ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 20

من و اون کاملا رو بروی هم قرار داشتیم و هر دو مون لخت لخت بودیم . کف دستشو گذاشته بود لای کوسم و مثلا بهم می گفت که فکر کنم به صحنه رختخواب خودم و سکس با مهر داد . من هم همچین تصوری رو می کردم . چشام باز نمی شدند ولی به زور اونا رو باز نگه می داشتم . هوسم زیاد شده بود . خیلی داغ شده بودم . کوسم خیلی خیس کرده بود . خجالت می کشیدم به چشای فرزاد نگاه کنم . یه بار که چشام به چشاش افتاد حس کردم که اونم یه جورایی بی حس شده و خیلی بی حال تر از منه . نمی دونم من کوسم داغ کرده بود و در آتیش هوس می سوختم اون دیگه چش بود . نمی دونستم که آیا به خاطر فکر کردن به شوهرمه که این جور حشری شده یا اثر دستای اونه و یا شایدم هر دو تاش . نمی دونستم .. واقعا نمی دونستم . نفسم بند اومده بود . نمی خواستم عکسام خراب شه .  -فرزاد فکر نمی کنی این قدر خیسی خوب باشه ؟/؟ اگه از حد بگذره ممکنه یه تار های سفیدی در عکس به وجود بیاد که عکسا خوب از آب در نیاد .. با صدایی که درش ناله هوس بود و حشر و هوس و آرزوی کوس و گاییدن من ازش می بارید گفت نترس درستش می کنم . لاپامو باز کردم تا با چسبندگیها و خیسیهای هوسم از کوسم عکس بندازه . عدسی و دور بینو تنظیم کرد -راست می گفتی طناز . یه خورده سفیدک می زنه -حالا باید چیکار کنیم .. اومد جلو تر و انگشتتشو گذاشت رو چوچوله ام و بالای کوسم و یه خورده باهاش ور رفت . نوک انگشتشو به ملایمت رو کوسم می کشید . وقتی این کارو می کرد قلبم یه جوری می شد . حس می کردم تپش قلبم چند برابر شده . دلم می خواست همون لحظه در کنار مهرداد و داخل رختخواب می بودم و اون هر جوری که خودش می خواست و منم می خواستم منو می گایید ولی می دونستم که اون لحظه این یک آرزوی محاله . داغ شده بودم . احساس خفگی شدیدی می کردم . هوس داشت منو از پا مینداخت . فکر این که فرزاد بیاد کیرشو فرو کنه توی کوسم داشت منو دیوونه می کرد . تازه غرورم به من اجازه نمی داد که خودمو زیر کیر اون ببینم و از طرفی همش باهاش مخالفت می کردم و می گفتم هدفم فقط گرفتن عکسه . اگه یه خورده عقب نشینی می کردم اون حتما راجع به من تصور بدی می کرد و فکر می کرد که من یک زن بدی هستم و من نمی خواستم که اون این تصور رو در مورد من داشته باشه . یعنی می خواستم سنگینی و متانت خودمو حفظ کنم .. -فرزاد با انگشتت داری چیکار می کنی ؟/؟ -دارم چند لک سفیدو پاک می کنم  و اندازه خیسی رو تنظیم می کنم -می تونی بعدا از فتو شاپ استفاده کنی -هر چیزی طبیعی اون خیلی بهتره . ممکنه یه سری بهانه گیر از این عکسا ایراد بگیرن . خوب می دونست از چی حرف بزنه که منو قانع کنه . چون می دونست در این مورد که عکسا خوب از آب در آد من خیلی حساسم . -باشه هر کاری که می دونی انجام بده . .-خوب شد طناز این جوری نشون میده که تو چقدر هوس داری و به هیجان اومدی . چشات یه خماری و حالت خاصی داره که تو رو خواستنی کرده -ببینم مگه می خوای اونا رو هم بندازی ؟/؟ -خب نه ولی همون در حالت ایستادن و حرکات طبیعی تو خیلی موثره . نمی دونی چه آتیشی به پا می کنی . دختر تو دیگه کی هستی . . حالا پاهاتو به طرف هوا بگیر و کونتو هم بذار زمین تا چند تا عکس در این حالت ازت بگیرم .. این فرزاد هم از اون شیطونا بود . هر بار که می خواست باهام حال کنه می گفت کوست خشک شده بهتره خیس ترش کنم . کف دستشو می مالید به وسط کوسم . به زور جلوی جیغ کشیدنمو می گرفتم . ولی قلبم همین جور به شدت می زد . دلم نمی خواست که اون متوجه این تپش قلبم شه . بعد که یه خورده باهام ور می رفت دوباره با یه انگشت شروع می کرد به پاک کردنم . چیکار کنم کارگردان و فیلمبردار و همه کاره اون بود و من نمی تونستم چیزی بگم . دیگه ریش و قیچی رو داده بودم دست اون . . از سینه های درشت من و نوک تیز اونا چند مدل عکس گرفت . زمانی که دستم روی کوسم بود و وقتی هم که با کوس باز داشتم یه حرکت انفرادی یا سولو انجام می دادم . بعدش ازم خواست که قمبل کنم و در چند حالت سگی و زانو زده از کون بر جسته منم عکس بندازه .. فکر نمی کردم این جور عکس برداری تا این حد همراه با ریاضت باشه . واقعا خیلی سخت بود . در کنار فتانه هم عکس انداخته بودم ولی من و اون در همون لحظات از خجالت هم در اومده بودیم و بهم حال دادیم . شاید واسه همین بود که اونجا احساس کمبود نمی کردم . نه نه .. من نباید به این فرزاد رو بدم .. اووووففففف کاش مهرداد اینجا بود . چقدر دلم می خواست کیرش می رفت توی کوسم و آبشم دیر میومد و تا هر وقت که من می خواستم منو می گایید . اون انگار رحم تو وجودش نبود . ولم نمی کرد . -طناز اگه بدونی چه کون خوشگل و هوس انگیزی در میاد بهترین کون و قشنگ ترین کون و وسوسه انگیز ترین اونا -نهههههه نگو فرزاد دلمو بردی . دلم می خواد این عکسا زود تر بره توی سایت و ملکه هوس و زیبایی مشخص بشه که کیه . . همش دعا می کرد که از این صحنه ها صاف در برم .. خیلی داغ شده بودم . صورتم گل انداخته بود .. فرزاد ازم خواسته بود که چند تا عکس دو نفری هم بندازیم هیجانش زیاده . -طناز من و تو صورتمونو به هم نزدیک می کنیم . لبامونو خیلی آروم میذاریم رو لبای هم . تو دستتو میذاری رو کیر من . منم دستمو میذارم رو کوست ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر