ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

عاشقتم میسترس 10

همین کارو با سوتینش هم انجام دادم . اونو گذاشتم توی دهنم و با سینه هاش می جویدم . خیلی خوشش میومد . نمی دونم چرا هوس کرده بودم بیشتر این فرصتی رو که در اختیارم قرار داده به کار های احساسی بپردازم نشون بدم که واقعا بهش علاقمندم . سر و صورتشو غرق بوسه کرده بودم . بوی عرق زیر بغلش با بوی عطر ملایمی که زده بود در هم آمیخته با این حال زبونمو رو زیر بغل عرقیش کشیده و اونو لیسش می زدم -نههههه صابر چیکار می کنی قلم میاد . یادت باشه پررو نشی . هر وقت باشه تو .. حرفشو قطع کرده و گفتم -ملکه من اجر شما هیچوقت ضایع نمیشه .. من هیچوقت جایگاه خودمو فراموش نمی کنم و همیشه مدیون محبتهات هستم . -پس بخورش ادامه بده . زیر بغلمو بازم میکش بزن . زود باش .. ادامه بده .. نمی دونم چرا بازم دوست داشت نشون بده که همه کاره اونه و در واقع همین طورم بود . سوتینشو در آورده و اونو گذاشتم توی دهنم .. اون وقتی این حالتمو می دید که چطور با حرص و اشتیاق سوتینشو گاز می زنم از هوس می لرزید و هیجان زده شده بود . افتادم به جون سینه هاش . .. شورتشو از پاش کشیدم بیرون دیگه تحمل نداشتم با خودم گفتم که باید ضربات آخرمو بزنم و کاری بکنم که دیگه ار این ارباب بازیهاش کم شه و یه خورده باهام اروتیکی رفتار کنه . ده دقیقه گذشته بود . شورتشو هم از پاش کشیدم پایین  . با هوس اونو گذاشتم تو دهنم . وقتی به کون درشت و سفید و تپلش نگاه می کردم هوسم زیاد می شد . از هوس زیاد نمی دونستم چیکار کنم . زبونمو گذاشتم رو سوراخ کونش -نهههههه صابر .. آرررررره آررررررره بخورش . بخورش بهت میگم بخورش .. هر جارو که واسش میک می زدم و می خوردم می گفت که رو همونجا زوم کنم ولی زبونمو از رو سوراخ کونش به کوس رسوندم . . کیرمو هیچوقت تا به این حد تیز و کلفت ندیده بودم . کسی رو که دوست داشتم و عاشقش بودم زیر کیر خودم داشتم و می تونستم با تمام توانم بکنمش . الحق و الانصاف میسترس من رو حرفی که می زد وایساده بود و این نیم ساعتو بهم مرخصی داده بود . یه مرخصی تشویقی . پس اون می تونه خیلی مهربون باشه . هرچند کوسشم بوی سیگار می داد ولی با همه اینا لیسش می زدم . دیگه  نصف وقتم صرف این مقدمه چینی ها شده بود . کیرمو گذاشتم دم کوس صبورا . اون دمر کرده با شکم روی تخت افتاده بود . با لذت و آرامش کیرمو کردم توی کوس . چه حالی می داد . نمی دونم چرا یه خورده استرس داشتم از این که حس خودمو بیان کنم . -اووووففففف چقدر خوشم میاد صبورا .. دوستت دارم .. چقدر دارم با کوست حال می کنم . -چرا این جوری حرف می زنی صابر -بذار واسه یه بار هم که شده حس خودمو بگم .. صبورا با این که  به زور خودشو کنترل می کرد تا هوسشو نشون نده و زیاد فریاد نزنه ولی یه ناراحتی خاصی رو هم می شد در چهره اش دید از این که نکنه من پامو از گلیم خودم دراز تر کنم و پررو شم . ولی طوری دو تا قاچ کون صبورا رو به پهلو ها بازشون کرده و کیرمو از همون یه تیکه سوراخ می کردمش توی کوس میسترس خودم که زبونش بند اومده بود . دلم می خواست حواسش پرت شه تا اگه زمان تعیین شده تموم شد اون متوجه نشه .. به لکه های سفید هوس روی کیرم که خیسی های کوس صبورا رو نشون می داد نگاه گرده و لذت می بردم . لحظه به لحظه این خیسی و هوس بیشتر می شد . دلم می خواست تو کوسش خالی کنم ولی با فشار این لحظه رو به عقب مینداختم تا عزیز دل من ارضا شه بعد . صبورا پنجه هاشو به تشک می فشرد و من هم ضربات کاری و موشکی خودمو از همون پشت وارد کوسش می کردم خیلی دیگه بی حسش کرده بودم . دلم می خواست کون خوشگل و تپلشو هم گاز بگیرم و حسابی سیر شم . با این که چند روز بود در کنارش زندگی می کردم ولی تا به حال تا این حد بهم آزادی نداده بود . یه لحطه متوجه شدم که دیگه اون به یه حالت غیر عادی ناشی از لحظه های قبل از ارگاسم رسیده . خودشو با فشار به تشک چسبونده و داره از حال میره -صابر تمومش کن . بهتر از الان نمیشه . منم طوری کوسشو می کردم که که با هر ضربه , زیر شکمم بخوره به قسمت بر جسته و پرگوشت کونش و همون بیشتر تحریکم کنه و سرعت ریزش آبم بیشتر شه . دیگه ولش کردم که بره . می دونستم که این لحظه شیرین و طلایی هیچوقت تکرار نمیشه . واقعا یه فحش خوار مادر خوردن  عجب مایه ای برام داشت . هر پرش آب کیر من انگار به اندازه دو تا پرشهای قبلی خروجی آب داشت . و تعداد جهش ها هم دو برابر دفعات قبل شده بود .. -صابر چه خبرته . اون داخل دریا درست کردی .. -از بس دوستت دارم و عاشقتم می تونم اقیانوس هم درست کنم . -خب حالا دیگه زیاد  آزادت گذاشتم دیگه باید متوجهت کنم که اینجا ارباب و رئیس کیه و رعیت و برده چه کسیه . -میسترس گل من . یه ملکه هیچوقت از حرفی که زده بر نمی گرده نگاه کن به ساعت 3 دقیقه وقت داریم . به خاطر این نیمساعت هیچوقت منو تنبیه نکن . -خیلی زرنگی صابر اسلیو .. دلم می خواست در همون دو سه دقیقه کیرمو فرو کنم تو کونش . ازش پرسیدم که فکر می کنی من این چند دقیقه فرصتو چیکارش می کنم . -اخلاق شما مردا رو می دونم .  کیرتو می کنی توی کونم .. نمی دونم چی شد که به جای این کار اونو بغلش کردم و بوسیدمش . ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر