ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 61

وای میلاد عزیزم چه با انرژی داری منو سر حالم می کنی . خوبه خوبه .. عالیه بهتر از این نمیشه . دهن داغ و کس داغ من یه تر کیب سوزانی رو درست کرده بودند که نمی دونستم  از کدوم راه ادامه بدم . -بخور میلاد بخور خیلی کار داری خیلی . حس کردم که این بهترین راهیه که در روز اول می تونه منو به ار گاسم برسونه . سرو چونه شو در دستام گرفته و اونو با کسم تنظیمش می کردم . هر جا که اثرشو بهتر می دونستم می گفتم که اونجا رو میک بزنه . لحظه به لحظه نقطه حساس من عوض می شد . بیچاره خودش گیج شده بود . فکر می کرد چرا مادرش این جوری شده . چیکار می کردم . قسمت بالای کسمو که میک می زد اثرش بیشتر از جاهای دیگه بود . -میلاد همین جا رو داشته باش . همین همین خیلی عالیه . همین جا رو بچسب ولش نکن .. فقط خودت کارت بیسته ووووووییییی ووووووویییییی نه نه .. بیستی بیسته .. ..با این حرکات من اونم سرعتشو زیاد تر کرده ول کنم نبود . . حسم با پرشهای رو به جلوش نشون می داد که هر لحظه امکان ار گاسمش هست و همین طور هم شد . دو دستی چسبیدم به موهای سر میلاد کوچولوی تازه مرد شده ام و نمی ذاشتم تکون بخوره . فقط کسمو اون جوری که دلم می خواست به لب و دهنش می مالیدم .. -جوووووون داره میاد داره می ریزه . اوخ میلاد دهنت درد نکنه دستت درد نکنه . فقط یادت باشه باید با کیر خودت هم منو رو براه کنی تنظیمم کنی . .  هر وقت که اراده کنی با هر نقطه از بدنت باید منو ردیفم کنی .. -مامان حالا بگو ازم راضی هستی .. -سه تا پسر دارم یکی از یکی گل تر . مامان فدای هر سه تا تون . دلم واسه معین تنگ شده .. کیر میلاد در حال تر کیدن بود . با این که هنوز به اندازه ای نبود که بشه اون جوری که دلم می خواد باهاش حال کنم ولی دوست داشتم اونو فرو کنه توی کسم . باباز کردن پاهام به دو سمت اون کاملا متوجه شد که باید چیکار کنه . . مجبور شدم پاهامو به دو طرف زیاد کش بدم و تا اونجایی که می شد زاوبه رو زیاد کنم چون در زاویه تنگ کیرش به گوشه های پام بر خورد می کرد و راه برای ورود به کس مناسب نبود . ولی چه داغی دلچسبی داشت . -مامان مامان .. همین م الان می خواد بیاد -میلاد چند تا بزن حال کنم بعدا .. ده تا بشمار و بعدا اگه دلت خواست آبتو بیار .. پسر حرف گوش کن من این کارو کرد . مادر فداش .. چه حالی کردم . روح من با آب تازه او تازگی و نشاط دیگه ای پیدا کرده بود . هنوز سر مست از ار گاسم بودم . . مست مست . موقتی میلاد کیرشو از کسم بیرون کشید اونو در جا فرو کردمش توی دهنم . دوست داشتم دوباره بهش حال بدم و تا حدودی کیرشو به قبل از وقت خالی کردن برسونم . یه کمی بهترش کردم ولی هنوز اول راه بود . باید حریص ترش می کردم و تا می تونستم یه کارایی می کردم که کیرش بیشتر رشد کنه . هر چند بیشتر پسرا از این نظر به باباشون میرن . مال باباش که خیلی خوب بود . ولی همون معین فکر کنم توی این سه نفر حالت کیرش و این که به یه رشد قابل قبولی برسه بهتر از بقیه نشون می داد . در هر حال زود بود که راجع به این کیر ها قضاوت داشته باشم . -مبین پسر گلم می دونم خسته شدی دراز بکش بیام روت . می خوام دو تا به یکی با مامانتون حال کنین . یواش یواش باید با این مدل سکس هم آشنا شین دیگه . ما سه تا باید خوب با هم کنار بیاییم . میلاد : معین یه خورده بد اخلاقه -عزیزم این حرفو نزن . اون خسته  هست . درساش سنگین تره . تازه اون از شما بزرگتره . به باباش عادت داشته . خاطرات بیشتری از اونو در ذهنش داره . نباید این جوری در موردش فکر کنین . هر چی باشه داداشتونه . دوستش داشته باشین . مبین طا قباز رو تخت دراز کشیده بود و من رو کیرش نشستم . خیلی راحت کیرش رفت توی کسم . از اون طرف از میلاد خواستم که از پشت بکنه تو کونم . دستمو از پشت به کیرش رسوندم . یه خورده سفت شده بود . -عزیزم یه کاری کنی که دو سانت اولش بره توی کونم بقیه رو می تونی با فشار بفرستی داخل و اگه هم نشد به چیزای خوب و فانتزیهای سکسی فکر کن کیرت کمی شق تر میشه .. مبین : مامان تو این تجربیات مردونه رو از کجا داری -چطور مگه ؟/؟ -این دو سه روزه وقتی که زیادی باهات حال می کردم و کیرم شل می شد از این فکرا می کردم .. -خب دیگه من که جز بابای خدا بیامرزتون و با شما پسرای گلم با کس دیگه ای نبودم . حتما از زبون عزیزام یه چیزایی شنیدم دیگه . میلاد ته کیرشو در دست گرفته بود و سرشو به سوراخم چسبونده بود واین قدر باهاش ور رفت تا سر کیرشو کرد توی کونم که هر لحظه امکان در اومدنش بود ولی با این حال ول کن نبود . از سماجت اون خوشم میومد . بالاخره کیرشو تا نصفه توی کونم جا داد . تا نصفه که میگم شش سانتی می .شد . چه صفایی داشت . دو تا کیر داشتند بهم حال می دادند . سه تایی چقدر خوش بودیم . حال کردن از این بهتر نمی شد . چه مزه ای می داد . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر