ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

طوفان بهار

طوفان ها آرام گرفته اند طوفانها رفته اند طوفانهای طوفانی رفته اند طوفانهای خاموش طوفانی می آیند . طوفانهای خاموش طوفانی آمده اند . بهاران , بهار زیبا آمده است . بهار آمده تا که در دیار ما دیار همیشه خرم و سرسبز گل افشانی کند بهار آمده تا غنچه های در خاک خفته  ,بنفشه هایی را که در تنه درختان پنهان شده بودند بیدار و نمایان سازد بهار آمده . پرندگان چه می گویند ؟! گلها و گیاهان می خوانند کوههایی که دیگر بر روی آنها برفی نیست به که می نگرند ؟/؟بهار آمده آبهای روان جویبار ها می سازند . آبهای روان گذشته های غمبار را می شویند و با خود می برند . آبهای روان قلب ناپاکان را با خود می برد . افسوس که بهار جاودانی نیست قلب و روح من بهاری جاودانیست اگر او در کنارم بماند اگر برگهای سبز نو شکفته ام را به ماتم خزان نسپارد . همچنان به زندگی می نگرم با لبخند به زندگی , لبخند به آینده لبخند به این که رنجهای انسانهای زحمتکش را پایانی خواهد بود . طوفانها آرام گرفته اند . دوست می دارم برروی این تپه ها تپه هایی که رنگ و بوی خون دارد ولیکن سرسبز به نظر می رسد بغلتم . دوست دارم به خورشید بگویم که غروبت قلبم را نمی شکند . چون که خورشید من طلوع جاودانه ای دارد . خورشید من , عشق من هرگز غروب نمی کند . خورشید من زیباترین ستارگان است . خورشید ی که به زندگی من جلوه ای دیگر بخشیده . طوفانها آرام گرفته اند . موسیقیدانان , آهنگسازان , نغمه خوانان دم گرفته اند بهار زیبا!  به دیار ما خوش آمدی .... نقل ازدفتر خاطرات سربازی ... ایرانی 

5 نظرات:

ایرانی گفت...

آره داداش عزیز پاسخ به نظرات خوانندگان رو در ذیل داستان فقط یک مرد 130 نوشته ام . سپاسگزارم از زحماتت . پاینده باشی ...ایرانی

ناشناس گفت...

با سلام خواهشا یه تنوعی ایجاد کنید واقعا خسته کننده شده

ایرانی گفت...

آره داداش گلم در ذیل متن زمستان سلام هم پاسخ به نظر وجود داره ..ممنونم ازت . پاینده باشی ...ایرانی

ایرانی گفت...

دوست نازنینم . تنوع دیگه از این بیشتر و بالاتر نمیشه فقط تنها ایرادی که میشه وارد آورد تجسم صحنه های سکسیه که دیگه واقعا پس از هزاران هزار بار تشریح صحنه های سکس در همین حد هم نوشتن من نباید بگم این شما هستید که باید بگید واقعا یک معجزه هست که میشه باز هم نوشت وگرنه من عادت ندارم برم همش داستانهایی رو کپی کنم که یکی از در وارد میشه می چسبه به اون یکی دیگه اینا از مد افتاده و اما دلایل تنوع داستانهای این مجموعه با شرح داستانها 1- داستان یک عروس و هزار داماد قهرمان داستان زن وو عطش یک زن رو در رابطه با سایر مرد ها به بهانه انتقام نشون میده ..2 -نقاب انتقام سکسی و عشقی و...3 -زن نامرئی داستانی که اگه فرصت بشه روش تمرکز کرد خیلی سوژه میشه در خصوصش نوشت با قهرمان داستان زن 4- به دادم برس شیطان ..رسوا کننده چهره های به اصطلاح مذهبی همراه با تنش های خاص و سکس های متنوع 5--مادر فداکار ..داستانی با انواع و اقسام سکس که چند قسمت دیگه تموم میشه 6-هرکی به هرکی ..داستانی با گستردگی بسیار و انواع و اقسام سکس ها و شکستن تابو ها 7-فقط یک مرد .. با قهرمان داستان مرد . تنها مردی که قدرت جنسی داره .. با ناخنک زدن به خیلی ها و اشاره به بعضی حقایق که به نظرم جاش در بزرگترین خبر گزاریهای دنیاست . 8-آبی عشق .. تک ستاره و گل سر سبد داستانهای فعلی سایت .. عاشقانه ..اجتماعی ..احساسی9-بابا تقسیم بر سه ..سکس پدر بی زن با سه دخترش 10-مامان تقسیم بر سه ..سکس مادر بی شوهر با سه پسرش 11-هرجایی ..داستانی پر محتوی از مشکلات زنی که ناخواسته به فحشا کشیده می شود ..12- تولدی دوباره .. مشکلات یک دو جنسه پس از این که مرد شد همراه با سکس و عشق و اشاره به نکات ریز و مشکلات خاص یک دو جنسه 13-داستانهای تک قسمتی متنوع به در خواست خودم و دوستان 14-داستانهای لز در هر چهار شنبه برای طرفداران آن 15-قطعات متنوع ادبی که اگه بخوام توضیح بدم سه برابر نوشته میشه 16-خانوما ساکت .. داستان بیرمردی که به یک مدرسه دخترانه می رود ....17-ماجراهای مامان زبل ..زنی بیوه که با انواع و اقسام کلک ها با مردا رابطه جنسی بر قرار می کنه و...18 -هوس اینترنتی داستان زنی که شوهرش عکسای سکسی اونو میذاره اینترنت و از تعریف بقیه خوشحال میشه ..خودش می خواد مستقلا این کارو بکنه زنی زیبا و خوش اندام ..19 -یک داستان عشقی در طول هفته ..فقط از گی نویسی نفرت دارم و اعتقادی بهش ندارم و نمی نویسم هرچند نوشتن اون از آب خوردن هم واسم راحت تره ..دیگه چیکار کنم دوست خوبم . یک داستان سکس با مامانو مثلا قطع کنم یک سکس با مامان دیگه بذارم ؟.. داستانهای سکسی اون اهمیتو ندارن که آخرش چی میشه.. دست و بال من در داستانهایی مثل هرکی به هرکی و فقط یک مرد و زن نامرئی و...بازه یعنی مثلا اگه 1000 قسمت هم ادامه داشته باشه میشه سوژه های متنوع درش ریخت . اگه یکنواختی مشاهده میشه مال تجسم سکسه و به نظر من باید از تشریح صحنه های سکسی کم کرد و حاشیه های اونو زیاد کرد و بعد یواش یواش دوباره به بررسی صحنه های سکس پرداخت . اگه هم منظورت اینه که مثلا مثل شهوانی و لوتی سایتش کنیم و گسترده اینم امکان نداره . امیر که نیست مشکلات خودشو داره منم که پس از 8 ساعت کار روزانه با کلی فیلم بازی کردن و گاهی هم جنگ و دعوا چند ساعتی میشینم پای کامپیوتر .. حالا تمر کز کردن به جای خود انتشار به جای خود کند شدن اینترنت به جای خود ..مشکلات خانوادگی به جای خود .. یک مورد دیگه رو هم باید توضیح داد که مثلا گاهی وقتا یک شخص وضعیت خودشو نسبت به داستان می سنجه ..مثلا بیشتر مردای زن دار اکثر سکس ها رو دوست دارن ولی خیانت زن رو نمی پسندن ..همین یعنی خیانت زن ممکنه در اکثر خانوما ایجاد هیجان کنه ..یکی به خواهرش علاقه داره .. از داستان سکس با خواهر خوشش نمیاد .. یکی مثلا خواهر نداره اونو جالب می دونه .. خیلی از سلیقه ها رو باید از دید گاه روحی و روانی یعنی درونی بر رسی کرد ...یکی مثل خود من داستانهای عشقی و احساسی رو می پسنده و میگه همش یا بیشتر عشقی احساسی بنویس که من خودم موافق با این گروه هستم و اگه دست خودم بود و راهی بود کلا سکس نویسی رو قطع کرده به فطرت خود بر می گشتم ولی خب حالا قدم در راهی گذاشتم و شروع کردم و به این بهانه که سکس جزیی از نیاز های ماست می نویسم ..یه سری هم میگن چقدر عاشقانه می نویسی .. در هر حال من هوای همه رو دارم .. ممنونم از تماسی که گرفتی و یه خط نوشتی و صد خط هم جوابش شد . شاد و خندان و تندرست باشی ...ایرانی

ایرانی گفت...

در توضیح بند 16 حرف د در کلمه دبیر جا افتاده داستان دبیر مردی یا مرد دبیری ....ایرانی

 

ابزار وبمستر