ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرجایی 34

اصغر ضربات شدیدتری به کوسم می زد . افشین دستاشو گذاشته بود رو سینه هام و خیلی خوشم میومد . چرخش سینه ها رو می دیدم و لذت می بردم . اون طرف تماشای گاییده شدن سارا هم شده بود واسم یه فیلم سکسی که هوسمو زیاد می کرد . -اصغر جون . اصغر همین جوری خوبه . -خیلی حال میدی شقایق . حرفات حرکاتت همه طبیعیه .. آدمو به هوس میاره .. اصلا نشون نمیده یه جنده باشی . -فعلا که دارم زیر کیر شما دونفر دست و پا می زنم و دونفر دیگه هم حتما بعدا میان سراغم . اگه میشه اصغر جون سبکم کن . خیلی سنگینم . جنده هام هوس دارن آب دارن .. با این حرفام که تا حدود زیادی احساس منم بود هوس اصغرو زیاد ترش کردم . اون حالا به فکر حال دادن به منم بود و می خواست هر جوری که شده منو به ارگاسم برسونه -افشین بجنب . سینه هاشو بمال . هر جاشو که می تونی ببوس وماچش بده . -چقدر شما پسرای باحالی هستین . من کیف می کنم که جنده های شما هستم . حال می کنم . افشین هنوز کیرشو تو کون من نگه داشته بود و با سینه هام بازی می کرد و اصغر هم کیرش تو کوسم بود و لبامو می بوسید . چشامو بسته بودم و به هیچی فکر نمی کردم یه جنده ای که اوایل هرزگی خودش داره از سکسش لذت می بره . شاید فکر پولی که از این عمل خودم به دست می آوردم این جور راضیم می کرد . نمی دونم هرچی بود من که نیاز داشتم . چشامو بسته بودم کاملا رفته بودم تو حس و دو تا کیر و دو تا سوراخو تصور می کردم . کیر افشینو که داره تو کونم حرکت می کنه وکیر اصغرو که داره کوسمو آتیش می کنه ولی تصور کیری که داخل کوس حرکت می کرد و چوچوله و لبه های کوسمو داغ می کرد بیشتر بود و بیشتر منوبه اوج آسمون هوس می کشوند . دستمو گذاشتم دور کمر اصغر و تو همون فضا دیگه نگاه نکردم که کی ممکنه صدامو بشنوه و یه جیغی کشیدم که سارا صداش در اومد و گفت جنده ای که می خواد فیلم بازی کنه این جور جیغ نمی کشه دختر هر کی ندونه فکر می کنه تازه یه هفته هست که داری کیر می خوری . معلومه خیلی هوس داری . باور کن یه بار دیگه هم جاداری که آبت بیاد . به لرزه افتاده بودم و دست و پا می زدم . خودمو ول کرده بودم و کاری به این نداشتم که کی داره با من حال می کنه . حس کردم که دیگه کسی رو من قرار نداره و من وسط چمنها ولو شده ام . خوابم گرفته بود . از اون فضای سبز و محیط زیبا لذت می بردم . دلم می خواست به حال خود باشم و هر کی هر کاری دوست داره باهام انجام بده . کوس و کون من شده بود ابزارکار. کاری که فعلا با لذت همراه بود و معلوم نبود کی با نفرت همراه میشه . تو عالم خودم بودم .. راستش معلوم نبود از کی دونفر دیگه ور رفتن با منو شروع کرده بودند . شایدم اگه قصدشون این نبود که منو بر گردونن و دمرم کنند تا یه ساعت دیگه هم متوجه نمی شدند . دیدند که دوست دارم به همین صورت بمونن رضایت دادن که فعلا به همین حال باشم . امید و اکبر بودن که پس از گاییدن سارا اومدن سراغ من . کیرهایی که تو کوس و کون سارا رفته بود حالا باید تو سوراخای من فرو می رفت . پاهامو به دو طرف باز کرده و با چشایی بسته و گوشایی باز به آواز پرندگان گوش می دادم . گاهی هم چشامو باز می کردم و به درخت بالا سرم نگاه می کردم . یکی شون رفته بود سراغ کوسم و چقدرم قشنگ میکش می زد . خوشم میومد . دوباره حشری شده بودم . حس کردم که یه چیزی لبامو حرکت می ده . دهنمو باز کردم و هرچی خواستم اون لبو ببوسم نشد . یه لب نبود . کیر بود . کیر امید بود . چون ازم خواست که لبامو باز کنم و منم حرفشو گوش کردم . و کیرشو فرو کرد تو دهنم . با مهربونی کیرشو تو دهنم قرار داده بود و منم واسش ساک می زدم . با همون چشای خمار و دراز کش مثل نوزادی که سینه های مادرشو می مکه این کارو انجام می دادم . کیرش لحظه به لحظه تو دهنم سفت تر و شق تر می شد و من هم یه لذت خاصی می بردم . شایدم تو ضمیر پنهونم می خواستم که کاسبی ام حلال باشه . با این حال دوتایی شون دوست داشتند که فرو کنند تو سوراخام و بالاخره رضایت دادم قمبل کنم و در یه حالت تقریبا سکس قرار گرفته برم رو کیر اکبر بشینم و امید هم فرو کنه تو کونم . سرم رو به استخر بود و گاییده شدن سارا داخل آبو می دیدم . منم هوس تو آب گاییده شدنو کرده بودم ولی برای سرویس بعدی . می دونستم با این عطشی که این مردای حریص دارن به این آسونیها دست از سر ما بر نمی دارن . تا اونجایی ما رو می خورن که بالا بیارن .  -پسرا منو بکنین . زود باشین . من کیر می خوام . کیر . نشون بدین کیرای باحال دارین . اون دونفر قبلی که ارضام کردن . ببینم شما دونفر چیکار می کنین . -شقایق جون از قدیم گفتن آب جنده رو آوردن خیلی سخته . تازه تو هم که همین چند دقیقه پیش ارضا شدی .-اووووففففف من هوس دارم . نمی دونم چرا این جوری شدم .. این بار امید شروع کرد به حرف زدن : همونجوری که سارا گفت به تو میگن یه جنده تازه .. هم تازه ای و هم تر و تازه .. فدای اون اندام خوش دستت بشم من . امید هم رو کونم سوار بود و کرده بود تو کونم . علاوه بر پولش واقعا به این سکس نیاز داشتم .. ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر