ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 63

دو تایی مون بدون هیچ فاصله ای به هم چسبیده بودیم . لبای گرم و پر هوسش  در تماس با لبهای من , من تشنه رو به اون چه که می خواستم می رسوند . با چشای رنگی و خوشگلش  که مدام باز و بسته می شد و با تماشای هوس اون من دیگه  در حال رسیدن به اون چه که می خواستم بودم .  کف دستامو گذاشته بودم رو کمرش و با نوک انگشتام روی پوستش می کشیدم .  با این کار خودم هیجانو در وجودش احساس می کردم . از این کارم حیلی لذت می برد . چون لباش برای ثانیه هایی شل شده بود که با فشار میک زدنهام تونستم اونو در همون فضا و حس و حال داشته باشم . پوست داغشو روی تن خودم به خوبی حس می کردم .  و بیش از همه اون چیزی که به من هیجان می داد کیری بود که روی کسم چسبیده هر لحظه اونو به طرف پایین خم می کرد تا روی شکاف کسم قرار بگیره . و احتمالا با فشار نوک کیرش به روی کسم می خواست که با یه هیجان و مزه گیری خاصی کیرشو بفرسته توی کسم . شاید ازم انتظار داشت که ازش بخوام که زود تر این کارو بکنه . من هیجان خودمو نشون می دادم  . با التهاب بهش چنگ انداخته بودم ولی امکان نداشت که  حالا که می دونستم راه دیگه ای جز گاییدن من و فرو رفتن کیر به داخل کس با قی نمونده ازش بخوام که زود تر این کارو انجام بده . حتی حس کردم که کیرش داره به روی کیر من پرشهایی رو انجام میده اون داره به خودش فشار میاره . یه لحظه ازم فاصله گرفت . دندوناشو به هم فشرد . به خودش پیچید . داشت جلو گیری می کرد . -چی شده فرید  روی کس من که این جوری آتیشت داده با اون داخل چه جوری می خوای بجنگی . یادت باشه  باید نشون بدی که مثل اسمت تک و یگانه هستی و می تونی در سکس طرفت رو به اوج برسونی . بخوای وا بری فایده ای نداره . انگاری بهش بر خورده بود ولی چیزی نگفت . فقط پاهامو به دو طرف باز کرد . روی من ایستاد و این بار با دستاش کیرشو تنظیم کرد و اونو گذاشت روی شکاف کسم .-طناز طناز .. -چیه خیلی ناز و غنچه ایه ..  درسته ؟/؟ -هر چی تو بگی درسته . راستش اگه بگم حیفم میاد بکنمش دروغ نگفتم . -ولی اینو هم در نظر بگیر کس های غنچه ای هم هوس دارن . دلشون می خواد شکفته شن . اونا این طور نیست که همش خودشون بشکفن .بعضی وقتا برای شکفتن نیاز به شوک دارن . لذت می برن از این که بهشون شوک های قوی وارد بیاد .  چیه پسر حس می کنی برات زیادیه . دستاشو به سرعتی که تصورشو نمی کردم و دیگه نمی تونستم عکس العملی از خودم نشون بدم دور گردنم حلقه زد و دوباره منو بوسید اما این بار دیگه کیرشو حس می کردم که چه جوری داره غنچه نازمو باز می کنه . همون غنچه ای  که  هنوز همون زیبایی و شکوفایی ماههای اخیر رو داشت و فرقی نکرده بود با اون زمانی که اونو در ویترین نگه داشته بودم . پیشونی فرید رو پیشونی من قرار داشت . لبامو با هوس می بوسید و بازم همون حسی بهم دست داده بود که از سکس با فرزاد و کیوان داشتم . هر چند در رابطه با فرزاد چون بار اولم بود و اون با نوعی فیلمبرداری و عکس گرفتن پیاز داغ جریان رو زیادش کرده بود به نوع دیگه ای آتیشم می داد .. ولی فرید  جذاب  هم از زاویه ای دیگه رو من اثر گذاشته بود .. -طناز چرا ساکتی .. حرف دلتو بزن . از هوست یگو .. -تو که داری اونو حسش می کنی . این طور نیست . ؟/؟ من چه سکوت کنم و چه نکنم وقتی که کیرت رو می فرستی به انتهای کسم و اونو بیرونش می کشی این برات چه پیامی داره .. . انگار از دهنش آتیش می بارید . ولی اون این حسو به من می گفت که دارمش . می گفت که انگاری دارم آتیش پخش می کنم . -چیه فرید حس می کنی که من اژدها شدم .. -هر چی باشی و هر کی باشی زیبا ترین و هوس انگیز ترینی . دلم می خواد منو ببری توی وجودت خودت . منو بسوزونی . برای همیشه یه جایی در درونت داشته باشم . دیگه بهش نگفتم که چرا به سینه های خوشگل و خوش فر م من چنگ انداخته .  سینه هایی ندیده بودم که به زیبایی و حالت و خوش فرم بودن سینه های من باشه . حتی اونایی که به زور ژل و آمپول به سینه هاشون فرم و حالت میدن سینه های منو نداشتن و ندارن . -آخ فرید فرید -جااااااان بگو چی می خوای -من فعلا هیچی نمی خوام . چون هر چی رو که بخوام در اختیار خودم دارم و چیز اضافه ای نمی خوام . من تو رو دارم  . داری به من حال میدی . -می دونم باید اون قدر تو رو بکنم که اون غنچه های ناز حس کنن که رسیده شدن . حس کنن دارن دارن اوج می گیرن . -آره عزیزم . نه تنها  حس کنن که دارن اوج می گیرن بلکه یقین کنن که به اوج رسیدن . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر