ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 98

آرمیلا هم خیلی آروم و با هوس گفت آهههههه داداشششش داداششششش کوسسسسم همین جوری داره میاد .. داغ شدم ووووییییی ولم نکن .. بزن کوسسسسمو من نمی تونم تکون بخورم کیرررررررتو بزززززن .. .. خودشو رو من ول کرده بود و این من بودم که جفت پهلو هاشو داشته ولش نمی کردم.. .. یه چند لحظه بعد گفت .. حالا آب کیرتو بپاشون تو کوس خواهرت.. داغه داغه . خنکش کن .. دارم می سوزم می سوزم .. کمر آرمیلا رو با دو تا دستام محکم حلقه اش کرده و خودمو با یه حرکت نیم چرخش آوردم روی آرمیلا و اونو رو زمین خوابوندم دوباره داشت حشری می شد اونم زود . شاید واسه این که من با حرص افتاده بودم روش و لباشو شکار کرده بودم احساس کردم می خواد بگه داداش یه خورده صبر کن بعدا  به کوسم آب برسون ولی من دیگه تحملشو نداشتم و سرو صداهای آهو و جیغ و داد هاش نمی ذاشت که من بازم بخوام خواهر نازمو بگام .. -آخخخخخخخ آرمیلا .. داره می ریزه توی کوسسسست .. جوووووون داره میاد .. چقدر شیرینه -واسه من یا واسه تو -نمی دونم آرمیلا من که دارم تو کوست خالی می کنم واسه من لحظات شیزینیه . -آریا آریا داداش خوشگل و خوش کیر من واسه منم شیرینه .. اووووففففف من سیر نشدم . من بازم کیر می خوام . می خوام که منو بکنی .. بازم منو بکن .. دوستت دارم -منم دوستت دارم آرمیلا عزیزم . فداتم . عاشقتم . خاطر خواتم . -دروغ نگو تو بعد از همه منو دوست داری . اگه من و کوسمو می خواستی دیگه این قدر دیر دیر بهش سر نمی زنی . خود خواه بد جنس . صبح تا حالا چقدر منتظر این لحظات بودم . حتما باید برات کارت دعوت می فرستادم ؟/؟ -خواهر گلم . حالا من و تو توی خونه هم می تونیم با هم باشیم ؟/؟ -اوه داداش من داره از خلاف صحبت می کنه . تو خودت قانون مند این مجلسی و یه پای قانون اون وقت این جوری حرف می زنی ؟/؟ -باشه شوخی کردیم .  در خارج از این محفل دیگه کیرمو نمی فرستم سراغ کوس خواهر شوهر دارم --داداش شوخی کردم تو چرا جدی گرفتی .. دلم می خواد تمام لحظه های زندگیمو پیش تو و پیش این باشم . بدونم که این کیر فقط مال منه . حاضرم از فر نوش جدا شم و فقط مال تو باشم که تو دیگه این قدر آهو آهو هم نکنی . -دوستت دارم عزیزم من نمی دونم کی می تونم متوجهت کنم که فقط تو رو دوست دارم . آهو که از این مجلس رفت میره سر خونه زندگیش . من که دیگه نمی تونم همش بهش بچسبم . تازه اگرم دلمم هوای اونو می کرد که نمی تونستم خلافی بکنم . آدم خواهر گل و خوشگل و فهمیده  و ایثار گری مثل تو داشته باشه اون وقت دلش جای دیگه ای باشه ؟/؟  کف دستمو دور کیرم لول کرده و کف یه دست دیگه رو هم گذاشتم روی کوسش و گفتم آبجی فکر و اندیشه و احساس ما که نباید داخل این دو تا باشه . اون وقت  دستامو بر داشته یه دستمو گذاشتم زیر سینه اش و دست دیگه ام رو گذاشتم رو دلم و گفتم فکر ما احساس ما در قلب ماست باید دید که دل ما چی میگه . ما امروز ممکنه با خیلی ها سکس کنیم ولی سکس اصلی ما با کسیه که از ته دل دوستش داریم و بیشترین لذتو از با اون بودن می بریم . وقتی این حرفا رو به آرمیلا می گفتم چشاش پر اشک شده بود . -پس داداش تو از ته دلت منو دوست داری ؟/؟ منو می خوای ؟/؟  تو از من بیشتر لذت می بری تا ازبقیه .. در حالی که لبای گلشو می بوسیدم و از اونجا رفته بودم رو جفت چشاش و  لبامو رو پلکاش گذاشته بود گفتم آره من توآبجی گل و فهمیده امو دیوونه وار و عاشقونه دوست دارم . می خواستم بهش بگم که پرده و این چادرو بالا بزنیم و به این آهو و چینگ بگیم بیان این ور می ترسیدم برق منو بگیره .. هنوز مطمئن نبودم که تونسته باشم اونو رامش کنم -آرمیلا جون حالا باید تا صبح تو بغل هم باشیم؟/؟-آره داداش چه حالی داره .. فقط من و تو گل میگیم و گل می شنویم . می خواستم یه جوری مخشو بزنم و  حالیش کنم که به تنوع نیاز داریم ولی انگاری یا دوزاریش کج بود یا این که دوست نداشت منو با یکی دیگه قسمت کنه . چون می دونست خودشو زیر هر کیر دیگه ای بندازه به اندازه کیر من بهش حال نمیده .. -داداش خیلی دلت می خواد یه سری به همسایه ها بزنیم ؟/؟ -نه آرمیلا جون ..اصلا تو این فکرا نیستم .. ولی دلم به تاپ و توپ افتاده بود . دوست داشتم آرمیلا این حرفو ادامه بده .. -آریا گولم نزن من خودم می دونم تو چقدر آهو رو دوس داری . گاهی وقتاست که آدم اگه یه گذشتی از خودش داشته باشه در آینده بهتر می تونه زندگی کنه هر چند در اون لحظه به خاطر این گذشتش باید زجر زیادی بکشه .. می دونستم آرمیلا از چی داره حرف می زنه . ولی نمی خواستم پیش دستی کنم و بگم که منظورتو فهمیدم . اگه تمایل نشون می دادم شاید در جه حساسیتشو به اندازه ای می رسوندم که کارو خراب می کردم -خواهر گلم من که خودم می دونم تو چه زن با گذشتی هستی . تو در هر شرایطی برای من دوست داشتنی ترین زن دنیایی و تو رو از همه دنیا بیشتر دوست دارم . -آریا منم دوستت دارم عاشقتم . بیشتر از همه دنیا دوستت دارم . بیشتر از شوهر و بابام .. از هر چی که فکرشو کنی بیشتر دوستت دارم . بازم اشک تو چشاش جمع شده بود . برو اگه دوست داری به آهو و شوهرش بگو بیان این ور می دونم شوهرش به دردی نیست ولی در عوض داداشم  با دختر عموش حال می کنه ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر