ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 129

قابل شمارو نداره .. همش مال خودته . چشم انتظاری تو رو کشیده .. می خواستم بگم منم چشم انتظار این کو س ها هستم که دیدم زیادی تابلو میشه . اون یه تیکه چوچوله اضافی رو که کش میومد می ذاشتم تو دهنم و متل دختر بچه ها که آدامسو کش می دن کشش می دادم . اگه مجتهدین ما این مدل کوسو می دیدند حتما می گفتند باید ختنه شه .. آخ که این نوشین بیچاره چقدر ریاضت می کشید . با این کوس تپل و نقطه های حساس زیادی که داشت .. درسته که راههای زیادی واسه ارضا شدن در زنا وجود داره ولی حال کردن یه زن با مرد یه صفای دیگه ای داره .. -نوشین .. دکتر من ! دوای من شفای من حاضری ؟/؟ الان می خوام تو رو به درجه زنانگی برسونم . ناراحت نمیشی برای چیزی که از دست میدی ؟/؟ -اتفاقا حس می کنم در این لحظات خوشبخت ترین زن روی زمینم . مگه چند تا زن می تونن به این درجه نائل شن . انگار فکر می کنم به درجه مجتهدی ستم تیزی رسیدم . ..-اوخ نوشین تو دیگه کی هستی . تو هم این مظلومای بیچاره بخت بر گشته رو مسخره می کنی ؟/؟ اگه اونا نبودند الان کشور ما اشغال شده بود  -کوروش کوستو بخور تو که بیشتر از من داری اونا رو مسخره می کنی .. منم شنیدم که اگه قرار به مجتهد شدن و آخوند شدن باشه هیشکی به اندازه شیطان نمی تونه حرفای قشنگ بزنه و تعلیم بده . این آفت ا... های ما باید بیان پیشش لنگ بندازن . آخه میگن شش هزار سال داشت درس می داد .. این تازه به دوران رسیده ها حرف از دهنشون که در نمیاد . -حالا بهتره خونمونو کثیف نکنیم و با هم حال کنیم . -دوستت دارم کوروش -منم همین طور .. بازم به سبک خیلی ها که پرده شونو پاره کرده بودم مال اونو هم می خواستم به همین سبک جرش بدم . دیگه متخصص شده بودم . یه نگاه تو چشای طرف و یه بوسه و اگرم شد حرفای قشنگ و عاشقونه و یه حمله نرم . این بهترین شیوه ایه که میشه یه زنو تسلیمش کرد تا اون درد نکشه . هر چند بیشتر این زنا وقتی که خودشونو زیر کیر من احساس می کردند از همه چی گذشته بودند و حاضر بودند در دنیا و دریایی از خون غرق شن ولی آغوش منو ترک نکنن . نگاهمو به نگاه نوشین دوختم . چشای خوشگلی داشت . لبامو گرد کردم . کیرم رو سر کوسش بود -ببینم می خوای آرومم کنی ؟/؟ عزیزم من از هیچی نمی ترسم . من یک پزشکم . -کی گفته تو می ترسی . من دوست دارم مثل یه مرد مهربون بیام طرفت و وکیرمو بکنم توی کوست .. -جدی ؟/؟ قربون تو و مهربونی هات بشم من . این حرفا رو که می زنی اون وقت نوشین چطور دل داره که ازت دل بکنه ؟/؟ میری و دنیای غمو برام باقی میذاری . -ولی ما می تونیم خاطره هایی شیرین با هم داشته باشیم . خاطره هایی که لبخند به لبمون بیاره .. -کوروش من در خاطره های تو شاید به اندازه یه نوک سوزن هم جایی نداشته باشم . ولی تو تمام خاطره های من خواهی شد . لحظه های شیرین زندگی من . تمام حس من . گمشده ای که هر گز گم نشده ولی دیگه متعلق به من نیست . دوستت دارم . منو ببوس . کیرتو بذار رو سر کوس من . بهم بگو دوستم داری . بگو هیچوقت فراموشم نمی کنی . حتی به اندازه همون نوک سوزن . اونم به بدن یه شوکی وارد میاره .. -نوشین تو هم در گوشه ای از قلب من جای خواهی داشت .. -اوه چه شاعرانه و ادبی !با همین حرفا کیرمم به کوس این دختر خانوم فشار می دادم . نمی دونم چرا این یکی یه چیزی شده بود تو مایه های بتن آرمه . با این که خیلی خیس هم کرده بود . زیادی تنگ بود . -خانوم خوشگله کوست چقدر سفته . بیرونش خیلی نرم نشون میده -ببینم مگه شما مردا از تنگ خوشتون نمیاد ؟/؟ . خب حالا می خواد به دست تو افتتاح شه نترس . من آماده ام . بذارش بره . من که نمی ترسم تو چته کوروش آریایی مرد شجاع . دلاور زمان .. نوشین دیگه منو غیرتی کرده بود . من به خاطر اون می ترسیدم و اون ملاحظه منو می کرد . -عزیز دلم . می دونی که چقدر دوستت دارم و دلشو ندارم که تو رو عذابت بدم .. -چقدر از این جور حرف زدنات خوشم میاد . می دونم که نمی تونی عاشقم باشی چون در زندگی تو کلی زن وجود داره .. -شاید سر نوشت من این بوده که عشقو قسمت کنم . میگن یه مرد نمی تونه عاشق چند تا زن باشه و یه زن هم نمی تونه عاشق چند تا مرد باشه و اگه غیر از این باشه نمیشه اسمشو گذاشت عشق . ولی من باید عاشق خیلی ها باشم -ببین اسمشو میشه گذاشت دوست داشتن . کوروش فکر نمی کنی خیلی حرف زدیم ؟/؟ قربون محبتت . یه لحظه کمر منو گرفت و نمی دونم منو سالتو بار انداز کرد یا چه فنی بود بر عکس شدیم . اومد رو من قرار گرفت و کوسشو محکم به کیر من فشار داد . با یه فشار نرفت ولی با چند تا فشار دیگه کیرم از پایین به بالا رفت توی کوسش . یه آخ هم گفت . درسته که دختر شجاعی بوده ولی نمیشه که این فشار ها بدون درد باشه .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

ایرانی گفت...

آره داداش گرامی در پاسخ به نظر دوست عزیزمون نیلومن سکس در ذیل داستان خانوم مهندس روشنک پاسخی داشته که امیدوارم زحمت انتشارشو بکشی . شاد وتنرست باشی ...
با عرض سلام و ادب خدمت نیلومن سکس عزیزم . خسته نباشی ! ممنونم از پیام گرمت . امیداوارم با داستانهای بهتری در خدمت شما خوبان باشم ..ایرانی

ایرانی گفت...

باسلام مجدد به آره داداش دوست داشتنی و با سپاس همیشگی از زحمات تو عزیز نازنین یه پیامی هم امیر حسین عزیز درذیل داستان عاشقتم میسترس داده که منم پاسخشو به این شرح داده ام که بازم زحمتت زیاد میشه ...امیر حسین نازنین بسیار ممنون و سپاسگزارم از توجه و عنایتی که به من و نوشته هام به ویژه داستانهای میسترس اسلیوی نشون میدی ..خودمم می دونستم قسمت سکس خشنش کم بوده و این به خاطر عجله و تا حدودی هم به خاطر قصدی بوده که ازآغاز نگارش این داستان داشته و آن اینکه نوعی هارد سکس رابا چاشنی اروتیک ترکیبش کنم که هیچیک از این دو محور را منحرف نسازد و به هر دو توجه داشته باشد . درهر حال دقت وتیزبینی شما درخور تحسین بوده به امید دوستیها و داستانهایی پرشور ...ایرانی

 

ابزار وبمستر