ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

خانوما ساکت 24

بیار بالا سرتو که من قربون اون سر خوشگلت بشم . بیاربالا .. دستامو پشت گردنش نگه داشته تا اون خودشو یه خورده به طرف من هلالی کنه و حالی کنه .. -آخخخخخ نهههههه چقدر کلفته .. چه خوشگله .. چقدر چاقالوست .. -انوشه کوس تو هم تنگ و تپل و چاقالوست . کیر من و کوس تو به هم میان .. جاشون تو کتابای سکسیه .. توی فیلمهاست  -وااااااا ؟/؟ هوتن .. دیگه از این شوخیها نکن . غیرتت کجا رفته .. -عزیزم باورت شد ؟/؟ اونو به خودم چسبوندم و لباشو شکار لبای خودم کردم . چقدر حرکت کیرم داخل کوس داغ و نرمش بهم حال می داد . لبامو گاز می گرفت  دستاشو دور کمر من به حرکت در آورده بود . از هوس زیاد بی تابی می کرد .. . اونو صافش کردم و روش دراز کشیدم . -اوووووههههه هوتن عزیزم عشق من نمی دونم چرا این قدر هوسم زیاد شده .. چرا این قدر دوست دارم باهام حال کنی .. -انوشه .. واسه این که تو حالا داری به خودت می رسی به خویشتن خودت . واسه این که داری با خودت روراست میشی . انوشه واقعی اینه . این اون چیزیه که تو از زندگی می خوای .. خب عشق به بچه و زندگی خونوادگی خودتو هم داری و خواسته ها و تمایلات سرکش خودتو هم فراموش نمی کنی . تو داری با این صداقت زندگی می کنی . همونی که من لحظاتی پیش از اون به نام شجاعت یاد کرده بودم . طوری مخشو زده بودم که اگه در اون لحظه در باز می شد و ما رو گیر مینداختن اون به کوس دادن خودش هم در این دقایق افتخار می کرد . -بگو بگو هوتن بگو بازم منو بکن .. حال بده .. حرفات کارات آدمو جادو می کنه -انوشه افسونگر زیبای من تو هستی این تویی که دلمو بردی و هر چی هم که می کنمت سیر نمیشم . دوستت دارم دوستت دارم .. -هوتن بیفت رو من .. نترس سنگینی تو رو با گرمای هوس و عشق خودم کنترل می کنم ببوس ببوس سینه هامو . می خوام فریادیم کنی .. می خوام خودمو از لذت و خوشی بکشم ... بکشم خودمو .. -انوشه .. عشق من .. افسونگر من .. خودتو نکش عزیز دلم . اون وقت منم می میرم .. می میرم .. دلم می خواد در آغوش تو بمیرم ولی تو زنده بمونی و از زندگی لذت ببری -هوتن من بدون تو  از زندگی لذت ببرم ؟/؟ ... آخ پسر که این کوس شر گویی های ما چقدر به اوج رسیده بود . البته من دوستش داشتم ولی نه تا این حد که بخوام مجنونش شم ولی این جوری که اون داشت خودشو واسم می کشت و به تکاپو افتاده بود به نظرم میومد که داره صادقانه حرف می زنه . آخه من اولین تجربه خیانتی اون بودم و شاید اون می خواست به نوعی این حالت خودشو و خودشو توجیه کنه . یعنی خودشو غرق در این باور کنه که هوسش نوعی عشق بوده و به خاطر همین عشق بوده که روح و بعد جسمشو تقدیم من کرده . نمی دونم شایدم بی خود داشتم واسه خودم توجیه روانشناسانه می کردم . هر چه بود برای من اولین تجربه نبود . زن شوهر دار هم قبلا گاییده بودم و این اولیش نبود . بهتر بود که از این لحظات استفاده می کردم و دیگه با این افکار خودمو مشغول نمی کردم . با بوسه های گرم خودم صورت و زیر گلوشو داغ و ملتهب کرده بودم . نوک سینه های تیزش بهم اشاره می زد که بیفتم به جونش . ذره ذره وجودش آماده این بود که من اونو میکش بزنم . حواسم بود که کبودش نکنم . چون این جوری خیلی بد می شد و شوهرش می فهمید که یه ریگی تو کفش زنشه . واسه دقایقی بود که سکوت کرده بودیم . چشای خوشگلشو بسته بود و فقط  می خواست با تمرکز از این لحظه های شیرین خودش حداکثر استفاده رو بکنه . دستمو گذاشته بودم زیر نافش و با یه انگشتم هم با ناف خوشگلش بازی می کردم . با همه بر جستگی کون و تپلی اندامش شکمی فانتزی و مرد پسند داشت . خیلی به اندامش میومد . اندامی کشیده که می تونست دل هر مردی رو ببره . اون حتی در مانتوی مدرسه ای خودشم خیلی خوشگل و تو دل برو به نظر می رسید . زیر لب خیلی آروم یه چیزایی می گفت گه می دونستم داره هوس خودشو نشون میده و یه جورایی خودشو خالی می کنه . -دوستت دارم انوشه .. حرف بزن .بگو دوستم داری. .. دلم می خواست بازم مخشو کار گرفته و روی روانش کار کنم . کیف می کردم از این که یه زنو اسیر خودم کنم . راستش دردسر زنا کمتر از دختراست . می تونی با اونا هر کاری بکنی . عاشقشون کنی . کونشونو کوسشونو بکنی . تو کوسشون آب بریزی بدون هیچ هراسی . گاهی اون قدر دوستت دارن که حتی اگه بار دار هم شن بچه رو میندازن گردن شوهرشون تا بتونن از اونی که دوستش دارن به یاد گاری داشته باشن .-انوشه عزیزم خوشگلم دوستت دارم . من فقط مال توام . تو تنها دوست دختر من هستی . ببین چقدر دوستت دارم که حاضرم تنها واسه تو باشم در حالی که تو شریک داری ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

خیلی تکراری و خسته کننده شده...

ایرانی گفت...

با سلام به دوست گلم با سکس های متعدد و بسیار دیگه در آینده امید وارم از یکنواخت شدنش کاسته بشه ..هنوز کو..خیلی ها تو راهن .. شاد و پیروز باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر