ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بیست سال بعد 25

منو به یکی از اتاقا رسوند . یه زنی رو دیدم عین پنجه آفتاب . خیلی خوشگل بود . هوشنگ به من سفارش کرده بود که تا اون و شوهرش هستند برای مجوز  گرفتن در این مجالس غمی نداره و حداقل این که کمتر گیرش میدن . -ببینم گفتی شوهرش هم اینجاست آخوند جماعت چطور حاضر میشه زنش به دیگران کس بده . -کجای کاری شروین جان آخوند جماعت خودشم کون میده . اگه کونی و بی ناموس نبودند که این جور از عدالت نمی گفتن که خودشون برن زیر ستم . این کونی ها هر چقدر عربده می کشیدند و دم از ایمان می زدند همش به خاطر این بود که کار خودشونو پیش ببرن ولی کرامت مدتهاست که کون دادنو کنار گذاشته . میگن از اونجایی که گفتن ایدز فراوون شده ترسیده ولی در هر حال خیلی ایمانش قویه و صدای رسا و گیرایی داره -من که نمی خوام کرامتو بکنم . می خوام زنشو بکنم . در هر حال من و این خانومی تنها موندیم . قبل از این که عطیه خانوم چشاشو به طرف کیر من بدوزه گفت هوشنگ جون تو که منومی شناسی همیشه دنبال بهترین چیزا هستم . معلوم نبود این چه کیری بود که اول وقتی نصیبم شد منو از هر چی کس دادنه بیزار کرد -نگران نباشین عطیه خانوم الان یه کیری تقدیمتون میشه که تا آخرکار ازهمین الان  سیرتون کنه و حیف که مرد نیستین وگرنه با همین کیر به درجه اجتهاد می رسیدین و همه می تونستن به شما اقتدا کنن . -همین الان هم همه به من اقتدا می کنند . در اینجا زبون باز کرده و گفتم جنده خانوم حالا این شما هستین که باید به من اقتدا کنین . فکر نکنین که از اونجایی که این روزا حرف شما خریدار داره اینجا هم می تونی ریاست کنی . کیر کلفتمو گرفتم طرفش و گفتم ببین این تنه اش همون عبای آخونداست . سرش هم عمامه شونه . تو باید به این کیر اقتدا کنی . مرجع تقلید تو اینه . اگه می خوای که تو رو ارشاد کنم و به راه راست هدایتت کنم باید که تعظیم کنی . دولا شی و سر این کیر رو ببوسی . این کیر کلفت عاشق کس تنگه . خانوم بلبل ببینم تو که این همه از کیر کلفت خوشت میاد کس تنگ داری یا ما اینجا ول معطلیم . -شروین جون عطیه خانوم از اون خانومای متشخص و با ایمان و مذهبی مملکته . حرفش خریدار داره هزاران خواهر زیر دستش تعلیم می بینن . نویسنده و محققه -ببینم جنده تر بیت می کنه ؟/؟ -هیسسسسس آبرومونو بردی .. عطیه : ببینم آقا شروین شما کارمند بانکین . مثل این که خیلی دوست داری از نون خوردن بیفتی .. -اگه این کیر منو می خوردی دیگه همچین حرفی نمی زدی . می دونم دل تو دلت نیست ولی نمی خوای از اون کوه غرورت بیای پایین . تا غرورتو زیر پا نذاشتی من یکی بهت کیر نمی زنم . -تو که همین حالا شم داری بهمون کیر می زنی -باز خوبه که خودتم می دونی داری کیر می خوری ..هوشنگ از این که می دید من دارم این جور شجاعانه با یکی از شخصیتهای دانه درشت حرف می زنم هم استرس داشت هم تحسینم می کرد . عطیه حالا دیگه چشم از کیرم بر نمی داشت . هرچی از دهنم در میومد بهش می گفتم  ولی مطمئن بودم که اون دیگه  به فحش دادنهای من حساسیت نداره . همین کیر برای سالها زبونشو می بنده -شروین جون این آقا پسر که این قدر بلبل زبونه مرد عمل هم هست ؟/؟ -اوه چه جورم .. هایده جون منو که می شناسی چقدر سخت پسنده .. هایده رو جلو چشام طوری گاییده که تا چند روز از خوشحالی و آرامش چشاش برق می زد و اصلا تو خونه نق و نوق نمی زد . -هوشنگ جون می تونی بری .. -عطیه خانوم من این کیرمو اگه بخوام حروم کست کنم یه شرط داره -ببینم حالا کار به جایی رسیده که تو واسمون شرط میذاری ؟/؟  دیگه چه مرگته -ببین جنده خانوم اون چیه که دور و بر کست کاشتی . سبزی کاری کردی ؟/؟ اصلا زمین کست مشخص نیست . کس یکی از اون چیزاییه که کویری اون خوشگل تر و بهداشتی تره . من نمی دونم تو با این همه ایمان و تقوا  چطور پشم کس داری . اصلا غسلت درست نیست . چه جوری بقیه رو تعلیم می دی . هوشنگ جون  یه ژیلت به من بده و یه آب کف خودم این کسو ردیفش می کنم . -امکان نداره . حاج آقا از کس مو دار بیشتر خوشش میاد .-ببینم رئیس اینجا کیه . اگه حاجی این کیر رو ببینه می گه فرو کنم تو کونش . تو که رئیس حاج آقایی . اگه دیگه نخواست بکندت من خودم جورشو می کشم . ببینم خارج از این مجلس غیر قانونی هم کس میدی ؟/؟ لبخندی زد و گفت اگه شما باشین آره ..هوشنگ رفت و تیغ و یه کاسه آب کف آورد -هوشنگ جون حالا می تونی تشریف ببری .. دوستم رفت و من عطیه رو رو زمین خوابوندم تقریبا یه مدل 69 خوابیده رو زمین رو پیاده کردیم . البته من رو کسش مراسم برق اندازی رو پیاده می کردم در عوض کیرمو فرو کرده بودم تو دهنش تا حوصله اش سر نیاد . یه تستی هم بگیره وحالی هم بکنه -بخور عطیه جون مزه بگیر که همین قراره بره توی کست . امیدوارم کست مث دهنت گشاد نباشه . .... ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر