ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

عجب بله برونی ! 6

ببینم نتونستین صبر کنین من بیام ؟/؟ حالا کارتون رسیده به جایی که منو می فرستین دنیال نخود سیاه ؟/؟ افراز که کیرش در حال وول خوردن توی کس مادرم که خواهر زن و زن داداشش می شد بود به زنش گفت عزیزم تو مادر عروس خانومی یه سری از کار ها به گردن توست . -خب افشید هم  مادر دو ماده . -ببین عزیزم بله برون یعنی این که خونواده دوماد میرن خواستگاری عروس . پذیرایی به جمع خونواده عروسه .. -فرض می کنیم قبول . جنابعالی مگه پدر عروس نیستین ؟/؟ ..مامان افشید : افسر بس کن به جای این حرفا بذار حالمونو بکنیم . این که نمیشه نیمه کاره بیای و این جور بخوای مانع شی -عزیز دل من فکرشو نمی کردم شما به این زودی شروع کنین . .. آخخخخخخ این کسم چقدر می خاره . ولی اینجا کیر آزاد پیدا نمی کنم . -اگه دوست داری همسایه رو صداش کنم . افراز : افشید جون با زنم شوخی نکن که یه وقتی جدی می گیره . -عزیزم از اون حرفا نزن که آبمون توی یک جوب نمی ره . من کی سرت شیره مالیدم که این دومیش باشه . تازه شما دو تا کیر برای هفت پشتم بسه .. افسون رنگ به چهره نداشت . باورش نمی شد که مادرش اون جور سکس اومده باشه کنار اون دو تا مرد . یه  جوری با نگاش زار می زد و به من زل زده بود که دلم براش سوخت ولی دوست داشتم پدرم کیرشو طوری توی کس مامانش فرو کنه که از دهنش در آد . آخه افسون داشت واسم قیافه می گرفت کلاس میذاشت . که پدرش داره مادرمو میگاد . . افشید : آخخخخخخخخ افراز افراز چقدر کلفت شده کیرت امروز .. افسر ! بهش کود میدی ؟/؟ چه خبر شده ؟/؟ -کیرشوهرت  افرود هم حسابی معرکه شده . طفلک خوب توی کونت نمی تونه خودشو نشون بده . جلو تر از این نمیره . زود باش به آخر کیف و حال برس که کس خسته من نر مش می خواد و می خواد که حال کنه .. آخ که چقدر هوس اینو دارم که بازم جفت کیر بره توی کسسسسسم . حواسم جفت صحنه بود . افسون از حال رفته بود . یه حالتی شبیه غشی ها رو پیدا کرده بود . مات مونده آدم فکر می کرد که افسردگی گرفته . -عزیزم ناراحت نباش اونا که خودشون دارن حال می کنن . تو واسه چی خودت رو ناراحت می کنی . اونا که ککشون هم نمی گزه . چرا ما دایه های مهربون تر از مادر و کاسه های داغ تر ازآش بشیم . -اصلا راجع به مامانم این طور فکر نمی کردم . -عزیزم آدم که این قدر نباید خود خواه شه . یعنی فقط تویی که مامان داری و من مامان ندارم ؟/؟ یعنی شخصیت مادرمن برای من نباید مهم باشه ؟/؟ دیگه وقتو تلف نکرده به صحنه های گاییده شدن مامان چشم دوخته این که ببینم اون دو نفر چیکار می کنند . کیر بابا توی کون مامان چقدر خوش حالت بود و چه خوش حالت اون صحنه رو نشون می داد . -خواهر گلم افشید جون خوب داری حال می کنی ها . -نیست که تا حالا دو کیره حال نکردی ؟/؟ افسر رفت نزدیک مامان . تو که می دونی چقدر عاشقتم . حالا دو تا کلام حرف بهت می زنیم اونو به حساب شوخی بذار .  خاله لباشو رو لبای مامان گذاشت تا کمی سر حال ترش کنه و اونم راحت تر کس و کونشو بده و ار گاسم شه . اون طرف  یعنی این طرف که من و افسون بودیم تا حالا دختر عمو خاله در حال ساک زدن کیر مون بود و یه جورایی می خواست منو دلداری بده که به خاطر این که کس مادرم زیر کیر پدرشه رنج نکشم . حالا من باید به اون دلداری می دادم . -خوب حال می کردی عروس خانوم . هر چی بهت گفتم این کارا خوبیت نداره تو حرف گوش نمی کردی . حالا ببین که بابام چه جوری میذاره توی کس ننه ات -افشین راجع به خاله ات این طور حرف نزن .. -ولی خودمونیم مادر زن ما عجب کون گنده  ای داره -پسر چشاتو درویش کن . -عزیز دلم اون به عنوان خاله محرم منه .به عنوان زن عمو میشه نا محرم و از دید مادر زن آینده دوباره میشه محرم . همه چی قره قاطی شده . پاهای عشقمو از وسط بازشون کرده و حالا من باید بهش آرامش می دیدم . من دیگه داشتم عادت می کردم . دقایقی بود که مادر در حال گاییده شدن بود و یواش یواش داشتم ریشه این باور رو در قلب خودم می کشتم که بتونم از این لحظه ها نهایت استفاده رو ببرم . دهنمو با لذت گذاشتم روی کس افسون . شروع کردم به میک زدن و زیر چشمی از همون دو سه سانتی که پرده رو داده بودیم کنار به فضا ی هال نگاه می کردم . گاهی هم می شد  بیشتر پرده رو کنار زد و شاهد جریان می بود . -نهههههه نهههههه افشین این جوری نهههه نهههههه .. باید منو بکنی . بهت میگم بکن توی کسسسسسم . من نیازشو دارم . من بهش احتیاج دارم . بکن .. بکن می خوام برای اولین بار حسش کنم . می خوام با کیر تو حسش کنم . .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

2 نظرات:

دوست همه گفت...

خسته نباشی اقای ایرانی
اگه میشه یکم زودتر بنویسی عالی میشه

ایرانی گفت...

با سلام به دوست همه ..تلاشمو می کنم ولی خب زیاد بودن داستانها همین مشکلات رو داره . ممنونم ازت .. دستت درد نکنه که به داستانهای این مجموعه توجه داری . شاد و سر بلند باشی .....ایرانی

 

ابزار وبمستر