ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بیست سال بعد 26

وووووییییی عطیه جون کست که برق افتاده چقدر با حال شده . حالا دیگه همه چی مشخصه . اون چی بود درستش کردی . از نظر شرعی میگم موی کس و کیر و زائد بدن از جو نباید بلند تر باشه ..-از جو یا از ساقه جو -ببینم نکنه آدمو با گوریل اشتباه گرفتی .. بیا عطیه جون این کیر رو دوباره بذار توی دهنت بذار من کارمو خوب انجامش بدم .  با دستمال کسشو تمیز کردم و از همون طرف دهنمو گذاشتم روش . کمی طعم و بوی صابونو می داد ولی به هر حال تحملش کردم .ساک زدن و کوس لیسی رو چند دقیقه ای ادامه اش دادیم و من از جام بلند شده و دیگه گفتم باید که سکسو شروع کنم . هنوز خیلی های دیگه مونده بودند . -عطیه جون می تونم یه چیزی ازت بپرسم ؟/؟ -بپرس فقط در مورد مسائل سیاسی نباشه . چون از نظر شرعی اگه این سیاستمداران جان بر کف را بکوبیم مرتکب گناه شرعی شدیم . -می دونم اون دنیا از تعداد بکن های تو کم میشه . نه فقط خواستم بپرسم تو که ایمانت قویه چطور زیر بار کیر های غیر شرعی میری .. -اتفاقا مسئله همینه . این مجالسی که هوشنگ جان ترتیبشو داده برای تقویت روحیه و بالا بردن ایمان و روحیه مذهبی ما لازمه و برای ماهایی که ماموریت لبنان و سوریه و کشور های عرب رو داریم یک دست گرمی و نرمش و تمرین خوبیه .. ..با خودم گفتم یه نر مشی نشون تو جنده خانوم مذهبی محجبه با ایمان بدم که به این نگی دست گرمی .  .. اونو یه صد و هشتاد درجه ای بر گردونده دستمو گذاشتم زیر شکمش و از جا بلندش کرده یه حالت قمبل نشانی بهش دادم -شروین جون قبل از این که بکنی توکسم یه دستی روش بکشی بد نیست .. -حالا بذار یه کمی دست گرمی بگیرم بعدا این کارو هم انجامش می دم . یه قلق گیری حسابی کرده و دو طرف کونشو خوب بازش کردم و یه دیدی به اون ناحیه انداختم -شروین جون داری جنس معامله می کنی ؟/؟ -فعلا که همین یه جنسو اینجا داریم . آش کشک خالته بخوری پاته نخوری پاته .. -حالا ما شدیم کشک ؟/؟ -کی میگه عطیه جون ولی عجب کونی داشت  تا رفت لب باز کنه منم لب کونشو باز کردم . کیرمو گذاشتم لبه سوراخ کونش و طوری به همون اولش فشار آوردم که  با فشار بعدی یه ضرب نصف کیر کلفتمو کردم توش -آیییییییییی .... آییییییییی کرامت جان کرامت جان .. کجایی ببینی که کون زنتو تا دسته گاییدن .. -عطیه جان هنوز نصفش مونده که به دسته برسه -مردم .. من دارم می میرم شروین . تو قرار بود اول کسمو بکنی این چه کاری بود که کردی . این حرفو که زد فشار بیشتری به کیرم آوردم که بازم بیشتر رفت جلو . عطیه مذهبی دندوناشو طوری به هم می فشرد که من صداشو به خوبی می شنیدم . حالا دو سوم کیرم بود توی کونش . صورت عطیه از درد مثل لبو شده بود و کیر منم بیشتر جلو نمی رفت . --شروین جون همین جوری باش تکونش نده . نه برو عقب نه بیا جلو --نه بابا این که نمیشه . بدون توجه به حرفاش کیرمو می کشیدم عقب و بعد با یه حرکت رو به جلوی فشاری جیغشو در می آوردم . یواش یواش داشت دلم می سوخت ولی رحم کردن به این جنده ها یعنی ترحم بر پلنگ تیز دندان . ولی واقعا این چادری ها هم زیر چادرشون عجب چیزایی قایم کرده دارن . از بس اون زیر خودشونو می پوشونن آدم فکر می کنه اون زیر چی باشه . وقتی پرده حجاب میره کنار و اون دم و دستگاه می زنه بیرون و همه چی نشون میده تازه امت واحده مشخص میشه که چیه . وحدت کلمه به این میگن . این زنای محجبه که مثل کبک سرشونو کردن زیر برف اگه کونشونو بگیرن به سمت اسرائیل یک دل و یک صدا کس بدن کیر دشمن حسابی می لرزه . ولی کیر من یکی که نلرزید . -شروین کسمو بکن . من درد دارم . -ولی اگه بدونی چه سوراخ کون با حالی داری . -این جوری کیر تا حالا نخورده بودم . -ببینم چند تا سوال می کنم ازت تست می گیرم . اگه قبول شدی این کیر رو می کنم توی کست .. ببینم این کیری که داری می خوری داره نرمشت میده . دست گرمیه ؟/؟ -نههههه این آتشفشانه .. -پس جنده خانوم غلط می کنی میگی من اینجا کس میدم واسه دست گرمی تا برم کشورهای هم جوار و سوریه و لبنان کس اصلی رو اونجا بدم و کیف اصلی رو اونجا بکنم . تا جوانان این مملکت  در تنگنا هستند تو و سایر زنای با ایمان و چادری و محجبه وظیفه تونه که به همو طنای خودتون برسین .. -باشه از فردا همین کارو می کنم .. می دونستم دروغ میگه و این کارو نمی کنه ولی دیگه خودمم هوس کسشو کرده بودم . -بگو من جنده هستم . جیغ بکش بگو ای کرامت شوهرآخوند من ! من جنده هستم .. -این که مهم نیست اون خودش می دونه که من هستم . ما با هم میریم خونه روحانیون معظم سکس ضربدری و گروهی انجام میدیم . گفتنش که مالیات نداره . اصلا ما همه مون که اینجاییم جنده ایم .. تازه داشت حرف حساب می زد . کیر رو از توی کونش بیرون کشیده از همون عقب همچین گذاشتم توی کسش که کیر به ته کس رسید و دو تایی روی تخت دراز شدیم .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر