ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هرکی 182

-پریسا پریسا همون خوش کون همیشگی هستی و هرچی میگامت انگار همونی عزیزم . -نوش جونت آریا نوش جونت . گوارای وجودت . اگه بدونی چه حالی داره وقتی اون لوله گوشتی خودت رو توی کون من فرو می کنی .. -پریسا داره میاد .. -جلوشونگیر و بذار که بیاد .. منم جلوشونگرفتم گذاشتم که بیاد . بعدش کیرمو دور سوراخ کون پریسا گردوندم . از اون کارایی که می دونم زن داداش دردش می گرفت رو انجام دادم . ولی خیلی حال داد . خیلی به من چسبید . وقتی کیرمو کشیدم بیرون و آبش از توی سوراخ کون پریسا اومد بیرون تماشای اون صحنه به اندازه خالی کردن آب واسم لذت داشت -عزیزم لذت بردی ؟/؟ -تو چی پریسا -الان تا ساعتها شارژم برام مهم نیست که چه کیری میاد سراغم فقط حرکتش رو درون کس یا کونم حس می کنم . -ای شیطون نگو که حال نمی کنی . --شاید باور نکنی . نه . چون همش در انتظار اونم که بدن من کی اسیر کیر تو میشه . کی میای و خستگی رو از تن من به در می کنی . دو تایی مون رفتیم به میون جمع .. همه سرشون گرم کارشون بود . هنوز متوجه نشده بودند که من به میون اونا بر گشتم . زنا یه چند تایی شون که سر بلند کردند و منو آزاد دیدند یه تکونی به خودشون دادند و خودشونو از زیر کیر طرفشون بلند کردند اما مردای  کنارشون با کف دست همچین زدند به شونه ها شون که اونا رو میخکوبشون کردند . حق با مردا بود . این که نمی شد به اونا بی احترامی بشه . نههههههه این دیگه از کجا پیداش شده بود . زن عمو ثریا رو میگم چشم نداشتم ببینمش . یهو دیدم یه دستی دور کیرم لول شد .-آهااااااااا کجاااااااااا ؟/؟ کجا داری در میری ؟/؟ می دونم سور پرایزت کردم . می دونی چند وقته به ن عموت حال ندادی ؟/؟ نا سلامتی ما از یه خونیم . -زن عمو اشتباه نکن . من و عمو از یک خون بودیم که از اون وقتی که دخترتونو دادین به این چینی بی خایه من و عموی نامردم هم دیگه رابطه خونی نداریم . دستتو از دور کیرم بردار دردش می گیره -خوشم مباد اذیتت می کنم . باهات حال می کنم . اگه بدونی وقتی عصبانی میشی چقدر خوشگل میشی ؟/؟ -کوفتت می گرفت که الان در جایگاهی قرار بگیری که تو مادر زنم باشی ؟/؟ -آخه عزیزم یه پسر و یه دختر وقتی هم سن باشن پسر خیلی کوچیک تر به نظر می رسه -ولی وقتی پای عشق در میون  باشه اصلا از این حرفا نیست . دستمو گذاشتم رو سینه ثریا . محکم فشارش گرفتم تا دردش بگیره دستشو از دور کیرم بر داره . دستش شل شد و خودمو رها کردم ولی با یه فشار دست اونو رو زمین خوابوندم . دستامو گذاشتم رو شونه هاش . کیرم تازه توی کون پریسا خیس کرده بود ولی بلندی و کلفتی اون در حدی بود که بتونم اونو توی کون گشاد ثریا فرو کرده مثل یک کون بکنمش . همین کارو هم انجام دادم . ثریا جیغ می کشید . -بیرحم بد جنس این جوری منو نکن . چه پدر کشتگی با من داری . اون دفعه هم کون منو این جوری گاییدی . -اگه بدونی این جوری گاییدن زن عمو چه حالی میده . دارم طوری می کنمت که از این که آهو رو به من ندادی احساس شر مندگی نکنی . آخه میگن مادرا خیلی دختراشونو دوست دارن . -خیلی بدی آریا . خیلی بدی . آدم که این جور کینه ای نمیشه -آدمایی مثل تو رو باید کونشونو جر داد . گاهی وقتا میگم که این شاید یک رفع بلایی بوده که خدا منو از شر مادر زنی مثل تو خلاص کرده . ولی بعد که فکرشو می کنم می بینم من عشق به آهو رو تا آخر عمر نمی تونم فراموش کنم . ثریا در حالی که زوزه می کشید گفت بس کن آریا تو که ما رو گاییدی .  عشق و این کس شعرات کجا بود . الان بیا و خوب این جا رو نگاه کن همه دارن به طرز عحیب و غریبی به هم حال میدن . یک زن میره زیر کیر پنجاه تا مرد . عشقی وجود نداره . کسی که متعلق به یک نفر نیست . چرا داریم بی خود خودمونو گول می زنیم . شاید ثریا داشت درست می گفت ولی این دلیل نمی شد که اون جوری باهام رفتار می شد . من ازشون دختر می خواستم ولی اونا اون جور با هام رفتار می کردند . از یک تا صد شمردم و صد بار دیگه کیرمو محکم زدم به ته کون ثریا و آخر کار اونو پرتش کردم به یه گوشه ای -این چه کاری بود که با هام کردی . الان تا غروب و تا آخر مجلس نمی تونم کون بدم . از درد دارم می میرم .. .وااااااایییییی عجب صحنه ای شده بود . مادر بزرگ داشت از عقت عکس می گرفت . چه عکسی . عفت چادر گذاشته بود سرش . چادرشو باز کرده بود .تا هیکل لختش کاملا مشخص شه . -خانوما آقایون من داوطلب شدم تا از چهره و تن لخت من عکس گرفته شه بر این دیوار ها زده شه تا من بهتون نشون بدم زنی که نماد چادر داره هم می تونه در جوار شما دوستان و عزیزان گلم اهل حال باشه . تا شاید شما بخشندگان این توبه کار رو به گرمی بیشتری پذیرا شین . کس و کون و سینه هام متعلق به همه شما مردان و زنان عزیز باد ..... ادامه دارد .... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر