ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شب شکوه عشق

شب شکوه عشق ,شب شکوه اشکهایی که من و او را به معراج عشق رسانید . شب شکوه رنجهایی که دیگر باز نمی گردند . شب شکوه احساس , شب آرام آرامش , شب اشکهای او شب اشکهای من ,شب دلدادگی , شبی زیباتر از دیگر شبها شبی کوتاهتر از شبهای دیگر شبی که روح ما مکان را شکافت . شبی که درآن  زمان به ما تعظیم نمود . شبی که اشکها امانم ندادند . شبی که عشق چون همیشه می خندید . شب ترانه های زندگی . به من گفت که برای من اشک می ریزد . به من گفت که مرا بیش از خود دوست می دارد . به من گفت که هرگز ترکم نخواهد کرد . به من گفت که برای من اشک می ریزد . و این را روح در پروازم نیز به من گفت . به من گفت که آینه من هر گز نخواهد شکست . به من گفت که شکوه این شب را هر گز فراموش نخواهد کرد . شکوه شب , شکوه عشق , شبی که خاکستر دروغ را گرد باد های محبت به دیاری که ما را به آن راهی نباشد پراکند . دستهایت را به دستهای من بسپار تا چشمهای خویش را به چشمان تو دوزم تا راز نگاهت را در نیازت بینم . تا از فردایی گویم که باز هم شب شکوه عشق , ما را در آغوش خود جای دهد . شب شکوه عشق شب هجر تنهایی و جدایی . شب سوختن غم , شب نور امید , شب فریاد های عشق شب ناله های عشق , شب آرامش عشق , شب زیبایی سکوت , شب چراغهای روشن زندگی . تو با پوششی از پاکیها آمدی تا در شب طلوع عشق از شکست روز های شکست بخوانی تو روز های غم را , یاد روز های غم را به خروش امواج خروشان دریای شادیها سپرده ای . شب شکوه عشق , شب فریاد قلبها شب فریاد زندگی , شب فرار مرگ, شبی که تمنا بر پیوندمان بوسه داد شبی که اطلسیها خندیدند ونیلوفر ها در آغوش گلهای سرخ جای گرفتند . شب زندگی شبی بی پایان برای آنان که یکدیگر را دوست می دارند . شب زیبایی کلمات . شبی فراموش نشدنی . شب شکوه عشق , شب من و تو .. نقل از دفتر خاطرات سربازی ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر