ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 17

ایرج و تورج منو رو هوا داشتند یکی از پشت و یکی از روبرو . کیر ایرج که رفته بود توی کونم . تورج هم  مثل دستپاچه ها و این که نشون می داد که از قافله عقب مونده و سرش کلاه رفته دوست داشت زود تر کیرش  رو از بغل کیر ایرج فرو کنه توی کون من . یه لحظه  به این فکر کردم که نکنه این پسرا منو این جوری رو هوا نگه می دارن و می کنن کمرشون درد نگیره که به خودم گفتم کون لقشون کرده .  علاوه بر این که از فرو رفتن کیر به سوراخ کونم لذت می بردم دوست داشتم به اندازه کافی با کون بر جسته من و قاچهای درشت و این کونی که با یه تلنگر مثل ژله می لرزید به خوبی حال کنند . -تورج کونمو بمال . با دستات چنگش بگیر . بوسش کن نازش کن .  بعد اگه دوست داشتی از بغل کیر ایرج بفرست توی کونم .. -جوووووون من فدای اون کونت بشم . کاری می کنم که هر دو کار با هم انجام بشه . -زود باش دختره تنبل . این قدر لبخند ژکوند تحویل ما نده . بیا دستاتو طوری از پهلو ها بذار رو کون آتنا جون و بهش حال بده که مزاحم کیر ما نشه . وگرنه همچین می کنم توی کونت که   روده ات رو جر بده . تو که می دونی من چه بد کیری هستم . دختر در حالی که می خندید از جاش پا شد و به تورج گفت که اول تو کیرت رو فرو کن توی کون تا من بتونم  کف دستامو یه جوری روی کون آتنا بذارم و چنگش بگیرم . ناله های هوسمو در آورده بودند .  تورج کیرشو از بغل کیر ایرج تنظیمش کرد که بفرسته توی کون من . .. تارا : چرا این قدر خودتون رو  زحمت میدین اونو بذارین روی زمین و دو تایی فرو کنین توی کونش . -حرف زیادی نباشه این جوری هم واسه خودش صفایی داره .  اون جوری هم می گاییمش . تازه گیرش آوردیم . حالا که خودش هم حال می کنه ما تا اونجایی که دلمون می خواد با هاش حال می کنیم . تارا دیگه ساکت شد . می دونست که با این پسرا دهن به دهن شدن فایده ای نداره و اونا در هر صورت حرف خودشونو به کرسی می نشونن . حس کردم کیر تورج هم داره میره توی کون من .  با این که یه حس سستی در ابتدای کون و سر سوراخ یا همون سر سیلندر خودم داشتم ولی به خوبی می تونستم وجود دو تا کیر رو حسش کنم . اولش احساس درد نمی کردم ولی با یه فشاری که به کیرش آورد تا رو به جلو حرکت کنه کمی درد رو حس می کردم  . این دو تا کیر با توجه به حالت قرار گیری بدنها ی دو تا پسر نمی تونستن در یک خط حرکت کنند به خاطر همین کیر دوم بیشتر از چهار پنج سانت نمی تونست حرکت رو به جلویی داشته باشه و تازه اگرم در یه خط مستقیم هر دو تا شون می خواستن تا ته برن واقعا جرم می دادند . چقدر دلم می خواست این صحنه هیجان انگیز رو که دو تا کیر میره توی کونم با چشای خودم ببینم . سرمو بر می گردوندم عقب تا ببینم می تونم چیزی ببینم یا نه فایده ای نداشت . فقط قسمتی از بالای کونمو می دیدم .. تازه دستای تارا هم مزاحم بود هر چند با این دستا هم حال می کردم . حالا دو تا کیر توی کونم بوده تا را یکی از دستاشو گذاشته بود روی کونم و اونو چنگش می گرفت . چقدر به من مزه می داد . لذتی رو که از مالش کس و چوچوله ام در بدنم به وجود آورده بود به کون و اون قسمتی که دو تا کیر قرار داشته منتقل شده و مالش و ماساژ کون هم هوسمو زیاد تر می کرد .. - بچه ها چقدر دلم می خواد که این صحنه رو مثل یه فیلم سوپر ببینم . می دونم کمرتون درد گرفته . یه کاری کنین که منم بتونم ببینم . تارا : پسرا اگه به من دو دقیقه وقت بدین درست می کنم . رفت و یه گوشه دیوار رو ردیف کرد و سریع یه آینه ای کاشت و از ایرج و تورج خواست که برای لحظاتی پوزیشن یا همون حالت خودشونو هماهنگ با آینه در بیارن که من این صحنه پر شکوه و تاریخی رو ببینم . آدرس موبایلمو به تا را دادم و ازش خواستم که با موبایل خودم بدون این که  صورتهامون بیفته فیلم و عکس قشنگ و به یاد ماندنی از این لحظه ها بگیره . اوخ جون چی میشه . سحر و مونا باورشون نمیشه که دو تا کیر رفته باشه توی کون من . -اوووووووففففف پسرا پسرا یه خورده دردم میاد ولی چقدر دلم می خواد دو تا کیرتون حرکت بیشتری توی کونم داشته باشه .. تورج  که روبروم قرار داشت و کیرش به میزان کمتری رفته بود توی کونم منو بغلم کرد و لباشو گذاشت روی لبام . از بوسه اش لذت بردم و داغ شدم ولی با این حال از گوشه چشم به آینه نگاه می کردم تا شا هد دو تا کیری باشم که در کونم قرار گرفته . البته با حرکت این پسرا و سایه ای که در منطقه گاییده شدن روی صحنه می افتاد خیلی کم پیش میومد که اون جوری که دلم می خواد به روشنی ببینم ولی همونشم به من مزه می داد . تورج سینه هامو هم میک می زد . -پسرا اگه خسته شدین منو بذارین زمین .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر