ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا بخش بر چهار 17

بابا بیا منو بخور بیا منو بخور .. -بابات که آدم خور نیست -من خوشم میاد کیف می کنم لذت می برم که بابام منو می خوره . بیا بابا بغلم بزن مال خودمی . چقدر حال میده که آدم این جوری سر خواهراش کلاه بذاره . الناز جون هم که سرش توی لاک خودشه و براش فرقی نمی کنه که کی کجا می خوابه . بابا خودم بیشتر پیشت می مونم و بیشتر به کارات می رسم تا دیگه این دو تا خواهرام این قدر به پر و پای تو نپیچن . منو ببوس بابا . اصلا حس نمی کنم که چند ساعت پیش کلی به من حال دادی بازم دلم می خواد . دلم ی خواد که زبونتو بکشی  رو تنم . از نوک انگشتای پام تا فرق سرم . بازم بگی الهام دوستت دارم . بگی عاشق تن و بدنتم . جوجوهامو نوک سینه هامو بذاری توی دهنت . مزه مزه کنی .  خیلی بامزه لیسم می زنی بابا . هوسو به تنم میاری . عشق میدی پدر . بیا دیگه ناز نکن .  -چشم عزیزم . شیطون دوست داشتنی من . قرعه به نام تو افتاده که به من حال بدی عشق بدی و من با تو لذت ببرم . با تو عشق کنم . به من حس زندگی بدی . دوستت دارم الهام . -منم دوستت دارم بابا .  اون با همون اندام سکسی خودش اومد سراغم .  دستشو گذاشت دور گردن من . منو بوسید . عاشقانه همراه با هوس . منو برد به عالم رویا . یه حس قشنگی که باور کردنش برام سخت بود ولی باید باور می کردم . قبل از این که خودش لختم کنه دستشو گذاشت رو کیرم . روی اون قسمت از شلوارکه کیرم زیر اون قرار داشت . کیرم که نیمه شق بود لحظه به لحظه بیشتر رو به جلو حرکت می کرد . -پدر من که هر وقت بهش دست می زنم اون آماده آماده هست . -اگه گفتی آماده چیه . دست منو گرفت و اونو روی کسش قرار داد .-بابا جونم آماده اینه این که به من زندگی بده آرومم کنه . تمام درد ورنجهامو از بین ببره . بدن سپید و توپولی من نیاز به این داره که یکی باهاش حال کنه . کی از بابام بهتر . کی از بابام بی ریا تر ؟/؟ که  عشق و هوسی خالصانه داشته باشه .با همین حرفاش نرم نرمم کرد . اون از یه جادوگر هم راحت تر کاراشو پیش می برد .  چقدر راحت لباسامو در آورد . فقط با یه شورت رو بروش بودم . لباس خواب توری اونو گذاشتم توی دهنم  و لیسش می زنم . این کارو با هوس و با تمام حس و اشتیاقم انجام می دادم . به نظرم میومد که قبلا زیر این لباس سوتینشو دیدم ولی حالا این نوک سینه هاش بود که داشت این تور رو می شکافت و من از همون روی تور نوک این سینه هاشو گرفته بودم به دهنم و با لذت اونو می خوردم . -بابا بابا .. همین جوری بخورش داری آتیشم می زنی . دستمو گذاشته بودم روی لباسش و اون قسمتی رو که شورت نازک و فانتزی دخترم زیر اون قرار داشت رو به چنگ خودم در آورده بودم . آروم باهاش بازی می کردم . نرم و خیس شده بود . ناله های الهام جونم در اومده بود . -اووووووخخخخخخ اوووووووخخخخخخخ پدر پدر .. چقدر زود می تونی سر حالم کنی خیلی زود داری به من حال میدی  خودشو به طرف من کشوند . دهنشو گذاشت روی شورت من  و کیر و شورتم با همو میک می زد . -الهام عزیزم  معلومه داری چیکار می کنی ؟/؟ نمی دونی که با این کارت چقدر داری به من هیجان میدی و عشق و هیجانی که من نمی دوئم اسمشو چی بذارم . وقتی فکر می کنم که بعد از این کار کیرم از غلاف میاد بیرون و تو اونو بدون هیچ پوشش میذاری توی دهنت هیجان و لذتی که از این کارت می برم چند برابر میشه . الهام در حالی که چشاشو خمار کرده بود گفت تو از کجا می دونی که من لختشو فرو می کنم توی دهنم . -از همونجایی که  چشات داره به من میگه . لبات داره میگه . دستات میگه . نگات میگه . تپلی شیرین من ! -بابا فدای احساست بشم من که حس دخترت رو درک می کنی . اگه همه بابا ها برای دخترا شون این جور پدری کنن تمام دخترای دنیا  احساس خوشبختی می کنن . -حتما همه شونم توی خونه باباشون می مونن -دوست نداری پیشت بمونم ؟/؟ وردلت باشم . بهت عشق بدم . خودم  آتیش هوستو روشن  کنم و اونو بخوابونمش ؟/؟ خودم هر وقت که کیرت به هوس اومد و خودت خواستی و البته خودم خواستم برات ساک بزنم ؟/؟ مثل حالا .. خیلی آروم ولی با اشتیاق و هوسی مثال نزدنی شورتمو کشید پایین . طوری به کیرم نگاه کرد که فکر کردم بزرگترین هدیه دنیا رو دارم تقدیمش می کنم . -الهام می دونی چه جوری کارت رو پیش ببری و بهم حال بدی .. -چی از این بهتر میشه که بتونم تا صبح خیلی نرم در بغل تو بیدار باشم و هر جوری که عشقمه باهات حال کنم . از ته بیضه ها شروع کرد به زبون زدن به کیرم . آلت منو هم زبون می زد . وقتی زیر کله کیرمو زبون می زد بیشتر از هر وقت دیگه ای حس می کردم که آبم داره می ریزه . دلم می خواست در همون حالت تا ساعتها می خوابیدم ..... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر