ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 27

حرکت دو تا کیر رو در دو سیستم در بدن خودم احساس می کردم . یکی که رو به جلو و به داخل کون هوتن حرکت می کرد و یکی دیگه هم که مال فری بود و از پشت می رفت توی کون من و دو تایی شون با هم چه لذتی به من می دادن . فری دستشو چسبونده بود به سینه های سفت و ورزشکاری و نوک تیزم . هر چند سینه هام  از نظر شکل و شمایل و اندازه  مثل سینه سایر زنان بود ولی وقتی به سینه اونا نگاه می کردم انگاری لطیف تر و پوست نازک تر به نظر می رسیدند . در هر حال وقتی فری دستاشو میذاشت رو سینه هام خیلی لذت می بردم . دستاش بود روی کونم و اونو خیلی آروم می مالید وقتی از وسط بازشون می کرد بیشتر حرکت کیر و کلفتی اونو در کونم حس می کردم . هوتن که جلوی من , کونشو قمبل کرده و منم در حال گاییدنش بودم و دیگه دستش به جایی بند نبود . فروغ هم از این که پسرش فری در حالی نیست که کونش به گاییدن بره آرامش خاطر خاصی داشت . هر چند خیلی خوب می دونست که این دو تا پسر گی یعنی هوتن و فری با هم بده بستون دارن . گاهی این کون اینو می کنه گاهی هم اون کون اینو .. خلاصه به هر دوشون خوش می گذره و کیف می کنند . ته دلش داشت به این قضیه عادت می کرد ولی با این حال اینو برای پسرش که اسم مرد روش بود آفت می دونست . ولی دستشو گذاشته بود روی کونش با سوراخ کون و همچنین با روی کسش ور رفت انگشتشو فرو کرد توی سوراخ کونش . حس کرد که حالا  کمتر دردش میاد و یه لذتی بهش دست میده که هوس کیر رو می کنه . کف دستشو روی کسش قرار داد . طوری که تونست دو تا انگشتشو توی کس فرو کنه و یکی رو هم روی سوراخ کونش قرار بده . هوتن کونی که کونش داشت توسط کیر من گاییده می شد مدام از هوس ناله می کرد . -آخخخخخخخ شیدا شیدا چقدر کیرت گوشتیه . توی کون من کیپ کیپ شده منو کیپم کرده . اصلا تکون نمی خوره . -هوتن بیشتر کیر من رفته توی کونت . داغ شده . چقدر تپل و سفیده کون تو . دلم می خواد همیشه بغلم باشه اونو لیس بزنم و حسابی که با هاش حال کردم اونو از وسط بازش کنم وبذارم توی سوراخش . یه لحظه به یاد این افتادم که از فردا که لاله بیاد سراغم دیگه باید دور این بازیها و عشق و حال کردنها به این سبک رو رها کنم . تاره اگه اون یه جوری بفهمه که من داشتم با این گروه حال می کردم حال من گرفته میشه . ولی حالا رو عشق است . دیدم این فروغ از جاش پا شد واومد طرف من . یه فکری به دهنم رسیده بود که قبل از این که بتونم آس رو کنم و پیشنهادمو بدم البته با اجازه فروغ جون دیدم که ام الفری خودش زود تر اقدام کرد -بچه ها بیاییم یه کاری بکنیم که به دو یا سه کار بیارزه . من  میرم جلوی هوتن . حالا هوتن جون هر جا که دوست داره می تونه کیرشو فرو کنه . اگه دوست داره بذاره توی کونم اگه خواست فرو کنه توی کسم . خیلی جالب می شه .  صبر کن این آینه بزرگه سیار رو جا به جاش کنم بیارم . درست جایی بذارم که همه مون بتونیم خیلی راحت خودمونو درش ببینیم . وقتی این حرفو زد دیگه دوزاریم افتاد که حرف بعدی اون چیه .  آینه  تمام قدرو که گذاشت جایی که همه خودمونو درش ببینیم اون وقت اومد کنار کیر هوتن . اول براش یه دو دقیقه ای ساک زد و شقش که کرد قمبل کرده به اون خودشو به کیرش چسبوند -حالا هوتن جون اگه دوست داری می تونی کیرت رو به هر کدوم از سوراخایی که دوست داری فرو کنی . خیلی می چسبه بهت که هم داری به شیدا کون میدی و هم داری با کیرت منو می کنی . دستشو گذاشته بود روی کیر هوتن و باهاش بازی می کرد که ایستادگی اونو ثابت نگه داشته باشه . -عجب چیزی شده هوتن جان . راستش شما هر سه تا هم کیر دارین هم کون . چی می شد منم کیر می داشتم و می دونستم چه جوری حال می کردم ..... این فروغ هم وقت گیر آورده بود و معلوم نبود چی داره میگه .. هوتن : در عوض کس داری که خیلی بیشتر از کیر حال می کنه ولذت میده .. فری : داش هوتن . فدای مرامت .اون کیرت رو به یکی از سوراخای مادرم فرو کن تا وقتی این کیره رو نکردی توی تنش همین جور مختو کار می گیره . فروغ : پسر این چه حرفیه می زنی .  هرچی هوتن جان خواست . هوتن در حال کون دادن به من یه دستی هم به بدن فروغ کشید و کونشو با کیرش تنظیم کرد . -فروغ جون من هوس کون دارم . چون خودم دارم کون میدم دلم می خواد در همون لحظه کیرمو فرو کنم توی یک کون دیگه و این جوری خیلی راحت هم احساس کیر و هم احساس کون طرفامو حس می کنم . -چه شاعرانه ! ولی من اگه بودم می گفتم چه کیر خلانه ! چه کون خلانه !هوتن یه فشاری به سوراخ کون فروغ آورد و کیرشو کرد توی کونش . از آینه راحت می شد دید . ولی خب این جوری باید خم می کردم . .... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر