ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 64

ولم نمی کرد . من و اون به هم چسبیده بودیم . خیلی آروم در یه چسبندگی لذت بخش کیرش یه حرکتی کرد ووارد حفره کسم شد . دلم می خواست برام حرف بزنه . به من بگه زیبا ترین , ناز ترین , خوشگل ترین . با بوسه هاش که داغم کرده بود .  با بدن خوش ترکیب و لبخند زیبا و نگاه نافذش تا اعماق وجودم نفوذ کرده بود . خودشو انداخته بود رو من و با این کارش حرکت کیرش در کس من متوقف شده بود . ولی دلم می خواست به همون صورت بمونه . دلم می خواست در نهایت آرامش باشیم . اون حال منو فهمیده بود . با انگشتاش آروم آروم نوازشم می داد . کناره های صورتمو می بوسید . نمی ذاشت که یه لحظه سرد شم . فقط سوزش هوس بود و آه کشیدنهای فرید که گاه دهنشو می ذاشت رو لاله گوشم و می گفت چه گوشهای خوشگلی داری -عزیزم جاهای دیگه من خوشگل نیست ؟/؟ فقط همین جا رو دیدی ؟/؟ کی همچین حرفی زده ؟/؟ رو هر جای تو که انگشت بذارم بهترینه . خودت هم که بهترینی . زبونشو گذاشته بود زیر زیر بغل من و اونو لیسش می زد . -حتی حالت زیر بغل تو هم منوبه هوس میاره و اعتراف می کنم که قشنگترین های این قسمت هم مال توست . -نههههه فرید چقدر زبون بازی داری  تو . خواهش می کنم . یه کمی تند تر . من می خوام  خوب می تونی چه جوری سرم شیره بمالی .-من که هنوز چیزی نمالیدم . به موقعش اونو هم می مالونم -تو از کجا می دونی که من اجازه میدم . چشامو بسته و لبامو غنچه کردم .-عزیزم طناز خوشگلم سالی که نکوست از بهارش پیداست . من اینا رو از توی چشات می خونم -پس من از چشات چی رو بخونم . -یه دنیا عشق و هوس رو طناز . همونی که به تو اختصاصش دادم . غرق در لذت گناه تنمو به تن فرید سپرده بودم . من به این رابطه که نیاز زن بود عنوان خیانت رو اطلاق نمی کردم . اولا شوهرم راضی بود حالا من نمی خوام اون بفهمه که من از خصلتش خبر دارم در ثانی من یک زنم وبدنم به این نون و ماستها راضی نمیشه . هیجان می خواد تنوع می خواد ولی در کنار این هیجان باید غرور منم حفظ شه . کف دستشو می مالید رو سینه هام و بعد با دو تا انگشتش  با نوک سینه هام بازی می کرد و اونو میون دو تا انگشتاش می گردوند . بعد از این که کلی با سینه هام ور رفت حالا نوبت این بود که کف دستشو بذاره روی کسم . خودشو از بدنم بلند کرد ولی کیرشو بیرون نکشید .سرعت گاییدنمو زیاد کرد -فرید فرید خیلی با هیجان داری می کنی . ببینم  نشون میده که خیلی کم کار بودی .. -اگه بخوام بگم تو با بقیه فرق می کنی و یک استثنایی باید بگم  که حس می کنم اولین باریه که سکس دارم . برای لحظاتی سکوت کرده بود . به قسمت بالای کسم نگاه می کرد . ماتش برده بود -چی شده این جوری زل زدی انگاری کس ندیده ای . ببینم حالت خوبه ؟/؟ یه وقتی سکته نکنی ها . تو باید منو بکنی . تا منو خوب راضیم نکردی حق مردن نداری .  کف دستشو گذاشت قسمت بالای کس یه وجب زیر ناف .. -تا حالا کسی بهت گفته که  قسمت بالای کست چه ورم قشنگ و منحصر به فردی داره ؟/؟ -ببخشیدا طوری حرف می زنی که انگاری یه  دنیا با من طرف بودند . من یه شوهر بیشتر ندارم . -فعلا من که شریکشم . ولی طناز این ورم خیلی با حالی داره . یه سفتی و کشش خاصی که آدم دلش می خواد بذاره توی دهنش و گازش بزنه .. -اووووخخخخخخ نگو..... هوس دهن و دندون و زبونتو کرده .. پس معطل چی هستی . ولی دیوونه سوتی دادی ها . این جوری که بوش میاد تو باید با خیلی از خانوما بوده باشی که این جور راحت داری مقایسه می کنی .کیرشو کشید بیرون .  دهنشو گذاشت روی کس من و خیلی آروم مزه مزه اش کرد . بعد تمام اون بر جستگی هایی رو که می گفت توی دهنش جمع کرد و بعد به همون نرمی بازش می کرد . طوری که وقتی  روی کسمو ول می کرد اونو به طرف بالا و دهنش می مالوندم تا یک بار دیگه وسوسه شه و حرکتشو شروع کنه . یک دستش رو سینه ام قرار داشت و با انگشتای دست دیگه اش با سوراخ کسم بازی می کرد .. -آخخخخخخخ فرید ..فرید فرید تو دیوونه ام کردی .. تمام تنم داشت می سوخت این پسره دیگه برام حسی نذاشته بود . گاه سکوت می کردم تا از این لحظه ها نهایت لذت رو ببرم گاهی هم با ناله های آرومم به فرید نشون می دادم که چقدر هوس اونو دارم . البته اون که در نشون دادن ابراز احساسات خودش خسیس بازی در نمی آورد . -طناز عزیزم .. همین جا تا فردا صبح بسمه -اگه این جوره که می گی و با میک زدن بالای کسم راضی میشی پس می تونی کیر خودت رو بفرستی داخل غلاف وشورتتو پات کنی . داشتم اذیتش می کردم .. ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر