ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زنی عاشق آنال سکس 16

-نهههههه نهههههههه من از اوناش نیستم . -آتنا خانوم . چرا بر داشت بد می فر مایید . کسی که قصد آزار شما را نداشت . کسی که به شما جسارت نکرد و ادعا نکرد که شما از اوناشید . ولی ایرج همین جوری که دستشو گذاشته بود رو شونه هام خیلی آروم به صورتم دست می کشید . تا را رفته بود . تورج هم پیش ایرج بود . اونم اومد نز دیک من . می دونستم که قصدشون چیه . همون یه باری که با سه تا پسری که منو کرده بودند روبرو شدن متوجهم کرده بود که حالت چشای پسرا از چی داره میگه . ترس من از این بود که نکنه بخوان منو از دختری به زن بودن برسونن . از طرفی هنوز درد خفیفی در ناحیه کون داشتم . ولی هر دو تا شون خیلی خوش بدن و چهار شونه بودن .  حس کردم که زیر سینه هام و دور و بر کسم داغ شده .  بی اختیار دستم رفت سمت شلوارم و خواستم اون قسمتی رو که سوراخ کونم زیرش قرار داره لمس کنم و متوجه دردش بشم . فوری دستمو کشیدم . نباید با این کارام پسرا رو تحریک می کردم شاید اونا عکس العملی بد تر نشون می دادند که من این طور نمی خواستم . ولی با نوازش اونا که ایرج صورتمو و تورج موهای سرمو لمس می کرد چشام بسته شده بود . حس کردم خوابم گرفته . می خواستم از جام پا شم . می خواستم بلند شم و خودمو از اون مخمصه نجات بدم . اگه بخوان به من تجاوز کنن . من کاسه کوزه شونو بهم می پاشونم . ولی دیگه آب رفته به جوی بر نمی گرده . اون وقت من مفت همه چی رو می بازم از چش همه میفتم . وسواس عجیبی داشتم . هم خوشم میومد و هیجان زده بودم و هم می ترسیدم و استرس داشتم . سیروس و سهیل و سامانو به یادم آورده بودم و کیر هایی رو که می رفتند توی کونم . با این که نتیجه  و آخرش جز درد چیزی نبود ولی همون لذت دادن حین سکس و این که تونسته بودم به پسرا لذت بدم و حس تازه ای رو در سوراخ کونم به وجود بیارم برای من دنیایی از عشق و حال و هیجان بود . حالا هم دوست داشتم یه چیزی توی کونم و همون سوراخی که به کیر خوردن عادت کرده بود وول بخوره . التهابی دور و بر کس و سینه هام احساس می کردم و یک سنگینی خاصی رو در قسمت سوراخ کونم . یک سنگینی که با فرو رفتن یک چیز سنگین در مقعدم باید تبدیل به سبکی می شد و آرومم می کرد . دو تایی شون خیلی راحت داشتن با من ور می رفتند و منم نه جرات اعتراض داشتم و نه این که دلم می خواست که چیزی به اونا بگم . دستای ایرج از روی بلوزو یقه بازم رفت اون داخل و رسید به سینه هام . با لمس سینه هام از طرف پسره پررو تازه فهمیدم که سینه هام چقدر سنگین بوده و به این مالش نیاز داشته . تورج رفت سراغ  شلوار جینم و ایرج هم به لخت کردن من از نیم تنه پرداخت . -پسرا دارین چیکار می کنین .. ولم کنین بذارین برم . ایرج : حالا که لختت کردیم داری اینو میگی ؟/؟  نترس . ما با سوراخ کونت کار داریم . واسه خودمون شر درست نمی کنیم . حالا اگه خودت اپن باشی اون یه حرف دیگه ایه .. شروع کردم به ناز کردن و کلاس گذاشتن و این که فکر نکنن خیلی راحت می تونن منو به چنگ بیارن . ولی اونا که تازه در اون قسمت از پستوی لباس که حالت انباری داشت تشکی پهن کرده منو انداختند روش . سوتین منو در آوردند .  . شورت نازک منو هنوز در نیاورده بودند .  از اعتماد به نفس اونا لذت می بردم . با این حال این که پسرایی این جوری به هدفشون برسند رو تا به حال از کسی نشنیده بودم . اینا دیگه دست همه رو در پررویی از پشت بسته بودند و منم با هاشون همراهی کرده بودم . این کار منم خیلی ریسک پذیرانه بود . تورج دهنشو گذاشته بود روی شورتم و کسمو با شورت دو تایی  به نرمی گازشون می گرفت . از تماس دندوناش و حس کردن اونا لذت می بردم . ولی می دونستم که تمام این حرکاتشون منتهی به گاییدن من از کون میشه . آخه خودشون هم اینو گفته بودند .  تورج پس از لحظاتی شورتمو کشید پایین . ایرج هم که سوتین منو در آورده بود سرشو در جهت عکس بدن و سینه هام گذاشت روی سینه ها و با هیجان اونا رو میکشون می زد . تورج هم که بعد از در آوردن شورتم دیگه راحت تر کسمو می خورد . دو تایی شون  منو  حالی به حالی کرده بودند و این مست و مدهوش کردن من زمانی به نقطه بالاش رسید که ایرج دستشو گذاشت زیر کون من طاقباز شده و خیلی آروم اونو به درز وسر کونم رسوند . کس که زیر دهن تورج قرار داشت ولی اون انگشتشو گذاشته بود روی سوراخ کونم . احساس درد خفیفی می کردم .. -آخخخخخخ دردم میاد .. -ما یه کاری می کنیم که دردت نیاد . به نظرم اومد یه علامتی به تورج داد که دو تایی شون منو از زمین بلند کرده ازم خواستند که کونمو در حالتی قرار بدم که بتونن با بی حس کننده و پماد مخصوص نر مش کنن . چی می  شد که می تونستم بدون درد سر کون بدم . -ایرج ایرج زیاد بزن . آروم تر . نمی خوام دردم بگیره . من می ترسم ..  ایرج و تورج همزمان شورتشونو کشیدن پایین . کیرشون قابل تحمل بود . می شد گفت هر کدوم از نظر درازا به 15 می رسید ولی زیادی کلفت بود . اول ایرج سر کیرشو به کون قمبل کرده من فشار داد .  از قسمت بیرونی کمی احساس درد می کردم ولی وقتی ایرج یه فشاری به کیرش داد و چند سانتی متر از کیرش را راحت فرستاد توی کونم تازه احساس آرامش می کردم . تا را رو دیدم که یه گوشه ای نشسته و داره بهمون لبخند می زنه ... ادامه دارد ... نویسنده ...ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر