ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 124

خب آنیتا حالا از من چه انتظاری داری . من باید چیکار کنم . چیکار کنم که دوباره دلتو به دست بیارم . دوستم داشته باشی . حالا اگه دلت نخواست نمی خواد بیشتر از بقیه دوستم داشته باشی . اون میل خودته -می دونم واست اهمیتی نداره-آنی شاید باورت نشه من یه احساس خاصی راجع به تو دارم . یه عشق و علاقه ای که نمی دونم اسمشو چی بذارم . تو نمی تونی اینو درک کنی . -ببین آریا تو باید همون جوری که زنای دور و برتو دوست داری منو هم دوست داشته باشی همون رفتارو باهام داشته باشی -خودمو زدم به کوچه علی چپ و این که مثلا هیچی حالیم نیست -من با تو هم همین رفتارو دارم . به تو هم احترام می ذارم -داداش نمی گم احترام نمیذاری . بعضی وقتا یه چیزاییه که معنی اون بی احترامیه . یعنی تابوی اجتماع ما از اون به بی احترامی و کار خلاف یاد می کنه . اما با توافق طرفین این تابوها و این باید ها و نباید ها شکسته میشه .. دیگه همه چی کاملا دستگیرم شده بود . اون ازم انتظار داشت که باهاش سکس کنم . نه نه .. من نمی تونستم خودمو قانع کنم که آینده شو خراب کنم . اون  آخرین گل دست نخورده ای بود که حیفم میومد طراوت و تازگیشو من یا کس دیگه ای خراب کنیم . نه نه .. -آنی من دارم میرم . زیادی حرفای الکی می زنی .. -داداش اگه نمی تونی کمکم کنی بگو -منظورت چیه .  از حد خودت داری خارج میشی . تو باید درستو بخونی . ازدواج کنی .. -مگه تو حالا داری درس می خونی ؟/؟ مگه تو ازدواج کردی ؟/؟ تا کی باید صبر کنم که ازدواج کنم . من چه گناهی کردم که دختر شدم . تازه دوران قبل از ازدواج یه صفا و حال مخصوص به خودش داره که آدم باید از این حال و هوا  تا اونجایی که می تونه استفاده کنه . در دوران مجردیه که ما دخترا با محرومیت روبروییم .-آنی تو که دختر خوبی بودی -یعنی میگی بقیه بدن ؟/؟ تو داری با بدا زندگی می کنی ؟/؟ مامان بده ؟/؟ آرمیلا بده ؟/؟ دختر عمو آهویی که دوستش داشتی و حالا ... چی بگم آریا منو نا امید می کنی من که خیلی دوستت داشته و دارم .. یه خورده ازم فاصله گرفت . می دونستم مخصوصا این کارو انجام داده . تا پیراهن مشکی طرح دارشو ببینم که تا یه وجب بالای زانوش رفته ..پاهای سفید و زیبا و خوش تراششو در دید من قرار داده بود . می خواست وسوسه ام کنه . موفق هم شده بود . سرمو بر گردوندم . من نمی خواستم آینده شو خراب کنم . لعنت بر کسی یا کسایی که این جریانو براش روشن کرده بودند . اون می دونست که اگه یه دختر بکارتشو از دست بده می تونه وارد گود بشه . البته چند ماهی مونده بود که به هیجده برسه ولی واسه دخترا و زنا شرط نداشتن بکارت در درجه اول بود . اون می تونست  با یکی دیگه رابطه بر قرار کنه که دختریشو بگیره یا با یه وسیله ای این کارو انجام بده . ولی ازمن خواسته بود که این کارو بکنم . به من رو آورده بود . منو در تنگنا قرار داده بود . نمی تونستم نمی خواستم این آخرین باز مانده زندگی به سبک قدیمو وارد زندگی سبک جدید کنم . -آریا خیلی خود خواه و بد جنسی . این انصاف نیست که من با خودم ور برم .. نتونم از اون نعمتی که دارم استفاده کنم . تو وقتی می تونی واسم غیرت بازی در بیاری که نسبت به بقیه هم همین احساسو داشته باشی . خودتم که جزو همینایی . پس واسم از دلسوزی و این چیزا نگو .. آریا من به کمک تو نیاز دارم . من اگه دوستت نمی داشتم اگه بهت اعتماد نداشتم این جور دست به دامان تو نمی شدم . -آنی تو داری مسخره ام می کنی ؟/؟ می خوای کاری کنی که همه باهام بد شن ؟/؟ -داداش من دوستت دارم . هیچوقت راضی نمیشم به این که ارزش تو رو بیارم پایین .  هیچوقت به بهای خراب کردن تو خودمو به خواسته ام نمی رسونم . فکر کردی آنی تو پسته ؟/؟  هر چند من دیگه آنی تو نیستم می دونم دیگه دوستم نداری . حالا اون بود که داشت قهر می کرد و باید نازشو هم می کشیدم . دستشو کشیدم نذاشتم در ره .. سرشو گذاشت رو سینه ام و زار زار گریست . -چرا همه تون  طوری باهام رفتار کردین که من بچه ام -آنی ! آرمیلا تا از دواج نکرد نیومد توی خط .. پس ظلمی بر تونشده .. -ببین آریا تو با من این کارو می کنی . من میرم به همه میگم که یه غریبه این کارو کرده و نمی دونم کیه و دوست پسرم بوده و گذاشته رفته دیگه بهش دسترسی ندارم . تقاضای ورود به جلسه رو با تایید پزشکی مبنی بر دختر نبودن تحویل مامان بزرگ میدم . تو هم که کارشناس و مسئول تایید و امضایی و مامان بزرگ هم بعد از امضای تو تایید می کنه .. -به همین سادگی ؟/؟-آره به همین سادگی . مگه بقیه چیکار می کنن . تازه می دونم که تو در خونه مامان بزرگ امتحان می گیری .. -آنی تا حالا بیشتر از یه نفر نبوده که ازش امتحان گرفته باشم -خبر دارم .. یعنی کار پریسا بوده که به آنی گفته . رو لجی که با مامان داره می خواد حرصشو در بیاره ؟/؟ می دونه مامان آنی رو خیلی دوست داره .... ادامه دارد .... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر