ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس وهزار داماد 48

جاااااااااان کامییییییی پسرم عزیزم مادر فدات .. راستی راستی دیگه مرد شدی .. اووووووفففففف اووووووفففففف کسسسسسسم کسسسسسسم آتیشششش کن آتیششششش کن دوستت دارم دوستت دارم .. بزن کسسسسسمو تند تر آتیششش کن .. حال بده .. به سینه هام فشار می آوردم بازم مث دقایقی پیش حس می کردم که کلفت ترین و دراز ترین کیر دنیا رو در کسم جای دادم  . از بس کیف می کردم و خوشم میومد . -مامان مااااااماااااان -می دونم چی میگی چی می خوای قربونت .. اگه الان خودتو خلاص کنی منو می خوای چیکار کنی .. -بگو مامان بگو چیکار کنم . چیکار کنم که کیرم کلفت تر شه . -من چه می دونم . یه لوله پلاستیک دو و نیم یا سه به سرش بچسبون . آخخخخخ الان چه وقت این سوالاته . به موقعش بهت میگم چیکار کن .. نهههههههه .. ولم نکن .. منم کونمو رو به عقب می زدم تا بیشتر حال کنم .. چشامو بستم تا به جز به کیر و تماس اون با کس به هیچی دیگه فکر نکنم .. داشتم با خودم حرف می زدم و حال می کردم . فقط می خواستم حواسم به سکس و خودم باشه . حتی کامی رفت چند بار حرف بزنه و منو سوال پیچم کنه که ازش خواستم یه چند دقیقه ای رو سکوت کنه و تمر کز منو بهم نزنه . عین ندید بدید ها رفتار می کرد .. راستش همین طور هم بود . آخه اون بیچاره  این چیزا رو از کجا دیده بود . ولی جوونای خوشبختی مثل اون خیلی کمند چون به محض این که تکلیف شد فوری پاداش گرفت . دیگه هیچ سختی رو تحمل نکرد . مادر فدای پسر خوشگل و چش آبیش بشه . با اون بدن سفید و صورت قشنگش که می دونم هر دختری رو که بخواد طرف بهش نه نمیگه . من خودم سیرش می کنم . ولی با این پوست اضافه ای که داره باید خیلی خالی کنه . شایدم یکی از دلایل ختنه علاوه بر بهداشتی بودن مسئله همین لذت بردن زیاد و در نتیجه زیاد خالی کردن آب باشه . یه وقتی واسش ضرر نداشته باشه ؟/؟  شکوه شکوه تو چرا حواس خودتو پرت می کنی . حالا از قرص یا اسپری هم می تونی استفاده کنی . ولی برای کامی در این سن شاید ضرر داشته باشه .. لعنت بر من . از بس ذوق زده بودم نمی دونستم با خودم دارم چیکار می کنم . این بار دیگه به خودم قول دادم که حس بگیرم . خیلی هم موفق شدم .. جوووووووون کامی کامی ..من می میرم واسه کیرت . چه حالی داره میده .. وقتی که فرشاد بیاد خونه به من و اون که کاری نداره . بهش نمیگم که کامی مرد شده . با هم میریم حموم . وقتی هم که خونه هست من میرم و با پسرم سکس می کنم .. وااااییییی دوباره حواسم پرت شده بود . کامی عرق کرده بود و منم که همش ازش می خواستم که ادامه بده . . فرمو عوض کردم . روبروش قرار گرفتم و طاقباز شدم . کمی توی بغل هم خستگی درکردیم و اون دوباره شروع کرد . . از این طرف بیشتر بهم لذت می داد . حالا بیشتر مردا بیشتر دوست دارن از مسیری که کون زنا مشخصه یعنی در حالت قمبل  کیرشونو فرو کنند توی کس و حداکثر عشق و حالشونو از این طریق بکنن . ولی زنا از روبرو و مسیر اصلی کس بیشتر خوششون میاد که خودشونو در اختیار مرد بذارن . شاید این جوری تماس و اصطکاک کیر با کس لذت بیشتری به اونا میده و شدت این تماس بیشتره .. این بار دیگه تمرکزم بهم نریخت . -کامی با انگشت شستت با روی کسم بازی کن . با لبه هاش ور برو -مامان مامان پوست کیرم داره آتیش می گیره .. می خواد یه چیزی خالی شه -عزیزم صبر کن اول مال من خالی شه .. داره میاد .. الان می خواد خالی شه.. سکوت کرده بودم .. کامی یک ریز داشت منو می کرد .. هوس و لذت به مردمک چشام رسیده بود . نزدیک شده بود .. -واااااییییی جااااااان اوخ اومد اومد اومد .. کامی اومد .. این بار با دو تا دستام چسبیدم به کمرش و اونو به خودم چسبوندم .. -حالا خالی کن حالا هر چی دوست داری بریز توی کسم . جلو خودتو نگیر -مامان جونم کیرم مث شمع داره آب میشه .. چه کیفی داره . چه حالی میده . داره میاد .. راست می گفت عجب آبی داشت .. داغ داغ . -کیف کن . حال بده . حال کن . حال کن . این حس اونو می تونستم درک کنم . شاید مث همون حالتی  باشه به وقتی که ما زنا آبمون داره میاد و در حال ارگاسمیم . هر چیزی که مانع ادامه اون شه ما رو عصبی می کنه .. اونو به همون صورت به خودم فشرده بودم .. حرکت روان و ریزش آب از کوسمو حس می کردم . -کامی خیلی خالی کردی -مامان خوشم میاد دوست دارم همین جوری توی بغلت بمونم . بمونم بازم حسشو درک می کردم . همون لذت بعد از هوس یا آرامشی که خواب به چشای آدم میاره . نگرانش بودم . دلم می خواست تقویتش کنم تا احساس ضعف نکنه . وقتی کیرشو از توی کسم بیرون کشید بازم سیل آب راه افتاد .. چه خبر بود  !این همه آب کیر رو از بچگی جمع کردی ؟/؟ اون فقط می خندید .. وقتی که می خندید بازم خوشگل تر می شد با اون  دندونای یه دست سفید و منظمش .. رفتم تا براش آب میوه و شیرینی بیارم . نمی دونستم دوباره می تونم این کیر رو شق کنم یا نه .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم دمت گرم خیلی قشنگ بودن داستانها مرسی

ایرانی گفت...

سلام به دلفین عزیز و گلم ممنونم از پیام گرمت و امیدوارم این روزای تعطیل بهت خوش گذشته باشه ....ایرانی

 

ابزار وبمستر