ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 61

دوست داشتم بازم از من تعریف کنه و این حس قشنگو در من به وجود بیاره که من از همه زنای دنیا خوشگل تر و بر ترم . چشای خوشگل و رنگی خودشو به من دوخته بود . انگاری دوست داشتم که نازمو بکشه با همه زیبایی خودش خودشو شیفته من نشون بد ه. دستشو آروم گذاشته بود زیر گلوم و با نوک انگشتاش با پوست بدنم ور می رفت . منو خیلی تحریکم می کرد . پوست سراسر بدنم ارتعاش خاصی پیدا کرده بود . لرزش عجیبی پیدا کرده بودم . سعی می کردم بر خودم مسلط باشم . خیلی آروم باهاش بر خورد داشته باشم -خیلی نازی طناز . بلوزمو از سر شونه هام  به طرف پایین کشید و سینه های تقریبا لختم  با سوتین فانتزی روش مشخص شد . نگاه حریصانه اون به سینه هام داشت آتیشم می داد . هر لحظه منتظر بودم که یه کاری انجام بده  که سرعتشو بیشتر کنه  . اون آروم آروم اومد پایین تر . دستشو گذاشت رو سینه هام .  نوک سینه هام در حال النماس بوده چشام با هوس نگاهش می کرد . خودشو به من چسبوند . کیر تیزشو از پشت شلوارش احساس می کردم که با بدنم تماس گرفته و با این که  من و اون از طرف شلوار به هم چسبده بودیم ولی گرمای کیر اونو روی کسم به خوبی احساس می کردم . شاید کس منم خیلی داغ کرده بود . دلم می خواست هر چه زود تر شلوارمو بکشه پایین و کسمو نوش کنه . حس می کردم که کسم داخل شورت مدام از این طرف به اون طرف در حال لغزشه . خودشو از نیمتنه لخت کرده بود . وقنی سوتین منو در آورد و اونو به سمتی انداخت دیگه دو تایی مون از کمر به بالا بر هنه بودیم . اون منو به آغوشش سپرد . سینه های سفت  درشت و نوک تیز من روی سینه هاش قرار گرفت و اون با حرکات وسوسه کننده و فریبنده خود سینه هاشو رو سینه من می گردوند . لبامو باز کردم تا اون به طرفم بیاد . منو ببوسه .  از چشاش آتیش می بارید . چقدر این نگاه سرخ اونو دوست داشتم . دستاشو باز کرده دور کمرم حلقه زده بود . منم همین کارو نسبت به اون انجام دادم . دو تایی از هوس و لذت زیاد طوری شده بودیم که انگاری در آغوش هم خوابمون گرفته.بود . ولی کف دستای اون روی کمرم داشت منو کاملا می سوزوند .  به نقطه ضعفها یا نقاط حساس یک زن و ریزه کاریهای آن آشنایی داشت . می دونست که باید چیکار کنه که منو همیشه تشنه داشته باشه . ولی با همه اینا سعی کردم که ضعف خودمو نشون ندم و بر خودم تسلط داشته باشم . با این حال وقتی دستشو گذاشت رو شلوارم و کسمو چنگش گرفت حرکت هوسو مثل یه موج روی کسم حس می کردم . مثل یه موج در همون نقطه و در تمام بدنم گلوله ای از هوس در حال حرکت بود . این گلوله در کل بدنم یه حالت آتشفشانی داشت . آروم آروم خودمو به تخت رسوندم . یاد لحظات خوشی افتاده بودم که روی همین تخت با فتانه جونم داشتم . دوست داشتم زود تر لخت شم و خودمو در اختیار ش بذارم . -طناز واقعا حیفم میاد که بخوام بخورمت . دلم می خواد این میوه خوشمزه و رسیده و شیرین رو همین جوری نگاش کنم و بعد یواش یواش مزه بگیرم و بخورمش -تو که همین الان با نگات خوردی منو فقط بپا طوری نگام کنی که آبش نکنی . -کجا رو -هیکلمو سینه هامو .. -طناز سینه هاتو دارم می بینم . شونه ها و شکمتو و هیکلت رو هم همین طور . فقط یه جا مونده که من هنوز بررسیش نکردم . به من بگو .. -از چی می خوای بدونی .. با چشای خوشگلش نگام کرد لبای غنچه ای خودشو گرد کرد و خیلی شرمگینانه گفت کس . -اوووووههههه من چی بهت بگم ؟/؟ بگم تنگه ؟/؟ بگم گشاده ؟/؟ کوچیکه ؟/؟ بزرگه ؟/؟ .. علف باید به دهن بزی شیرین بیاد . اگه می خوای ببینیش چرا اقدام نمی کنی ؟/؟ -اجازه دارم طناز ؟/؟ -یه پسر مودب و با کلاس و جنتلمنی مثل تو مجازه که هر کاری رو با من انجام بده . پس این قدر خجالتی نباش و آگاه باش که منم در مقابل هوس تو نیاز هایی دارم . نیاز های پر شور و هیجان . ولی حس می کنم تو اتیشت خیلی تنده .  شلوارمو کشید پایین . ولی شورتمو دیگه پایین نکشید . احساس می کردم که چقدر خیسی در داخل شورت و اون طرفش  وجود داره . شورت و کس خیس منو با هم در چنگش داشت . -نهههههه نهههههه فرید داری چیکارش می کنی ؟/؟ این که مال خودته .- می خوام یه جوری باهاش حال کنم که از نوک انگشت پام تا نوک سرم غرق لذت شه طناز . اونم شلوارشو در آورده بود . ورم کیرشو احساس می کردم . شورتشو کمی پایین  کشید تا من کیرشو زیارت کنم .هر چند این حرکت اون جنتلمنانه نبود ولی من از تماشای کیرش که در حد و اندازه های کیر کیوان بود و از کیر فرزاد کیر طلا کوچیک تر  لذت می بردم .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر