشم میومد کمپلت دهنشو رو کسم داشته بود زبون پهنشو طوری رو ی کس می کشید که دلم می خواست در همون لحظه کیرشو از ریشه در می آوردم و با دستای خودم اونو فرو می کردم توکس خودم . -فرزاد جون من دیگه حسی ندارم .. -عیبی نداره نمی خواد کیرمو ساک بزنی من  الان دنیا رو رو سرم دارم و باهاش حال می کنم .. کون من شده بود براش دنیا . -هر جا که عشقته منو ببر اونجا و باهام حال کن . من یکی در اختیارتم . اینم پاداش تو که اگه چند وقت دیگه خواستم عکسای دیگه ای بگیرم   و زحمتتو زیاد کنم سختم نباشه -طناز بگو رحمت اسم زحمت رو نبر .. گاییدن و خوردن و کردن این تن و بدن و حال کردن با اون عمر منو زیاد می کنه .. -پس طوری بخور و طوری بکن که دوست داری . فقط یه جوری باشه که تا سالهای سال به مهرداد جون منم لذت بده و از فرم نیفته .. -طناز! وفا داری و عشق تو به شوهرت قابل تحسینه . هر زن دیگه ای به جای تو بود تا حالا از این شرایط به نفع خودش بهره برداری می کرد و هر مردی رو که ازش خوشش میومد و نظرشو جلب می کرد به طرف خودش می کشوند . منو گذاشت زمین .. -فرزاد یعنی تو هنوز سیر نشدی ؟/؟ -نه من تازه اشتهام باز شده . تا حالا که داشتیم بابت عکس و فیلم تلاش می کردیم و حالا داریم به خاطر خودمون حال می کنیم .. راست می گفت این همون حرفی بود که من تحویلش داده بودم . فقط داشت نگام می کرد .. -طناز استیلت خیلی قشنگه . دلم می خواد فقط یه ساعت همین جوری نگات کنم . هوسم وقتی به اوجش می رسه که می دونم پس از این همه دید زدن می تونم ازش استفاده کنم . از بدنت لذت ببرم . فقط صورتتو طوری بذار رو زمین که میخوام یه عکس خیلی خوشگل بگیرم . باور کن هر مرد بالغی که این عکس تو رو ببینه کیرشو می مالونه به مانیتور کامپیوترش .. -بذار توی خماری بمونه فرزاد جون .. -خوب کاری می کنی . که فقط به من افتخار میدی . پس از این که چند تا عکس ازم بر داشت سرشو گذاشت رو کونم و آروم آروم همون کارایی رو می کرد که موقع فیلمبرداری و گرفتن عکس هم انجام می داد ولی این بار حرفای از ته دلی رو هم تحویلم می داد . حرفایی از روی هوس . -طناز کاش تو مال من بودی . هر وقت و هر لحظه این حسو داشتم که می تونم در کنار تو باشم و باهات سکس کنم . بهت بگم دوستت دارم .. یه خورده داشت زیاده روی می کرد ولی از اون جایی که آزادش گذاشته بودم و برای آینده بهش نیاز داشتم گیر ندادم . وقتی انگشتاشو از مسیر کون وارد کسم کرد  به خوبی حس می کردم که چقدر هوس دارم و به کیرش نیاز دارم . -فرزاد -جووووووون -فرزاااااااااد -جووووووووون -کییییییییییررررررررررر -ببینم داری بهم تو هین می کنی یا... -می خوامش توهین چیه .. پس از این همه کار و فعالیت منم حق دارم یه حالی بکنم .. -همین الان .... بازم جوووووووووون . کیر عمود کرده شو چسبوند به لبه کسم -آهههههههه طناز طناز .. این چه کس ناب و تنگیه که تو داری هر چی می کنمش بازم کیرمو قفل می کنه و می چسبونه . .. راست می گفت . به سختی  و با یه چسبندگی خاصی می رفت توی کسم . کسم واسش حالت یه لباس تنگی رو داشت که به زور می خواست تن کیرش بکنه .... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر