ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

مامان تقسیم بر سه 60

حالا وقتش بود که به میلاد جونمم می رسیدم پسر گل و ناز با محبت خودم . باید دوباره کیرشو آماده می کردم . اون و مبین باید دو تایی با مامانشون حال می کردند و من اولین سکس دو نفره رو با اونا تجربه می کردم . حس کردم میلاد سست شده سست و خیلی هم بی حال . هوس خاصی داره و اینو از نگاه و حرکاتش می قهمیدم . ولی بازم باید شور و اشتیاقشو زیاد تر می کردم . وقتی با اون شدت آبشو خالی کرد توی دهنم دیگه نمی شد تا چند دقیقه ای اون شور اولیه رو ازش انتظار داشت ولی مهسا می دونست چه جوری کارشو انجام بده و اونو حشری کنه . اونو آتیشش بزنه و حالشو جا بیاره . کاری کنه که واسه کس مامانش دهنش باز بمونه . داغ کنه . مثل یه مرد باشه . مثل یه مرد از مامانش کس بخواد .. من چرا این جوری شده بودم . دست خودم نبود . سکس زیاد با پسرا و اونم به صورت رویایی و اروتیک و شاعرانه منو از این رو به اون رو کرده بود و مسائلو خیلی سخت نمی گرفتم . -کیر میلاد رو توی دهنم داشتم . مث یه آدامس کش میومد و به این سادگیها بر نمی گشت به حالت شق بودن اولیه اش . اعصابم داشت خرد می شد ولی من باید حتما این کا رو می کردم . مهسا مثل تنسی تاکسیدو هرگز شکست نمی خوره . اون قدر سماجت و تلاش کردم تا بالاخره  کیرشو آماده کردم . -مبین جان ... -مامان حله حله .. رانندگی رو خوب وارده ولی ماشین باید داد دستش تا اونو خوب برونه و تکمیل شه . روی تخت دراز کشیده پاهامو بازش کرده بهش گفتم عزیزم  این گوی و این میدون . ببینم چه جوری سکان کشتی فرمون ماشین رو می گیری دستت و راحت تر بگم کس مامان جونتو می کنی . دیگه باید یاد بگیری کی و کجا چه جوری حرف بزنی . بعضی حرفا رو همه جا نمیشه گفت . زود باش تا این کیرت نخوابیده . باید بیشتر ورزش کنی بیشتر بخوری و استراحت کنی و منم بیشتر بهت برسم تا با تحریک هورمونها کیرت رشد بهتر و بیشتری داشته باشه . این کیر اگه در همون نخستین سالهای بلوغ رشدشو کرد که کرد هیچی ...وگرنه خودتو بکشی خیلی بعیده که بعدا بتونه رشدی داشته باشه . دوست داری کیر کلفت و دراز داشته باشی -آره مامان جونم خیلی دلم می خواد .. -پس همیشه اونو بفرست توی زور خونه مامانت  ورزشش بده .. نرمشش بده تا منفذ های کیرت وپوستش باز شه . من فکر کنم این میلاد داشت شاخ در می آورد که من دارم چی بهش میگم و از چی دارم حرف می زنم . انتظارشو نداشت که از مهسا جونش این حرفا رو بشنوه .. -عزیزم اگه بلدی حرفای سکسی بزنی بزن من خوشم میاد لذت می برم که این حرفا رو بشنوم . -اون وقت مامان اگه حرفای سکسی بزنم تو راحت تر به من کس میدی و از این که من با کیرم بکنمت خوشحال تر میشی ؟/؟ -اووووووههههه میلاد جون می بینم که راه افتادی . قربون تو پسر گلم بشم . بغلش کرده بوسیدمش . اون کیرشو خیلی آروم کرد توی کسم . البته قبلش با دستم کمکش کردم . کیرشو گرفته سرشو به سوراخ کس چسبونده یه تکونی به کیرش و یه تکونی به کسم داده و دو تایی رفتن تو یغل هم . منم میلاد مو در آغوش کشیده و اونو رو خودم خوابوندم که دیگه بین ما فاصله ای نباشه و جناب کیر هم همون داخل در جای گرم و نرم مستقر شه . خودشو رو من حرکت می داد می دونستم فعلا با این کیر ار گاسم بشو نیستم ولی اون داشت تلاششو می کرد و منم باید هر کاری می کردم تا میلاد هم بتونه در کارش موفق باشه . می تونستم به دروغ بهش بگم ارگاسم شدم دستت درد نکنه خوب حال دادی . ولی دوست نداشتم خودمو فریب بدم و از طرفی این در آینده فعالیت های سکسی میلاد می تونست اثری منفی داشته باشه از این نظر که دیگه شیوه خودشو تغییر نمی داد و همیشه ممکن بود در یه همچین حالت ثابتی بمونه . -عزیزم عزیزم مامان قربون کمرت بشه .. فدای اون کیر تازه جون گرفته ات . می دونم واسه امروز زیاده ولی باید یاد بگیری که چه جوری به مامانت حال بدی . اون دو تا پسرام ازت بزرگترن و بهتر رویه کارو دارن ولی تو هم مرد شدی .. اینو که گفتم یه کمی بلند تر شد . سینه هامو گرفت تو دستاش و چشاشو به چشام دوخت . کیرشو با فشار بیشتری به کسم می کوبوند ..-مامان منم می تونم می تونم مث داداشام بهت حال بدم منم مرد شدم -آره آره می دونم که می تونی . من پسرامو خوب می شناسم . تو رو هم خوب می شناسم . پسرم دوستت دارم دوستت دارم . تو خیلی خوب می تونی . داشت خوشم میومد . حس می کردم دارم داغ میشم . لذت می بردم . بالاخره شوهر سوم رو هم تور کرده بودم . لذت پشت سر لذت و عشق و حال پشت سر هم .. میلاد کیرشو کشید بیرون -عزیزم یه وقتی نخوابه -مامان وقتی تو بیداری اون واسه چی بخوابه . پدرشو در میارم .. چقدر از این حرفش خوشم اومد . تازه مگه من می ذاشتم که کیرش بخوابه ؟/؟  کس لیسی رو شروع کرد .-جوووووووون چقدر با هوس و با لذت کس مامانو میک می زنی . کلک هر کی ندونه فکر می کنه تمرین کردی .. زبون و لب و دندوناشو طوری با هم هماهنگ کرده بود که یکی از بهترین حالتهایی بود که از میک زده  شدن کسم لذت می بردم .. ادامه دارد . .نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر