ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

بابا بخش بر چهار 18

-بابا ! الناز که صبح می خواد بره دانشگاه از خواب بیدارت می کنه ؟/؟ -من معمولا بیدار میشم . یه خورده هواشو دارم . براش شیر و عسل و گاهی هم یه تخم مرغ آب پز میذارم . اگرم گاهی  خوابم ببره اون یه چیزی می خوره میره . معمولا سعی می کنه که بیدارم نکنه . -بابا فردا تو برای الناز از خواب پا نمیشی . اگرم خواستی هواشو داشته باشی وقتی بیدار میشی که اون خوابه . در هر حال من از بغل تو جدا نمیشم و نمی خوام که اون ما رو هم ببینه . خودم یه جوری صبحونه شو ردیف می کنم . تو دیگه غصه اونو نخور . -نمی دونم تو می خوای چیکار کنی . فقط همینو می دونم که من حالا دارم از حال میرم . فقط دارم همینو حس می کنم که دهن تو داره روی کیر من می گرده . وقتی به سر کیرم رسید دهنشو روی اون باز کرد . کیرمو از سر گذاشت توی دهنش . -اووووووخخ نهههههه ....نههههههههه ....عزیزم نهههههه یواش تر نه نمی خوام همون اول توی دهنت خالی کنم . -پدر نترس  . من مثل یه عسل شیرین آب کیرت رو می خورم . بابامی .. خودت برام شیرین تر از عسلی .. -نهههههه چقدر حرفات آرومم می کنه . دوست دارم این لذت بیشتر دوام داشته باشه . طوری که همین جوری منو بسوزونه -بابا  خیلی خوشم میاد که داری با من حال می کنی . هر کاری که می کنم واسه هر دو مونه .  به هر قسمت از بدن من که دست می زنی همین احساسو داری ؟/؟ دوست داری که سکس ما در هر قسمت طول بکشه . این نشون میده که دوست داری من و تو همش تا اونجایی که جا داره از هم لذت ببریم . کیف کنیم بابا . حالا با اجازه دوباره می خوام کیرت رو بذارم توی دهنم . -هر کاری می کنی بکن الهام جون فقط یه چیزی .. تو که به من گفتی نزدیکه پریود شی . -حالا گاهی وقتا یکی دو روز عقب  جلو می زنه . چیکار کنم من اعصابم خرد شده . اگه آرامش داشته باشم کارام منظمه . تو باید از این به بعد کاری کنی که من اعصابم راحت شه . بابا چی شد اینو پرسیدی ؟/؟ غلط نکنم بازم هوس اینو داری که توی کس دخترت خالی کنی . اوخ اگه بدونی چقدر به من حال میده . -الهام  عشق کونت رو هم دارم . بازکنم اون سوراخشو ؟/؟ ماچش کنم و بعد کیرمو فرو کنم توش . -همه این کارا رو با من می کنی ها . هرچی که خواستی بهت میدم . هر کاری که خواستی باهام می کنی . یعنی من خودمو در اختیارت میذارم . بابا من نمی دونم چرا هر وقت این کیرت رو میذارم توی دهنم بازم بین ما حرف پیش میاد . -خب من دیگه چیزی نمیگم . فقط بیا طوری بخوابیم که منم بتونم کست رو بخورم . -اووووخخخخخ بابا گل گفتی گل گفتی . فقط من خیلی بی حس و حشری میشم اگه دهنت رو بذاری روی کس من . ممکنه دهنم روی کیرت شل شه .. -دیگه حرف نزن و بیا دو تایی مون مشغول شیم . این جوری آروم آروم خیلی بهمون می چسبه .  من رو ی تشک طاقباز شده الهام خودشو رو من دراز کرده بود و در جهت مخالف کیرمو فرو برد توی دهنش . من در حالی که دو تا کف دستام از زیرروی کون الهام بود چاک کونشو از وسط باز کرده هم با نوک زبونم روی سوراخ کونشو لیس می زدم و هم کسشو زبون می زدم . این جوری  حال کردن چقدر بهمون می چسبید . هر دو مون می دونستیم که این آتیش  نرم نرم و سوختن , ما رو تا دقایقی دیگه خاکستر می کنه . دستامو  به یه حالت نیم دایره ای در آورده اونو گذاشتم روی کون بر جسته الهام و  به طرف پایین می کشیدم . هم اون منو شل کرده بود و هم من اونو سست کرده بودم . دو تایی مون در عالم لذت و هوس داشتیم به لحظه های خوش زندگی فکر می کردیم . به هم گفته بودیم وقتی که داریم سکس می کنیم دیگه هیچ فکر منفی رو به خودمون راه ندیم  از باید ها و نباید ها نگیم . از تابو ها حرفی نزنیم . حس کنیم که عاشق و معشوقی هستیم که داریم از سکسمون لذت می بریم . اصلا زندگی یعنی اوج لذت و غرق شدن در شهوتی که ما رو به آرامش برسونه . چه کسی گفته که این تماس می تونه بد باشه . چه کسی این فاصله ها رو ایجاد کرده . این سد ها رو ساخته . چشم باز کردیم و بزرگ شدیم و  این طور گفتیم و این طور گفتن . در حالی که روز گارانی بود که این زشتیها اوج زیبایی بود . در حال لیس زدن کس و کون , الهام کونش در تماس  سر من قرار داشت و می تونستم قالب کون هوس انگیزشوتا حدودی  ببینم و حتی دیدنش هم کلی حال می داد . الهام برای چند لحظه ای کیرمو از دهنش بیرون آورد . دستشو گذاشت روش و با هاش بازی می کرد .  دلم نمی خواست آبم همین جوری حروم شه . اگرم توی دهن الهام می ریخت بد نبود ولی می خواستم یه بار بریزم توی کونش و یه بار هم توی کس .. بازم از اون کارای خطر ناک . .... ادامه دارد ...نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر