ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرجایی 33

این بار از این که دو نفردارن باهام سکس می کردن کیف می کردم . شاید واسه این که به پولش نیاز داشتم و به خاطر دخترم مجبور بودم که این کارو انجام بدم و شایدم تا حدودی لذت می بردم . واین که این بار خودم داوطلب بودم که دو نفر بیفتن روم . اصغر داشت کوسمو می خورد و منم کیر افشینو با ولع واسش ساک می زدم . چشای قرمز و حرکات سرعتی کیرش تو دهن من نشون می داد که از این کارم  و کارش خیلی لذت می بره . اصغر انگشتاشو گلوله کرده فرو کرد تو کوسم و با حرکتای تند کاری کرد که من پشت پاهامو از هوس زیاد محکم به لبه استخر بزنم . بالاخره باید یه مدتی رو در اختیارشون می بودیم . راستش اجازه داده بودم که هر کاری که میخوان باهام انجام بدن . شایدم اگه ارگاسمم نمی کردن مثل چند تا سکس قبلی ام برام زیاد مهم نبود هر چند اگه ار گاسم می شدم واسه روحیه و اعصابم خیلی خوب بود . بهتر بود به این چیزا فکر نکنم و از اون زمانی که درش هستم لذت ببرم . بالاخره روزی یه جوری می رسه نباید واسش هراس داشت . من باید بهترین مادری رو در حق نیلوفر انجام می دادم . یعنی یه مادر بدکاره می تونه واسه دخترش یه مادر خوب باشه ؟/؟ اصغر و افشین زیاد با هم هماهنگی نداشتند یکی منو به طرف پایین می کشید و یکی دیگه به طرف بالا . -اصغر یا دوتایی تو آب بکنیمش یا بیا بیرون همین جا ترتیبشو بدیم . -باشه من الان میام بیرون . دوتایی شون منو کنار استخر نشونده  یه گوشه ای کنار چمن درازم کردند . من وسط بودم و اونا سمت چپ و راستم . انگار دوست داشتند یه خورده باهام حرف بزنند و حال کنند بعد کار اصلی خودشونو انجام بدن . چقدر باحال نوازشم می کردند . به نوبت لبامو می بوسیدند و یه طرف سینه من مال هر کدومشون بود . پاهامو هم تقسیم کرده بودند و به نوبت با کوسم ور می رفتند . خیلی با این حرکاتشون حال می کردم . یواش یواش دلم می خواست که از این سکس و فضای زیبا نهایت استفاده رو بکنم . هر دستمو رو یکی از این کیر ها قرار داده و با مالش اونا صداشونو در آورده بودم . رو من خم شده حالا لباشونو رو یه طرف صورتم قرار دادند .  دیگه این من بودم که با بدن داغ و التهاب خودم ازشون می خواستم که زودتر شروع کنند . -بچه ها من منتظرم . خیلی تشنه کیر شمام . بهم حال بدین . هر جور که می خواین باهام حال کنین . شقایق سرخ در اختیار شما بچه های سرخ و خونگرمه .. دیگه دوتایی شون رو من ولو شده بودند و منم سر به آسمون و طبیعت زیبا و با نگاه به استخر پر آب و اینکه تو لبه اون امید و اکبر در حال گاییدن سارا بودند رفتم تو عالم خلسه . -اصغر اول تو می کنی تو کوسش یا من بکنم -ببین افشین اون دو تا وقت تلف نکردند . یه کیر رفته تو کوس و یکی هم تو کون ... سارا چه جور داره حال می کنه -اون همیشه این جور حال می کنه . سارا با تجربه تر از من بود و قلق کارو داشت . می دونست چطور اونا رو سر شوق و ذوق بیاره . شاید من هنوز ادای جنده ها رو در می آوردم و اون جوری که باید نمی تونستم فیلم بازی کنم و های و هوی کنم . شاید هنوز سر نوشت خودمو باور نداشتم . این بار به یک شکل سخت تری دو تایی افتادن به جون کوس و کون من . خودشون می گفتند دوست داریم واسه تنوع واسه یه بارم که شده این جوری حال کنیم . افشین طاقباز رو چمنها دراز کشید وبه منم گفت که به همون روش اون ولی روش دراز بکشم یعنی از پشت و رو به آسمون . از همون طرف به سختی فرو کرد تو کون تنگ من . جیغم رفت آسمون و کیر خودشم درد گرفت . -اوف اوف اوف افشین این چیه دیگه خشک هم گاییدی تنظیم هم نشده . از اون طرف و از روبرو اصغر کرد تو کوسم که این آرومم کرد . تازه افشین باید سنگینی منو هم تحمل می کرد . حالی که کیر اصغر بهم می داد یه خورده باعث تسکین دردی می شد که کیر افشین به کونم وارد کرده بود . .. حس کردم که یه چیزی داره تو کونم می ریزه و اون  منی افشین بود با این حال کیرش هنوز تو کونم جا خوش کرده بود و تازه یه خورده  دردم کمتر شد  چون آب کیرش سوراخ کونمو روونترش کرده بود . افشین سینه هامو از زیر چسبیده بود و اصغرم خودشو انداحته بود رو من و در حال بوسیدن لبام به گاییدنش ادامه می داد . اون طرف هم صدای جیغ و فریاد سا را رو می شنیدم . یه لحظه دلم رفت پیش نیلوفر که اون حالا داره چیکار می کنه که فوری خودمو از این فکر بیرون آوردم .. می دوستم باید جاش امن باشه .. خانومه مهربون به نظر می رسید .. از بوسه های اصغر لذت می بردم . سارا و امید و اکبر از آب اومده بودن بیرون . یه خورده که پهلو کردم اونا رو دیدم . سارا عین اسب چموش کونشو رو کیر امید بالا و پایین می کرد . جای اکبر و امید عوض شد . حالت اونا باهامون فرق می کرد . سارا در یه حالت  زانوزده و قمبلی قرار داشت . فکر کنم اون حالت نرم تر و روون تر بود و کمتر باعث درد می شد . یواش یواش داشتم به اوج می رسیدم .. یه زن بد کاره ای که داره از سکسش لذت می بره .. شاید با سکسهای بیشتر این حس در من کمتر شه .. نمی دونستم باید چیکار کنم . حس خودمو نشون بدم یا تو خودم خفه کنم . سعی کردم خودم باشم .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر