ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

فقط یک مرد 127

با تعجب نگاهی به نوشین انداخته و از یه نظر که اونه که در کنکور سراسری اول شده خوشحال بودم ولی از یه نظر دیگه هم تعجب می کردم که چطور پس از بیست سال خودشو با کنکور جدید وفق داده و با وجود طبابت دوباره درس خونده و تونسته که خودشو با نظام جدید هماهنگ کنه . درسته که زمینه اش قوی بوده ولی پشتکار شرط اساسی موفقیت در همه امتحاناته .  -تبریک میگم خانوم دکتر -می تونی به من بگی نوشین جون . نمی خوای دعوتم کنی که کنارت بخوابم ؟/؟ -باعث افتخار منه همخوابگی با شما . واقعا تحسینش می کردم . یعنی  تا این حد اهمیت داشتم که یک خانوم دکتر پس از بیست سال دوباره در کنکور سراسری اول بشه و رژیم این امتیاز رو براش قائل شه و مجوز بده بهش که زیر کیر من بخوابه ؟/؟  نوشین رو من خم شده بود . با همون اونیفورم پزشکی خودش که دگمه هاش باز بود و هیکل لختش مشخص بود . سوتین و شورتشم سفید بود همرنگ لباسش . گوشی رو گذاشت رو قلبم . اونم در زمانی که دلم به تاپ و توپ افتاده بود . خیلی هیجان زده شده بودم . شایدم به خاطر این بود که شریفه حالمو بهم زده بود و حس کرده بودم که از آتش دوزخ به بهشت رسیده ام .. دیو چو بیرون رود فرشته در آید . -کوروش قلبت چقدر تند می زنه ؟/؟ -من اسیر خوشگلام . هر خوشگل خوش بدنی رو که می بینم این جوری میشم -اگه یادت باشه همون اول بهت گفتم دخترم . سالهاست که  سکس هم نداشتم . نمی خوام بگم که تو اولین مرد زندگی  من هستی ولی جز چند تا حال کردن معمولی اونم در دوران دبیرستانی و دانشگاهی دیگه تا به حال تو قرنطینه بودم . حساب کار خودتو داشته باش که شاید تیکه تیکه ات کردم . می دونستم داره شوخی می کنه ولی دندونای سفید و خوشگل و یک دستشو طوری به هم می فشرد که یک لحظه منو دچار هراس کرده بود . رو من دراز شد . کیرمو محکم میون مشتش فشرد .طوری هم چنگش گرفت که یه لحظه احساس درد کردم ولی بعد اونو فرو برد توی دهنش .. با یه عشوه ای کیرمو واسم ساک می زد که دیگه کاملا معلومم شد که سالهاست از این نعمت بی نصیب بود ه .. -آههههه کوروش کوروش عزیزم .. نمی دونی چقدر خوشحالم باورم نمیشه .. با یه دستش به سینه ام چنگ انداخته بود و همراه با حرف زدن ساک هم می زد . نوک سینه های تیزش واین که یه ذره لک هم نداشت نشون می داد که واقعا با تن و بدنی تازه و بکر اومده سراغم . حالا سنش و این که سی و پنج رو رد کرده بود زیاد مهم نبود . یه خورده اگه لاغر تر می شد شاید زیر سی هم نشون می داد . -زود باش زود باش کوروش . داغم داغم .. به دادم برس .. کوسسسم سینه هام .. همه جام داره می پره داره می زنه بیرون .. داره تو رو داد می زنه .. .. عطش و هیجان اون منو هم وسوسه می کرد و دلم می خواست زود تر به دادش برسم . جامونو عوض کردیم . خودم روپوششو در آورده و سوتینشو که خودش در آورده بود . جفت دستامو. گذاشتم رو سینه هاش و با دهنم از رو نافش یواش یواش رفتم پایین تر . مثل تعظیم کرده ها شده بودم . زبونمو کاملا از دهنم در آورده کشیدم رو نافش و از اونجا رسیدم به شورتش . شورت و کوسو با هم گذاشتم تو دهنم . چشاش باز نمی شد . -اوووووففففف .. نمی دونی چقدر قلقلکم میاد .. هورمون جنسی رو توی تمام تنم داری پخش می کنی انگار تمام تنم فعال شده .. همه جاش داره فریاد می زنه که برسی به دادش . همه جای تنم .. آخخخخخ .. شورتش خیس خیس بود  هم می خواستم بهش حال بدم و هم از این که شورت و کوسشو با هم گذاشته بودم تو ی دهنم لذت می بردم . . با فشار بیشتری به طرف عمق حرکت می کردم تا اون چاک کوسشم همراه با شورت توی دهنم جا بدم . -نکن نکن .. یعنی بکن ولم نکن .. بکشش پایین .. بکشش پایین دارم دیوونه میشم . این قدر منو اذیت نکن . من تشنه ام . تشنه ام . دارم از پا در میام .. اذیت نکن .. خواهش می کنم بهت التماس می کنم . شورتمو در آر می خوام با دستای خودت واسم درش بیاری . دوستت دارم . دوستت دارم . ناز من کوروش . خواهش می کنم . زود باش . انجامش بده شورتشو سانت به سانت از پاش در آوردم . اونو به آتیش کشیدم . تن سفیدشو سرخ  و سفید کرده بودم . طوری جیغ می کشید که دیگه اگه این اتاق  صدا خفه کن هم می داشت حتما دیوار های صوتی تا به حال شکافته شده بود . لبمو اول گذاشتم بالای کوسش اون قسمت زیر شکمش و لفتش می دادم .. -اووووففففف نههههه برو پایین تر برو روی شکاف کوسم .  می خوام زنت شم . می خوام کوسمو بخوری میخوام پارررم کنی .. من می خوام مال تو باشم . زود باش یه خورده که خوردیش باید کیرتو بکنی تو کوسم . دیگه بسه تا کی ؟/؟ آتیش گرفتم . ... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر