ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانم مهندس قسمت پنجاه و پنجم

با این که بچه ها دوست داشتند بریم توی سوئیت من که بزرگتر بود حال کنیم ولی به هر کلکی بود قانعشون کردیم که بریم یه طبقه پایین تر . آخه از دست این بهروز چرچیل هر کاری بر میومد . شاید با فیلمبرداری از ما یه آشی واسه مون می پخت با یه وجب روغن روش  . نمی دونم چرا یه حس عجیبی داشتم و خودمو شخصیت هفتم این جمع هفت نفره می دونستم . شاید اگه عباس اینجا بود یه جوری جورش می کردم که بیاد توی محفل ما . هرچند شاید تز ضربدری و سکس گروهی به مزاجش نمی ساخت و می خواست که من فقط مال اون باشم . اینم واسه خودش یه فر هنگیه . در واقع این ما هستیم که تابوها رو شکسته و دنبال این بر نامه ها هستیم . حالا بعضی ها می خوان اسمشو بذارن بی غیرتی و بی بند و باری خودشون می دونن . ما زنا چهار تایی مون رفتیم تو حموم . هر چی این آقایون خواستند بیان داخل نذاشتیم . بهاره : آهای آقایون تا عروس خانوما خودشونو نساختن شما حق ندارین انگشت بهمون بزنین بیتا : هرچی بهاره جون میگه راس میگه ..بهرام : پس کی بود که لب دریا کوسشو داد به دست انگشتای من ؟/؟ -اونجا فرق می کرد .. ما زنا در حموم بزرگه رو از داخل بستیم .. اوخ چه کیفی داشت . چهار تایی مون داغ کرده بودیم . هرکدوم یه ژیلت دستمون گرفته و به جای این که کوس خودمو نو برق بندازیم دو به دو کوس اون یکی رو برق مینداختیم . هر چند همه مون صاف و صوف کرده بودیم ولی کوس خلی ما گل کرده بود . من و سپییده  با هم بودیم وبهاره و بیتا با هم مشغول بودند . چقدر کوس ها نرم و مرتب شده بود . از کوسهای خوب تیکه هایی عالی ساختیم . پاهای سپیده رو از وسط بازش کرده و میک زدنشو شروع کردم . اون طرف بهاره داشت کوس بیتا رو می خورد .. مردا خودشونو کشته بودند از بس در زده دلشون می خواست بیان کنار ما .. سپیده : آقایون یه خورده جق بزنین خطتون خوب شه وقتی که اومدین رو کوسمون سوار شدین خوش خط بنویسین . کیارش : خواهر گلم این قدر حالا بلبل زبون نشو . کاری نکن که وقتی گیرت آوردم با همین کیرم جفت لباتو به هم ببندم -اگه بتونی بازش کنی  . کیف می کردیم مردا رو گذاشته بودیم تو خماری . -روشنک بیفت روم . میزونم کن . یه کاری کن که حس کنم با تمام وجودم می خوام کوس بدم . داغ کنم . بترکم و بترکونم . آرنجمو گذاشتم رو کوسش و تمام کوسشو رو درازای دستم و در دو مرحله حرکت می دادم . لبه های کوس و دو طرف شکافش طوری با دستم تماس پیدا می کرد که فریاد های سپیده گوشمونو داخل حموم کر کرده بود . کاوه : چه خبرتونه دوست دخترمو کشتین . درو باز کنین ما هم بیاییم داخل . سپیده تو اگه کیر می خوای من هستم . -کاوه چی داری میگی کوسسسسسم .. اگه بدونی رو شنک باهام چیکار کرده . بیتا از پشت یه تشت پلاستیکی استفاده کرده ساز و تنبک می زد و بهاره می رقصید . .در حال رقصیدن کوسشو میذاشت رو دهنم تا واسش بلیسم . .در حال مالوندن کوس سپیده کوس بهاره رو هم لیس می زدم . بیتا هم دست از ساز زدن برداشته بود و اومد رو کون قمبل کرده من . به سوراخ کوس و کون من دیگه رحم نکرد -نههههههه بیتا نه .. دستام شل میشه اون وقت دیگه نمی تونم به این دو تا دختر برسم .. -می تونی روشنک . حالا کی به من برسه .. گذاشتم که بیتا به کارش ادامه بده . در عوض کف پامو گذاشته بودم لای پای بیتا و اینجوری یه نموره ای بهش حال دادم . . لحظاتی بعد تر جیح دادیم که همدیگه رو بغل بزنیم . یواش یواش دلمون داشت واسه مردا می سوخت . شایدم همه مون دیگه هوس کیر داشتیم . من که بهونه کردم و گفتم بچه ها اگه زیادم سخت بگیریم ممکنه آب کیر این بیچاره ها خشک شه و دیگه نتونن بهمون خوب حال بدن . با توافق دسته جمعی درو براشون باز کردیم -آقایون اول نظافت عمومی رو رعایت کنین . واسه این که از دلشون هم در بیاریم خودمون رفتیم سراغشون . نزدیک ترین مردی که دستم بهش رسید کاوه بود . لیف و صابونو گرفتم و افتادم به جونش .. بیتا فعلا رفته بود یه گوشه ای و موقتا عقب نشینی کرده بود . کیر کاوه خیلی سریع رشد کرده و تیز شده بود . بهرام و کیارش هم همین حالو داشتند . سپیده شده بود مامور شستشوی بهرام و بهاره هم با کیارش ور می رفت . سپیده : خب آقایون دستمزد ما چیه ؟/؟ بهرام در حالی که کیر کفی خودشو به صورت سپیده می زد گفت چه پاداش و دستمزدی می خوای از این بالاتر . خیلی براش کف کردی نه ؟/؟ سپیده حاضر جواب فوری گفت من که فعلا می بینم کیر توست که واسه کوس من کف کرده .. آخ که چقدر خندیدیم . -اوووووفففففف سپیده سپیده این جوری کیرمو می مالی هر لحظه آبم می خواد بیاد .. -بذار بیاد . حال کن . ما زنا که دلمون می خواد آبمون زود بیاد ولی هر چی خوشمون میاد این آب بیشتر وقتا باهامون لج می کنه .. -شما اگه جای ما مردا بودین شاید دلتون نمی خواست که آبتون این قدر زود بیاد ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

قسمت 55 یا 54؟

ایرانی گفت...

حق با شماست دوست خوب و گلم . به بزرگواری خودتان مرا ببخشید . قسمت 54 اونو هم گذاشتم . باید جریمه بشم تا در این روز هایی که قدرت تمر کز م کم شده دقت بیشتری کنم . کامیاب باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر