ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 19

چند بار شلوارمو تا نیمه پایین کشید از کون من به صورت نیمه لخت عکس گرفت . بعد از اون شلوارو تا بالای رون و انتهای کون کشید پایین . در این حالت کف دو تا دستاشو طوری گذاشت روی کون من و اونا رو حرکتشون داد که از این حرکتش حس کردم که می خواد باهام حال کنه ولی زیاد به دل نگرفتم . چون با هم قول و قرار کرده بودیم که دست از پا خطا نکنه . طوری هم دو تا برش کونمو  به کناره ها بازشون کرد که چاک کونم بیشتر مشخص می شد . ولی دستشو که برای گرفتن عکس بر می داشت درز وسط کونم به همون حالت در میومد . اون داشت از این صحنه و کون من کیف می کرد .. -فرزاد تو داری عکس میگیری یا فیلم ؟/؟ -خب باید استیل کونت تنظیم بشه تا این عکس زیبا بیفته . من باید خودمو جای خواننده  یا بیننده در نظر بگیرم که تا چه حد از این صحنه می تونم لذت ببرم و کدوم حالت به من بهترین لذت رو میده . امیدوارم متوجه منظورم شده باشی . یه سری تکون داده گفتم خودت می دونی باید عکسایی با کیفیت بالا تحویلم بدی . من داشتم عکس می گرفتم و می خواستم خودمو در سایتها به عنوان یکه تاز و ملکه زیبایی هوس معرفی کنم اون هیجان داشت انگار که خودش می خواست اسطوره بشه .. یواش یواش کار رسید به اونجایی که دیگه شلوارمو از پام در آورد . هنوز تاپ و سوتینمو در نیاورده بود . چند تا عکس هم در اون حالت بر داشت . وقتی ازش پرسیدم تو چرا خودتو لخت کردی که این طور تن و بدنت توی دید بیفته . بهم گفت می تونی نگام نکنی .. غیر این نیست که آدم از دیدن زیباییها و سکس به هیجان میاد منم می خوام طوری به هیجان بیام که ببینم اوج این هیجانات در کدوم زاویه و حالت عکس تو قرار می گیره و از همون حالت عکس بگیرم -امیدوارم که این هیجان کار دستت نده .. . یه لحظه که چشمم به کیرش افتاده بود طوری کلفت و دراز نشون می داد که همچین کیری رو در هیچیک از عکسهای سکسی و یا فیلمهای سوپر ندیده بودم . فوری حواسمو بردم جای دیگه که یه وقتی شیطون خودمنو گول نزنه . واسه این که اگه خللی در کارم ایجاد می شد تمام زحماتی که کشیده بودم به هدر می رفت . این جوری که همه به دیدن من لذت ببرند حال بیشتری به من می داد. -خب طناز جون حالا خوب قمبل کن . در یه حالت سگی زانو بزن طوری که شکاف کوست از پشت به خوبی توی عکس بیفته . واسه این کار چند بار دستشو  رو کونم گذاشت و دو طرفشو به پهلو ها کنار می داد تا مثلا یه ایستادگی خاصی پیدا کنه و بتونه عکس بگیره -طناز اگه بدونی چقدر معرکه میشه -فرزاد کوسم خوب میفته ؟/؟ اون شکاف کوس و حفره وسطش , تپلی و تنگی یا نقلی بودنشو نشون میده ؟/؟ -آره عزیزم نگران نباش تا فرزاد کیر طلا رو داری غم نخور . یه عکسایی ازت بگیرم که  زنا آرزو کنند کاش جای تو باشند و مردا هم بخوان که نیمی از عمرشونو بدن تا ساعتی با تو باشن . -جدیی میگی فرزاد ؟/؟ یعنی این جوری خیلی ها حال می کنند ؟/؟ -نمونه اش من . فکر کردی این کیر  به این درازی و کلفتی از من غذا نمی خواد ؟/؟ من الان می تونم  خیلی از کوس هایی رو که اراده کنم زیر کیرم داشته باشم ولی حالا اینجا پیش تو هستم . با تو که فقط بویی از هوس و کوس رو احساس کنم و ببینمش . من دیدن کوس تو و عکس برداری از اونو به کردن کوس های دیگه تر جیح میدم . سرمو بر گردونده و بوسه ای از لبان فرزاد بر داشتم تا یه تشکری کرده باشم . تا لااقل دلش خوش باشه و بدونه که قدر زحماتشو می دونم . برای چند ثانیه حس کردم که مست این حرکت من شده . رفته بود توی خماری ولی من دیگه آدمی نبودم که بخوام به این مهر دادی که آرزوشه منو زیر کیر یکی دیگه ببینه خیانت کنم . چند تا عکس از پشت ازم گرفت . ازم خواست که چند تا عکس هم از روبرو و از کوسم بندازه . پاهامو از وسط باز کرده و بازم خوبی این حالت این بود که وقتی از روبرو عکس مینداختم می تونستم وضعیت کوسمو ببینم و نظر بدم . پاهامو از وسط باز کرده و در حالتهای مختلف چند تا عکس ازم بر داشت . -طناز جون من می خوام کاری کنم که این عکس تو طبیعی تر بیفته . کسی که این عکسا رو می بینه و خودش سرشار از هوس میشه وقتی که ببینه تو هم هوس داری اون هوس و هیجانش طوری میشه که دلش می خواد کیرش پوست پاره کنه و مانیتور  رو بشکافه و فرو بره توی تصویر کوس تو .. هی من و من می کرد و می خواست یه چیزی بگه و هراس داشت -فرزاد جان منظورتو بگو میگی من چیکار کنم . -ناراحت نشو این نظر منه . به خاطر بهتر شدن کار ها میگم . من میخوام تو یه خورده هوس طبیعی هم داشته باشی و این هوس تو هم خودشو نشون بده . یعنی کوست خیس کنه و من این خیسی هوس تو رو در عکس بندازم . یعنی فکرتو ببر به یه صحنه سکسی . اگه می خوای برات یه فیلم سکسی بذارم . -تو تا بخوای فیلم بذاری حالت ما بهم می خوره هر کاری که خودت می دونی انجام بده . -من می تونم کف دستمو روی کوست بکشم فقط تو باید حواستو مثلا ببری پیش شوهرت و رختخواب و سکس و این که زیر کیر اونی و یا هر حالت دیگه ای که بهت لذت میده تا یه خورده هیجانت زیاد شه ...-فهمیدم دیگه نمی خوای این قدر توضیح بدی ..  در همون حالت طاقباز قرار داشته و حتی بهم فرصت نداد که من بگم خودم کف دستمو میذارم رو کوسم . اون کف دست خودشو گذاشت روی کوس من ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر