ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

عاشقتم میسترس 12

یه تیکه هنوز از موهای روی کوسش مونده بود که اونا رو هم گرفتم . کیرم تیز تیز شده بود . چقدر دلم می خواست اونو رو کوس صاف صبورا بلغزونم و یه ضرب اونو فروکنم تو سوراخش ولی بهم دستور داد که با وکیوم اونو بادش بزنم تا خوب ورم کنه . -میسترس صبورا . در هر حالتی شما زیبا ترین اندامها رو دارین .می خواستم بهش بگم این جوری هم خیلی عالیه و اگه دست نزنی خیلی بهتره ولی جراتشو نداشتم و درست هم نبود . -اسلیو صابر! من خودم می دونم صلاحم در چیه و این حالت چه لذتی بهم میده .. چند بار پی در پی محفظه شیشه ای رو خالی و پر می کردم و در یکی از این دفعات یه پنج دقیقه ای به صورت پر و همین جور ورم کرده کوسو به حال خودش گذاشتم و بعد از پنج دقیقه که وکیوم رو از رو کوس صبورا بر داشتم همچین چاق و تپلی نشون می داد که انگاری عشق من صاحب سه تا کوس شده بود . اشتهای منو هم به شدت باز کرده بود . دلم می خواست اون کوس ناز و تپلو گازش بگیرم ببوسمش . خیلی چاقالو شده بود . آدم فکر می کرد که صبورا خوشگله من چقدر کوس گشاد شده باشه . هنوز هیچی نشده لذت و تمایل و نوعی حرکت آب کیر رو در تمامی بدنم حس می کردم . -ملکه من چه دستور می فرمایید . براق .. تپل و خواستنی و منحصر به فرد . انگار شبیه تاجیه که بر سر گذاشته باشین .. فهمیدم که تشبیه کوس شعری کردم و در واقع شعر کوس هم بود .. -ببینم اسلیو صابر نمی تونستی مثال بهتری بزنی ؟/؟ -عفو بفرمایید میسترس صبورا . ذوق زده شدم . -معلومه از اون کله چماقت و تنه اش معلومه . می خوام بگم میکش بزن می ترسم زود ورمش بخوابه . فقط آروم روشو وسطشو زبون می زنی حسابی همه جاشو می مالی و اگه تونستی سر حال سر حالم کنی هر وقت که خودم اراده کردم و خواستم و احساس نیاز کردم تو کیرتو می کنی تو کوسم . فقط جایگاه خودتو فراموش نکن .. آه من نمی دونستم چرا این میسترس این همه منت رو من میذاره . یعنی بقیه میسترس های دنیا هم همین جوری هستند .؟/؟ من که دقیقا نمی دونم تا قضاوتی در این مورد داشته باشم . شاید ترجمه فیلمها یه چیزایی داشته باشه که نشون بده میسترس ها حتی موقع زیر کیر رفتن می خوان یه جورایی به اسلیو خودشون نشون بدن که همه کاره ان . ورم کوس به دو طرف و بالای اون هم سرایت کرده بود . خیلی هیجان زده شده بودم . عین لبای کلفت زنایی شده بود که میگن لبای کلفتشون نشون دهنده شهوت اوناست ولی این دیگه اندازه دو تا از اون لبا می شد . جووووووون زبونمو می کشیدم  رو ورم های کناری و بالای کوس . بعد دو تا لبه رو از وسط بازشون کرده زبونمو رو کوس خیسش می کشیدم و چوچوله هاش و اون قسمت نخودی بالای چوچوله شو هم زبون می زدم .. ناله هاش داشت در میومد . چند تا آه کشید و ساکت شد . شاید هنوز غرور این میسترس ایرونی من اجازه نمی داد که هوس خودشو به شدید ترین وجهی نشون بده . ولی یه قدم پیش رفت -صابر می تونی یه خورده وسط و اون بر آمدگی بالای کوسمو میکش بزنی . فقط فشار رو ورم نیار .. اون منو صابر صدا کرده بود . البته این اولین بارش نبود ولی یه جاهایی که حس می کرد رابطه میسترس اسلیوی ما باید حفظ شده حتما لفظ اسلیو رو به کار می برد . اون بر جستگی و قسمت حساس تر چوچوله شو گرفتم بین دو تا لبام و دیگه می دونستم چه جوری آتیشش بزنم و باهاش حال کنم . دیگه اونو از حال برده بودم . -ببین حالا این ورم , ورم کیرتو می خواد . زودباش . زودباش اسلیو باید سریع دستوراتو بگیره -در خدمتم بانوی من . یه تعظیمی کردم و با این کوس خل بازیها کیرمو کردم توی کوس خل عشق کوس خل خودم صبورای دوست داشتنی . کوس خلی که اونو ارباب و ملکه خودم می دونستم . دیوونه اش بودم . عاشقش بودم . اگه بهم می گفت برو بمیر واسش می مردم . من بدون اون نمی تونستم نفس بکشم . حاضر بودم نفس منو بگیره و لذت ببره ولی بدون اون نفس نکشم . وای نمی دونم چرا این همه عاشقش بودم . حتی دیگه به خاطر اون از اسلیو بودن خوشم میومد . ولی دوست داشتم فقط اسلیو اون باشم . بازم چپ و راست به صورتم سیلی می زد . شاید از هیجانش بود و شایدم می خواست قدرت خودشو نشون بده . ولی کیر رفته بود توی کوس کلفت شده صبورا . هرچند کلفتی ها بیشتر از بیرون نما داشت ولی یه خورده  اون قسمتهای داخلی کوس که در تماس با حاشیه های بیرونی و لبه هاش بودند نیز متورم شده و تماس اون با کیرم لذت بیشتری بهم می داد . اووووووفففف خیلی لذت می بردم . لبامو گاز می گرفتم . دلم می خواست میسترس خودمو ببوسم و در آغوشش بگیرم . همین کارو هم کردم . اون حرفی نزد . فقط با مشت به کمر و پشتم می کوبید . ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر