ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 62

سرشو گذاشته بود لای پای من . یواش یواش بینی خودشو گذاشت روشورت خیس من اونو بوش می کرد . من دیگه سختم نبود . بذار هر جوری که دوست داره با طناز خوشگل حال بکنه . اون که خودش  حرف نداشت با همه اینها من براش فخر می فروختم . داشتم با خودم فکر می کردم که نکنه غرور خودمو زیر پا گذاشته باشم نکنه کوچیک شده باشم . ولی خیلی زود به این نتیجه رسیدم که مغرور ترین و زیبا ترین و سنگین ترین زنای دنیا هم به مرد نیاز دارن . یک زن هر چقدر متانت و غرور داشته باشه نمی تونه خودشو در ویترین نگه داشته باشه . دور خودش یه حصاری بکشه که هیچ مردی بهش دسترسی نداشته باشه که چی ؟/؟ که بقیه واسه این غرورش کف بزنن ؟/؟ به خودش چی می رسه ؟/؟ چه جوری نیاز هاش تامین میشه ؟/؟ مهم اونه که یک بهترین یا زیبا ترین در کنار کسی باشه که اونم بهتر و زیبا تر باشه . فرید شاید از طناز زیبا هم زیبا تر بود . خیلی هم محجوب و مودب . با همه اینها سرش دربرابر من و کس من خم بود . زبونشو روی شورت خیس من می کشید . چشامو بسته بودم . دلم می خواست خودم شورت خودمو می کشیدم پایین و بهش می گفتم که بخورش بکنش . منم مثل هر انسان دیگه ای نیاز دارم . می خواستم بهش بگم شوهر بی غیرت من لذت می بره از این که من با مردای دیگه باشم . ولی من تا زمانی که جسم و روحم از وجود مرد دیگه ای که حس کنم شایستگی منو داره لذت نبره نمی تونم خودمو قانع کنم که در اختیارش بذارم . فرید لخت شده بود . کیرش کاملا شق شده و من ثانیه شماری می کردم برای این که  چهار مین کیر زندگیمو درون بدنم ببینم . دستاشو گذاشت دو طرف شورتم . اونو آروم آروم پایین کشید . -طناز تو زیبا تر از ونوسی .-چی شد تا کس منو دیدی این حرفو زدی . مگه مال ونوسو دیدی ؟/؟ ساکت شده  فقط داشت به کس کوچولو تپل و ناز و تازه ام نگاه می کرد . لبای خوشگلشو خیلی آروم گذاشت روش . دلم می خواست سرعتشو زیاد کنه . فشارشو بیشتر کنه ولی اون دوست داشت خیلی نرم و آروم کارشو پیش ببره . این جوری هم به من کیف می داد ولی یه جای کار هم باید سریع تر به من حال می داد . بدنم نیاز داشت . حس می کردم  نیاز دارم که با دستاش ماساژم بده . خون هوسو در تمام بدنم  یکسان و یکنواخت به جریان بندازه .کاری کنه که ندونم از هوس چیکار کنم ولی اون باشه که مثل حالا به دست و پام بیفته نشون بده که طناز قدرت بر تره . لباشو غنچه کرد اونو گذاشت روی کسم . هرچی خیسی کسمو می خورد و میکش می زد حس می کردم که آب و تری بیشتری از کسم پخش می شه . کناره های کسمو می ذاشت توی دهنش و  از انتهای قسمتی که به دهن گرفته بود تا ابتداشو با هوس میکش می زد و حرکتش می داد . با هر چند تا میک زدن از زبونش هم کمک می گرفت و اونو فرو می کرد توی کسم . کمرم سست شده بود . دلم می خواست بدنمو به جایی تکیه بدم و برم به عالم لذت و سر مستی . به عالم خوشی و خلسه . آروم آرم خودمو به روی تخت دراز کردم . پشتمو گذاشتم رو تشک و پاهامو به طرف بیرون تخت قرار داده کف پامو گذاشتم رو زمین تا هر دو مون راحت تر باشیم . کسم درست روی لبه تخت قرار گرفته بود . فرید دهنشو حالا باز تر کرده بود و اونو کاملا رو قالب کسم قرار داد . دو طرف کسمو با دو تا انگشتاش گرفته بود اونو جمع کرده به طرف بالا می کشید . خیلی خوشم میومد . فقط چشامو بسته بودم و خیلی آروم  لبامو گاز می گرفتم . دلم می خواست  اون کمتر این حرکات منو ببینه ولی حواسش بود . حتی بهم گفت چه دندونای خوشگل و سفیدی داری . بازی کردن با کسم ادامه داشت . چون فهمیده بود که از این کارش خیلی لذت می برم . اومد بالاتر . کسمو ول کرده بود . شاید می خواست تشنه ترم کنه . شایدم می خواست با قسمتهای بیشتری از بدنم حال کنه و این جوری هم خودش و هم من لذت ببریم . حتی ناف خوشگل منو هم می بوسید و زبون می زد . وقتی به نوک سینه هام رسید طوری اونا رو توی دهنش می گردوند و با هوس خودش منو به هوس می آورد که احساس می کردم داره کسمو لیس می زنه . چندبار این دستم بی اراده رفت طرف کسم تا باهاش بازی کنه تا آ تیششو کمی بخوابونه یا این که زیاد تر و پخشش کنه اما هر بار دستمو می کشیدم . اون لعنتی بازم متوجه شد که من چی می خوام کف دست خودشو گذاشت روی کسم و دستشو از پایین به طرف بالا می کشید . هر کاری می کردم سوختن خودمو نشون ندم نمی شد . صورتم گر گرفته بود . حالا اومده بود تا لبامو ببوسه . با این که لبای خودشو گذاشته بود روی کسم و اونا رو میک زده بود ولی دیگه این جا نباید این قدر بهداشتی بازی در می آوردم . هوس داشت منو می خورد . ....ادامه دارد ....نویسنده ....ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر