ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هر کی به هر کی 178

-داداش برات متاسفم .. -آرمیلا جان عارف هم جای داداشت .  من و اون با هم هم کس مامانشو کردیم و هم کس و کون مامان الیا رو . وقتی کیرمونو بیرون کشیدیم آبای کیر ما با هم قاطی شد . از اونجایی که منی از از خون تشکیل شده پس بین من و اون پیوند خونی خیلی قوی به وجود اومد ه و من و اون شدیم برادران کیری هم . البته این کیری به معنای چیز بی ارزش نیست که وقتی ما مردا می خواهیم در مورد یه چیز کم بها بگیم میگیم کیریه . مثل اون وقتی که به یه آدم بد تر کیب میگیم که قیافه اش کیریه . منصوره دستشو گرفته بود جلو دهنش و به زور داشت  جلو خنده اش  رو می گرفت . از اونجایی که حس کرده بودم شاید شرایط منصوره طوری باشه که نتونه تعادلشو حفظ کنه اون هم مثل آرمیلا در یه حالت قمبلی قرار گرفته بود و من و عارف حالا رو بروی هم قرار داشتیم و به خوبی مراقب حرکات طرف خودمون بودیم و از این حرکات هم بی نهایت لذت می بردیم . چقدر تماشای کون آرمیلا به من لذت می داد . عارف هم نگاهش به کون منصوره بود ولی حس می کردم که سوراخو گم کرده . اگه می خواست سوراخ منصوره رو ببینه باید گردنشو کمی به عقب می داد ولی  بیشتر کیرمو در بر گشت می تونست ببینه . خیلی داشت حال می کرد .  گاهی هم کونشو می داد به عقب تا همراهیم کنه . آرمیلا بر خوردش سرد تر بود . شاید از این که خودشو زیر کیر یک بسیجی می بینه کسر شانش می شد و یا این که غرور خاصی رو در خودش حس می کرد . هوسش که زیاد بود . چون روی کیرش هوس زیادی نشسته بود . لکه های سفید و خیسی که نشون می داد در حال حاضر هم از سکسش خیلی لذت می بره .  نمی دونم چرا دلم می خواست بازم مثل قبل اون از من لذت بیشتری ببره و داداش آریاش  بهترین کیر رو براش داشته باشه . ولی ته دلم از این که آرمیلا شور و التهاب خودشو پنهان می کنه خیلی خوشحال بودم . نمی دونم چرا برای لحظاتی فکرم رفت به جا های دیگه . یاد مجلس قبلی افتاده بودم که خواهر کوچیکترم آنیتا که اونم حالا باید 18 سالش شده باشه . دفعه قبل در همین مجلس بود که برام زنگ زد . می دونست چه خبره و من بهش دروغ گفته بودم .. بعد از مجلس هم منو به طرف خودش کشوند . گفت که از همه چی با خبره . مجبورم کرد که دختری اونو بگیرم . حالا هم با این که به من گفته از من انتظاری نداره وفقط همین که با من سکس کنه براش کافیه ولی من دلم نمیاد اونو از این نعمت محروم کنم هر چند می دونم نسبت  به این که روزی اونو زیر کیر بقیه ببینم عذاب زیادی می کشم . اون روحیه اش با بقیه خیلی فرق می کنه . خیلی طول می کشه که خودشو با بقیه وفق بده ولی با این حال روزی که دختریشو گرفتم در ابتدای صحبتاش دوست داشت که بیاد به محفل ولی از بس زیر گوشش خوندم و خوندم که قبول کرد من هواشو داشته باشم اونم به این مجالس و عضویت و شرکت در اون توجهی نداشته باشه .  ولی می دونستم که خیلی دوست داره بیاد . کدوم کوس در دنیا وجود داره که طالب اون نباشه که چندین کیر برن داخلش . حتی مومن ترین زنای مومن هم همچین هوسی رو دارن ولی به خاطر اعتقاداتشون این حس درونی رو نشون نمیدن . اگه یه پیامی بیاد که حلاله که زن شوهر دار بره به چندین مرد صیغه شه خیلی زود تر از زنای عادی دست به کار میشن و اون وقته که زیر چند کیر بودن برای این دسته از زنا میشه یک رسالت .. یک پیام و هدف . -آریا کیرت چقدر شل شده . حواست کجاست . این یه کوس رو درست و در مون بکن و.به کس های دیگه فکر کن . ..حق با منصوره بود من رفته بودم به عالم خودم . دستامو رو شونه هاش گذاشته بودم و با سرعت اونو می کردم . لرزش کون اون یه منظره زیبایی رو به اونجا بخشیده بود . مادر بزرگ پری یه دور بین عکاسی قوی آورد و با منصوره هم صحبتایی کرد و شروع کرد به سخنرانی .. -لحظه ای به من گوش بدین ؟/؟ همان طور که می دونین من با عکس برداری و فیلمبرداری به طور اختصاصی از این مجلس مخالفم ولی عکسهای کلوز اپ مانند و یا تصاویر منحصر به فردی که فقط از قالب کس یا کون یاکیر باشه  و یه حالت استثتا داشته باشه می خوام چند تا رو بزرگش کنم و زمان بر گزاری مجلس بر دیوار ها نصب کنم . و فقط برای همین جا باشه . نگاتیو دست خودم می مونه . این تصاویر هم حالت تنها و سولو داره . یعنی از ورود کیر به کس یا کون نیست . چهره هم نشون داده نمیشه . تمام این حرفا به خاطر این بود که منصوره قمبل کنه وتصویر  اون قالب کون در کنار سه چها عکس دیگه که به مصلحت مادر بزرگ گرفته میشه به در و دیوار کوبیده شه تا واسه این مجلس یه تنوعی باشه و گاهی می بینی که خود کوس زنده و بغل دست اون جوری که یک تصویر سکسی آدمو به هیجان میاره نمی تونه هیجان ساز باشه . .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم عالی بود داستانها داداش در مورد عکس میشه مثلا عفت داوطلب بشه که صورتش هم تو عکس معلوم بشه مثلا یه عکس که با چادر هست جلوی چادر باز کرده زیر چادر لخت هست یا اینکه عفت زیر چند تا مرد

ایرانی گفت...

سلام دلفین جان .. در قسمت بعدی یادم رفت که به این مسئله بپردازم یا خیلی سریع رد شدم ولی به این نکته هم در صحنه های بعد توجه خواهم کرد . ممنونم از توجه و راهنمایی ات ....ایرانی

 

ابزار وبمستر