ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا تقسیم بر سه 63

آخخخخخخخخ نونا نونا جون  خوردن این سینه آبدار اصلا سیرم نمی کنه -خب بابا بابا جونم یه خیلی بخورش از دهنت که نگرفتند من همین جا هستم که خوب خوب بخوریش و تا اونجایی هم که دوست داری و دلت می خواد بخوریش . سینه نورا که زیادی داره درشت میشه و مال نینا هم که مثل نی نی هاست .. نینا : بابا این داره چی میگه حالا نوبتش شده داره دور می گیره . -مثل این که اصلا تذکر دادن در شما اثری نداره . ..همین جور هم بود . حس می کردم دیگه اون جوری که باید به من توجهی ندارن . ولش کن نیما بذار هر چی میگن بگن . زیادی هم اگه بخواهی باهاشون بپیچی اثر خوبی نداره . اوایل بلوغشونه . غرور جوونی دارن و خودشونو بر ترمی دونن . بذار حس کنن که بر تر و بهتر هستن . خوب می شن . یه خورده که سنشون بالاتر بره و بفهمن که بابا مال هر سه تا شونه بهتر میشن . منم چقدر احساس آرامش و لذت می کردم . وقتی از دختر اولی به دومی رسیدم این حس به خوبی در من ایجاد شده بود . یه تنوعی که این حس رو در من به وجود آورده بود که دیگه به هیچ چیزی نیاز ندارم . همین سه تایی که دور و بر منند منو  از هر خوشبختی خوشبخت ترم کردن . در حالت بعدی نونا و من رو تخت دراز کش شده اون کیرمو گذاشت توی دهنش تا ساک بزنه و من هم خودمو کمی بالا کشیده یه دستمو گذاشتم روی کون و یه دستو هم از لاپاش رد داده و کس و کونشو با هم در چنگ خودم داشتم . -نونا نونا چه احساسی داری . کیرم توی دهنش بود و فقط ناله می کرد . خب معلوم بود که چه احساسی داره . همون لذت و عشقی رو که بقیه می کردند اونم داشت می برد و می کرد . وقتی که کیرشو از دهنم در آورد دستا شو دور گردنم حلقه زد و گفت بابا یعنی منم باید مثل نورا صبر کنم کی اون رشته ای رو که تو دوست داری قبول شم و اون وقت باید زنت شم ؟/؟ -هیچ فرقی نمی کنه . شما همه دخترای گلم برام ارزشمندین و من همه شما رو یه یک چشم نگاه می کنم . -نه بابا من این وسط گیر کردم تو منو دوست نداری من خودم اینو می دونم -نونا تو خودت داری وقت تلف می کنی . من اینا رو به حساب وقت تلف شده تو نمی ذارم . -ما اینجا داریم فوتبال بازی می کنیم ؟/؟ -نمی دونم هر چی که هست .... حرفشو قطع کرده و با بوسیدن اون نذاشتم که بیش از این خودشو در گیر افکار پریشان کنه . با بوسه  بر لبان داغش سینه هامو رو جفت سینه های داغ نونا می گردوندم تا همه افکار غم انگیز ازش دور شه . فقط به من و خودش فکر کنه و دنیای قشنگی که داره ازش استفاده می کنه . یه حرکت رو به بالایی به خودش داده کوسشو گذاشت رو کیرم . کیرمو رو به بالا به شکمم چسبونده بود و کسشو روش حرکت می داد . ظاهرا به صورت خوابیده اون جوری که دوست داشت راضیش نمی کرد . پاهاشو از وسط باز کرد تا سطح تماس بیشتری با کیرم داشته باشه -دوستت دارم نونا . نونا نازتو بخورم .. -بابا ناز به کس هم میگن دیگه .. -نمی دونم ناز هم به عشوه و ادا می گن هم این که بعضی از دخترا به کسشون میگن ناز . هر چی باشه من نازتو می خرم و می خورم . -چند می خری -یه دنیا . اصلا قیمتی نداره . هر چی پول بدم بازم نازتو خودتو بیشتر واسم می ارزین .. نورا : بابا از این حرفا واسه من نمی زدی -ببینم دخترا شما حواستون به کار خودتونه یا گوش وایسادین که ببینین این جا من و خواهرتون چی بهم میگیم .  به حقوق دیگران احترام بذارین . -بابا معلم شدی داری بهمون درس میدی . شما دارین اینجا با هم حرف می زنین در دنیای خودتون دارین حس می گیرین . ما اگه پنبه هم تو گوشمون فرو کنین بازم حرفای شما رو می شنویم .  دخترت که مدعیه تو فقط من و نینا رو دوست داری تو هم که داری اون جوری عاشقونه نازشو می کشی و بهش میگی نه نونا جون منم تو رو بیشتر از نورا و نینا دوست دارم ..  دوباره شروع شده بود . -میشه این شب جمعه ای منو خراب نکنین . نورا! اصلا دو سال دیگه شد شوهرت میدم بری تا از دست ما خلاص شی .. نونا : بابا این دیگه تقصیر من نیست . الان سه دقیقه شد . این قسمتها رو باید به حساب وقت تلف شده بذاری . -راست میگی نونا جون اصلا حواسم نبود . درضمن نورا جان خواهش می کنم وقت ما رو نگیر خودت حالتو کردی بذار خواهرت هم از این لحظه ها استفاده کنه . نینا : این کاری که نورا داره می کنه و زیادی حرف می زنه حق ما رو داره ضایع می کنه . در واقع باید از سهمیه اون کم کنی . -نینا جون خوب داری با منطق آشنا میشی . قربون تو دختر چیز فهمم برم .. نورا : باشه بابا جون دست گلت درد نکنه . اون لبا و زبون قشنگت درد نکنه حالا ما شدیم دختر نفهمه تو . کارتو کردی آبتو خالی کردی کمرتو سبک کردی ما رو انداختی دور ؟/؟ .. -عزیزم اصلا همچین منظوری نداشتم -حرف خودتو زدی و میگی منظور بد نداشتی ؟/؟ . هیچی مجبور شدم نازشو بکشم تا از دلش در بیارم . هر چند می دونم بازم دلخور بود . .. ادامه دارد .. نویسنده .... ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

وقت کردی این قسمتو دوباره بخون
دیگه سوتی نده

ایرانی گفت...

پیام قبلی ات رو جواب دادم . حالا این داستان روسریع تر خوندم . چیزی ندیدم . در شماره 64 دو تایک کلمه ای پیدا کرده بودم .. درهر حال از دقت و توجه ات سپاسگزارم . پیش میاد ازت ممنونم که با دقت پیگیری می کنی . به وجود خواننده های گلی چون تو از ته دلم افتخار می کنم . پاینده باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر