ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هر کی به هر کی 183

من امروز می خوام یه تحول جدیدی در مورد زن ایرانی به وجود بیارم . می خوام تظاهر و ریا و دورنگی رو که در زیر چادر پنهان شده به یکرنگی و صمیمیت تبدیل کنم . بگم که یک چادری هم می تونه . همان طور که از اول انقلاب می تونسته . نشون داده که  بهترین وسیله برای جنده بازی می تونه استفاده کنه از همین حربه باشه . منو ببخشید از این که این جور صمیمانه با شما حرف می زنم .. پری جون هر چند لحظه استیل عفت رو عوض می کرد . مثلا در یک صحنه می گفت عفت جون چادرت رو باز کن طوری که قالب سینه و کست و پوزیشن روبروی بدن از پیشونی تا نوک پا مشخص باشه . در یه حالت دیگه بهش می گفت می تونی چادرت رو بدی عقب تر تا موهای سرت مشخص شه . نشون بدی که یک محجبه هم می تونه حجاب و چادرشو داشته  جنده بازیهای خودشوهم داشته باشه . البته بیشتر از سی ساله  که این نشون داده شده اما حالا باید علنا در جامعه بیان شه و ما این حرکت انقلابی رو از همین جا شروع می کنیم . در هر مرحله ای که پری جون حرف عفت رو قطع می کرد ازش عذر خواهی می کرد .. عفت ادامه داد برادرا خواهرا می دونم در طول این سی وخوردی  سال خیلی اذیت شدین .  سالها گذشت تا همه ما فهمیدیم که هدف ما از زندگی چیه . مردا کیر رو به هواشونو به طرف عفت گرفته و زنا هم کف دستشونو گذاشته بودند روی کسشون که بعنی هدف ما از زندگی معلومه چیه همین کیر و همین کسه .. عفت در حال سخنرانی بود و مادر بزرگ ازش پی در پی عکس می گرفت تا چند تا از اونایی رو که بهتر از آب در اومد پوستر کنه بزنه به دیوار . رفتم زیر گوشش بهش گفتم پری جون اگه دستات می لرزه بده من فیلمبرداری کنم . یه اخمی بهم کرد و گفت فکر می کنی  پیر شدم ؟/؟ نگاه کن . یه نگاه به پوست تنم بنداز و اون قسمت کون . فکر نمی کنی روز به روز تازه تر میشه ؟/؟ حالا جریمه ات کنم که تا دیگه هستی از این حرفا نزنی . لا پاشو باز کرد و ازم خواست که کیرمو فرو کنم توی کسش . اونم در یه حالت قمبلی که خیلی خوشم میومد .  خودمو به پری چسبوندم و گفتم عسلم گلم تو به این میگی جریمه ؟/؟  این که کیرمو توی کس پری جونم فرو کنم از هر عسلی برام شیرین تره . نمی دونی چه لذتی داره . تا باشه از این جریمه ها . آخ اگه بدونی من چقدر کیف می کنم . ببینم حالا که اینو گفتم نمی ذاری بکنمت ؟/؟ اگه تنبیه دیگه ای داری بگو که من راستی راستی تنبیه شم . کیرمو فرو کردم توی کس پری جون خودمو بهش چسبوندم . -اوووووههههه نههههههه آریا این جوری که تو داری باهام رفتار می کنی من چه جوری دوام بیارم سست شدم و دور بین داره از دستم میفته . -ببین حالا دور بینو بده به دست من . کمر منم سست شده ولی خب من می تونم یه جوری خودمو به وقت عکس گرفتن تنظیم کنم . لبای پری رو لبای من قرار گرفته بود . عفت چند تا جمله می گفت و یه حالتی هم به خودش می گرفت و من ازش عکس می گرفتم . اون سنگ تموم گذاشته بود . تونسته بود با سخنرانی خودش دل همه رو به دست بیاره . خیلی ها که تا حالا فکر می کردند نکنه این حرفایی که پشت سر خیلی از چادری ها می زنند کلک باشه متوجه شدند که تصورات اونا اشتباه نبوده . هر چند خوب و بد همه جا وجود داره . چقدر اون محیط صمیمانه بود . یه صحنه باد مصنوعی رو با پنکه تر تیب دادیم که عفت از جلو چادر رو داشته باشه این باد چادررو ببره بالا و به یه حالت افقی یا نیمه افقی  در بیاره طوری کهبیشتر بدنش و قالب کون درشت و بر جسته و هوس انگیزش مشخص شه .. اوخ که این عکس چقدر زیبا و هنر مندانه در اومد . که من پزشو دادم که عکاسش منم . عارف هم شجاع شده بود . اون از این که می دید مادرش این قدر بی ریا و خالص داره با همه حرف می زنه لذت می برد . خیلی ناز شده بود عفت . عین یه هلوی پوست کنده . دلم می خواست بخورمش . خیلی احساساتی شده بود . به نظرم اومد داره کار نامه فعالیت ها و جنده بازیهای سی و چند ساله خودشو رو می کنه . گذاشتیم حرفاشو بزنه . آخه  سی و شش ساعت سکس یک سره هم پدر آدمو در می آورد . بیشتر مردا نفسشون در میومد و سر درد می گرفتند . چون وقتی  منی اونا کم می شد دچار ضعف خاصی می شدند که باید با تقویت غذایی و استراحت جبران می شد . اونم غذاهایی که هضمش آسون باشه . همه نگاهها به طرف عفت بود . کیر من به دیدن عفت خیلی شق کرده بود . دلم می خواست بغلش کنم اونو به خاطر این سخنرانی شیوا و صمیمانه اش بکنم . همه دست ازبکن بکن کشیده بودند . مردا همه انتظار داشتند . مادر بزرگ از کیر درشت منم عکس گرفت و از چند تا زن دیگه هم یه عکسایی گرفت .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم مرسی خیلی قشنگ بود مرسی

ایرانی گفت...

ممنونم داداش دلفین عزیزم . دستت درد نکنه ....ایرانی

 

ابزار وبمستر