ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

می خورم تا بیشتر بخورم

-تارا ! تو و شهین چه جوری این قدر راحت پول خرج می کنین و هر وقت هم که نمیرین دانشگاه میرین بازار خرید  . -ترانه جون تو هم اگه بخوای می تونی این کارو بکنی -ببینم نکنه شما دیگه دختر نباشین من تو کتم نمیره که بخوام خودمو در اختیار مردا بذارم و باهاشون حال کنم و پول در آرم . چندشم میشه با یکی که دو برابر و بیشتر از من سن داره کاری بکنم .-در هر حال باید یه خورده از خودن مایه و مایه بذاری اونا بهت مایه و مایع میدن . می دیدم که اونا حتی کفش و کیف و لباسشون هم ردیفه .. شب که شد تارا لپ تابشو روشن کرد و رفت رو بر نامه ای که فقط ساک زدن رو نشون می داد .-ترانه جون من و شهین این قسمت کار رو خوب واردیم . تو هم اگه  تکنیک کاررو خوب یاد بگیری به نفعته . به دردت می خوره . -یعنی شما این جوری کاسبی می کنین ؟/؟ -فقط ساک می زنیم . کم کمش از هر کیری پنج تومن گیرمون میاد . این تازه نقدشه . اگه اونجایی که میریم جنسای خوب هم داشته باشه بهمون هدیه هم میدن . -من عقم می گیره چندشم میشه . پولی که خونواده ها برامون می فرستادند راستش برامون کافی نبود . دلمون می خواست همون راه دور می موندیم . اون وقتا یه دانشجوی دانشگاه آزادی می تونست در منطقه ای خیلی دور تر از خونه اش درس بخونه . راحت بودیم و آزاد . سایه داداش و پدرمونو بالا سرمون نمی دیدیم که بگه این کارو بکن اون کارو نکن . اینو بپوش اونو نپوش . این جوری راه برو اون جوری راه نرو .. خلاصه من با اونا همراه شدم . اولش سختم بود . بدم میومد . چندشم می شد . رفتم به یه مغازه لوازم یدکی فروشی ماشین . یکی از دوستای کسی بود که تارا و شهین رو ساپورت می کرد . اونا معمولا با مردایی ار تباط بر قرار می کردند که میانسال باشن . می گفتند مردا خیلی بهتر از پسربچه ها هستند . پسرا جنبه ندارن . برای پز دادن آدمو معرفی می کنن . لو میدن . هو میندازن کلاس میذارن ولی مردای میانسال از آبرو ریزی می ترسن نمی خوان لو برن .. بیشتر اونا یی هم که دلشون می خواد کیرشون ساک زده شه واسه تنوع طلبی و اینه که در خونه به اونا نمی رسن . مرد منو برد پستو . یه مردی بود بین چهل و پنجاه . موی سرش ریخته بود . چهره بدی نداشت . خجالتم میومد سختم بود . عادت نداشتم . کاش کیرش معمولی باشه . راستش سرمو انداخته بودم پایین . دوستام به من سفارش می کردند که خیلی داغ بر خورد کنم . شل نباشم . حتی اگه شده خودم کمر بند شلوار مردا رو بازش کنم . شلوارشونو پایین بکشم . کیرشونو از توی شورت در بیارم . همین کارو هم انجام دادم . سگک کمر بند گیر کرده بود که مرد اومد کمکم  . اولین باری بود که به این صورت حال می کردم . نوجوون که بودم پسر همسایه منو یه گوشه ای تنها گیر آورد به سینه هام دست زد و تا شلوارشو کشید پایین و کیرشو نشونم داد ترس برم داشت و فرار کردم . حالا پس از سالها این دومین موردم بود . کمی هم می ترسیدم که نکنه بخواد طور دیگه ای با من حال کنه . هر چند خودم  هر وقت هوسم گل می کرد خیلی با خودم حال می کردم . کیرشو از توی شورتش در آوردم . بوی خاصی می داد ولی نه به اون حدی که زیاد بدم بیاد . کیر مردا مثل کس ما خانوما ریخت و قیافه خوشگلی نداره . مچ وکف دستمو گذاشتم دور بیضه ها و لبامو گذاشتم سر کیرش ولی با زبون و لیس زدن شروع کردم . یه تخت کوچیک در پستو یا همون آبدار خونه  بود . روش دراز کشید . حالا راحت تر ساک می زدم . -اوووووفففففف نههههههه یواش تر آروم تر .. الان نه .. می خوام بیشتر حال کنم .. اگه همین جور تند بکنی آبم زود تر توی دهنت خالی میشه .. ببینم تا آخر می خوریش دیگه .. نمی دونستم به کیرش میگه یا به آب کیرش . تارا و شهین می گفتند که اون جوری که ما آب کیررو نوش کنیم دوبرابر می گیریم. من همین حالاشم به زور تحمل می کردم . دلم می خواست براش جق بزنم و با دستام آبشو بیارم یا خودش این کارو بکنه . تارا می گفت لا سینه ای دو تومن اضافه کاری داره ولی تو دهنی خالی کردن و بیشتر آبو خوردن پنج تومن . .. اون لحظه سه تایی مون خنده مون گرفته بود . -ببینم دختر اگه گرون فروشی کنیم تعزیزات جریمه می کنه ؟/؟اینو که گفتم تا چند دقیقه همین جور  با صدای بلند می خندیدیم . شهین می گفتم اولین باری که آب کیررو می خورده بدش میومده . ولی یواش یواش عادت کرده . چندش اون فقط برای همون دو سه دقیقه زمان خوردن و بعد از اونه . می تونی عادت کنی ترانه . تازه خیلی از زنا با لذت این آبو می خورن . منتها اگه عاشق طرفشون باشن و بعدش باهاش سکس کنن . کیر مرد داخل دهنم خیلی شق کرده بود . با این که در حالت خوابیده نشون نمی داد که خیلی بزرگ باشه ولی حالا تا 15سانت  رسیده بود . کیرشو به ته گلوم فشار می داد من خودمو کمی به عقب می کشیدم تا اون متوجه شه که نباید این قدر به من فشار بیاره . دستاشو گذاشته بود روی بلوزم و اون قسمتی که سینه هام قرار داشت نمی دونستم که آیا این قسمت هم جزو بر نامه هست یا نه ولی خوشم میومد . باعث می شد که کمتر از ساک زدن بدم بیاد و تازه تا حدودی هم لذت ببرم . صورتش داغ شده بود . -نگفتی دختر من به زور کاری نمی کنم . دلم می خواد راضی باشی . بریزم توی دهنت ؟/؟ .. دوستام به من گفته بودن که نترسم و از حقم دفاع کنم . رودر واسی رو بذارم کنار ..خجالتی نباشم -ببخشید نرخش فرق می کنه ..-حواسم هست . اینو که شنیدم گفتم پس بهتره زود تر دست به کار شم . طوری کیرشو ساک زدم که دیگه نتونست جلوی خودشو بگیره . حالم داشت بد می شد . دلم می خواست تف کنم و  بیشتر منی رو که ریخته توی دهنم بریزم . ولی دستاشو گذاشته بود پشت سرم و اونو به طرف دهنش فشار می داد اجازه تکون خوردن به من نمی داد . کمی صبر کردم تا شل کنه ولی نه اون دست بر دار نبود . خیلی هم آب داشت . نفسم بند اومده بود . یه مقدار از آب کیر بد طعم و بد مزه اش رفته بود توی دهنم . تازه باید خیلی هم بد بو یاشه . فکرمو بردم جای دیگه ای . همه رو بلعیدم .. دقایقی بعد حس کردم که اتفاقی نیفتاده . اولش از این می ترسیدم که این آب در معده ام اثری منفی داشته باشه .. ولی نه .. یه خورده ای پیچش خفیف شکم داشتم ولی نه اون قدر ها .  وقتی که ده هزار تومن بهم داد حس کردم که دنیا رو به من داده . خوشحال بودم از این که تونستم رو پاهای خودم وایسم . من و تارا و شهین فقط در زمینه ساک زدن کار می کردیم . راحت زندگی می کردیم و راحت درس می خوندیم و راحت خرج می کردیم اما حواسمون جفت بود که از خط خارج نشیم . ... پایان ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر