ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 158

شهین طوری ادا و اطوار در آورده بود که آدم فکر می کرد یه دختر با کره ای برای اولین بار اونم پنهونی رفته زیر کیر بقیه و از این که لورفته خیلی ناراحته .. -اوخ من بمیرم این چه وضعشه . ووووویییییی ناهید جون چه جوری جلو داداشت لخت شدی .  . چه جوری حاضر شدی نادیا جلوی شوهرت جاوید لخت شه .. جاوید در حالی که خودشو به پشت من چسبونده بود من لاپامو از پشت باز کرده و اونم در جا کیرشو کرد توی کسم و به شهین جواب داداین جوری . -شهین خانوم این جا ما با هم این حرفا رو نداریم . همه با هم حال می کنیم و همه مون هم باید از همدیگه خوشمون بیاد و راضی باشیم . -وای نادیا جون تو چه جوری راضی شدی با شوهر  دوستت رابطه داشته باشی . این گناهه -وقتی زن و شوهر هر دو راضی هستند من چیکاره ام . یه نگاهی به کیر جاوید جون بنداز چه جوری توی کس من وول می خوره ؟/؟تازه الان آقا جاوید اومده که با شهین جون ما یه صفایی داشته باشه . فرخ جان ! آقا فرخ شما که خاله ما رو ار گاسم کردی . نگه نه ؟/؟ جاوید که نسبتی با فرخ نداشت ولی از اونجایی که نمی خواست حرف ما دروغ در بیاد و کمی هم مزاح کرده باشه خودشو به فرخ نزدیک کرد و گفت با اجازه برادر زن عزیز . البته من دوست دارم در جوار شما و همگام و همکار با شما شهین جونوبه فیض اکمل برسونیم . -شهین جان اجازه هست ؟/؟ منظور جاوید این بود که اون و فرخ دو تایی شهینو بگان ولی شهین فکر می کرد که جاوید داره از فرخ اجازه می گیره که یک نفری بیاد سراغش .-فرخ : جاوید جان اگه ناراحت نمیشی من الان کونشو میگام توبرو روی کسش . ولی شهین جونم خودش صاحب اختیاره . بذاریم اون تعیین کنه که اول کی کجارو بگاد .. خاله شهین مات و مبهوت اونا رو نگاه می کرد .اونی که پی از مدتها خیلی شانسکی رفته بود زیر کیر براش نعجب داشت که چه جوری میشه دو تا کیر بره توی یک بدن . اون انتظار داشت که جاوید اونوببره خارج از دید بقیه اونو بکنه .. یه چشمکی به شهین زده گفتم عزیز دلم خاله گلم تو الان می خوای دو کیره دریافت کنی و حال بدی . نمی خوای که با این پسرای ناز و دوست داشتنی از دواج کنی . شهین صورتش خیلی سرخ شده بود .  اون که  براش حتی چشیدن یک کیر هم آرزو بود به ناگهان در مقابل دوتا کیر قرار گرفته بود  و باید بر این استرس و شرم خودش غلبه می کرد . رفتم طرفش . به دستی به سینه اش کشیده گفتم خاله جون اون جوری که معلومه خیلی تحریک شده . انگاری سینه ات همین الان از داخل آب جوش در اومده باشه .  روشو به طرف خودم بر گردوندم طوری که  با صدایی پایین تر حرفای هم بشنویم و مثلا به گوش بقیه نرسه . هر چند سه تایی شون لبخند می زدند و ما رو زیر نظر داشتن . -شهین جون چرا رنگ و روت زرد شده نترس . زنی که یک کیر رو بتونه به خوبی  جواب بده مطمئن باش از پس دو تاش هم بر میاد حتی اگه با هم باشه . -نادیا نمی دونم چی بگم . می تونم دو تایی شونو راضی کنم یا نه ؟/؟-اوووووهههههه شهین جون پس بگو مشکلت چیه به خاطر چی نگران و ناراحتی .  نترس . اونا بیشتر روی تو کار می کنن . تو هم که می دونم دو طرفه خیلی خوب حال می کنی . هم کون تمیزی داری و هم کوسی که مدتهاست کار کرد نداشته . حرفامون تموم نشده بود که جاوید اومد روبروی شهین قرار گرفا و اونو بغلش زد .  لذت و شهوت  رو در چهره شهین می خوندم تا  خواست دستاشو دور کمر جاوید حلقه بزنه و خودشو باهاش هماهنگ کنه جاوبد اونو به طرف خودش معلق کرد و به صورت طاقباز افتاد روی تخت و شهین روش سوار شد . فرخ هم اومد و اول  کون خاله شهین منو طوری تنظیم کرد که جاوید بتونه کیرشو با کس  هماهنگ کنه  . وقتی که کیر جاوید رفت توی کس خاله حالا نوبت فرخ بود که کارشو انجام بده . خودمو به شهین جون نزدیک کردم . -عزیزم خاله جون . تو که الان شب زفافت نیست که استرس داری . ببینم   فرخ کیرشو توی کوست کرده ؟/؟ -آره -توی کونت چی ؟/؟ -اونم آره . -خب پس تو دو بار کیر رفته توی هر یک از سوراخات .  یعنی هم کست دریافت کیر داشته هم کونت . حالا فرض کن همون دو تا کیر همزمان می خواد بهت حال بده . فقط تفاوتش اینه که از دونفر داری نوش جون می کنی و در آن واحد . این جوری که لذتش بیشتره . -نادیا بیا تو رو ببوسم . فدات شم . حرفات چقدر به من آرامش میده . ناهید چند متر اون طرف تر داشت کسشومی مالید و با ناز و ادا و کرشمه به من می گفت که زود تر اون سه نفر رو به حال خودشون بذارم .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم دمت گرم داستانها عالی بودن مرسی

ایرانی گفت...

ممنونم داداش دلفین گل و دوست داشتنی من . تندرست باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر