ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 28

حالا چهار تایی مون در یک خط قرار داشتیم . فروغ جلو دار بود و فری عقب دار و پشتیبان . چقدر صحنه جالبی بود . همه با هم در حال حال کردن بودند . من و هوتن لذتی دو طرفه می بردیم . این صحنه های با حالو نصفه نیمه از آینه دیده لذتشو می بردیم . . کیر من قسمت جلو و کون هم قسمت پشت منو تنظیم می کرد . فروغ که دیگه حسابی رفته بود توی حال . واقعا جای لاله خالی . ولی می دونستم اگه متوجه شه من اومدم اینجا و در جریان کار هوتن و فری هم بودم خیلی ناراحت میشه . گذشته از اینا شایدم یه حسادت خاصی هم می کرد از این که من از کس دیگه ای لذت بردم . هر چند در مورد هوتن اون خودش کاری کرد که من هوتن رو بکنم ولی هدف اصلی اون از این که دوست پسرش کون بده واسه این بود که هوتن گی بود و دلش نمی خواست که یک پسر کون دوست پسرشو بکنه . دلم واسش تنگ شده بود خیلی بیشتر از اونچه که فکرشو می کردم . . چقدر این چند روز زود گذشت . همه مون در حال حرکت بودیم . فقط فروغ بود که هیشکی جلوش نبود که اونو بکنه . هوتن گاهی کیرشو از توی کون فروغ بیرون می کشید و اونو وارد کسش می کرد .. -هوتن جون ..هر جاکه عشقته بذار توش . با هر سوراخی که حال می کنی منم حال می کنم . هوتن هم به خودش سختی نمی داد . من کیف می کردم وقتی می دیدم هوتن یه سوراخو می کنه و داره با سوراخ دیگه ور میره . وقتی داشت کس فروغو می کرد انگشتاشو کرد توی کون اون و حفره تاریکشو خیلی خوب مشخص کرد . با این که کیرم توی کون هوتن بود ولی هوس کون فروغ رو هم کرده بودم .. -اوووووففففف آهههههههه .. صدای ناله های هوتن از کون دادن به من بلند شده بود . من این حالت ها رو دیگه به خوبی می شناختم . فروغ فکر می کرد که هوتن  به خاطر اون تا این حد حالی به حالی شده و خیلی خوشش میومد .  -بکن بکن عشق کن هوتن .. شایدم هوتن لذت می برد ولی من به خوبی متوجه بودم که کیرمو که تا ته فرو می کنم توی کون هوتن کونی اون چشاش بسته میشه و وقتی هم که اونو بیرون می کشم بیرون آروم آروم چشاش باز میشه .. کاش این لحظه های خوش طولانی و طولانی تر می شدند ولی یکی یکی آب های کیرمون توی کون طرف خالی می شد . فری آبشو توی کون من خالی کرد و منم که دیگه نتونستم جلو ریزش آبمو بگیرم و کون هوتن جون رو پر از آب کیر خودم کردم و هوتن هم کون فروغ رو سیراب کرد . همه مون خودمونو ولو کردیم و افتادیم توی بغل هم . فروغ اومد زیر گوش من و به من گفت عزیز دلم من کسم خیلی می خاره کمرم هم خیلی سنگین شده . هر جوری شده تو یکی باید منو در یابی که  من اگه سنگین باشم دیگه خوابم نمی گیره اعصابم خرد میشه .. توی دلم گفتم این چند سالی که کیر نبود پس چه جوری می خوابیدی ولی چیزی نگفتم بهش حق دادم . حالا که چند بار کیر خورده دیگه عادت کرده . -فروغ جون به این زودی نمی شه . این کیر من باید جون بگیره . خودمو یه تقوبتی بکنم و من و کیرم که سر حال شدیم از نو شروع می کنیم . خودم و تو .  فروغ فقط کیر می خواست . کیر و از این که دوباره به هوتن بخواد بگه که اونو بکنه سختش بود . با من احساس صمیمیت بیشتری می کرد . خوشم میومد از این که  خودشو وابسته به من نشون میده . این امر اعتماد به نفس خاصی رو در من به وجود آورده آرومم می کرد . برای همین تصمیم گرفتم که برای ارضا کردن فروغ جون سنگ تموم بذارم . قبل از این که از پسرا بخواهیم که به ما زنا اجازه بدن با هم خلوت کنیم اونا خودشون به سمتی رفتند و من و فروغ یه شربتی خوردیم و منم تا شق شدن دوباره کیرم با لبام افتادم به جون کس فروغ .. -آهههههه نههههههه شیدااااااااکسسسسسسم کسسسسسسسم .. وووووویییییی بخورررررلیسشششش بزن کسسسسسم .. کیرت رو می خواد کیرت رو .. ولی از اونجایی که در میک زدن کس لاله به استادی رسیده بودم  با انواع و اقسام تر فند ها اونو با میک زدن به ار گاسم رسوندم . ولی اون مگه دست از سر کیربر می داشت ؟/؟ تا کیرمو توی کسش فرو نمی کردم ول کن نبود . راستش منم خیلی هوس فرو کردن توی سوراخ کونشو داشتم ولی دیگه حالا وقت گاییدن کس بود و به اندازه کافی هوتن رو گاییده بودم . نیم ساعت تمام داشتم کسشو می کردم تازه آبم اومد .. از حال رفته بودم . این فروغ از اونایی بود که به این سادگیها از کس  و کون دادن خسته نمی شد . هر چند خستگی هم نداره وقتی یکی دیگه آدمو بکنه ...اون شب هم گذشت و من و لاله روز بعد همو دیدیم . هر چند در همون لحظاتی که من و فروغ در آغوش هم بودیم اون یه سری به خونه مون می زنه ولی من وقتی که دیدمش یه بهونه ای تراشیدم  -عزیزم وقتی بر گشتم دیر وقت بود و نخواستم مزاحمت شم -تو که عادت نداشتی تا دیر وقت بیرون بمونی .. ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر