ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هرکی به هر کی 184

ظاهرا سخنرانی عفت به آخراش رسیده بود . مردا به طرز خاصی به او نگاه می کردند . همه از اون انتظار داشتند که بره طرف کیر اونا و کیرشونو مورد لطف و مرحمت خودش قرار بده . اونم به خوبی اینو متوجه شده بود . یه نگاهی به من انداخت و لباشو برای سخنرانی بعدی باز کرد . -می بخشید که دقایقی وقت عیش و خوشی شما رو گرفتم . دسته جمعی مردا یه اشاره ای به کس عفت کرده و د ر حالی که دستشون رو کیرشون بود گفتند ماهی رو هر وقت که از آب بگیری تازه هست . -من وقف همه شما هستم . کس ناقابلم تقدیم کیر شما مردان دلاور و رنج کشیده سی و چند سال دفاع مقدس در راه آرمان عالیه این نظام مقدس باد .. حالا با اجازه شما برای دقایقی در آغوش  مردی جوان قرار می گیرم که اگر کمکهای اون نبود من امروز نمی تونستم در کنار شما باشم . نمی تونستم به زندگی بر گردم . زیبا یی ها  رو و عشق را در کنار هوس ببینم . عفت به طرفی حرکت کرد و چادرشو از پشت به طرف هوا گرفت و ولش کرد که صحنه زیبایی به وجود اومده بود . ظاهرا مادر بزرگ می دونست که این یه تیکه داره آماده  میشه و یا این که از قبل قصد فیلمبرداری داشت که اون یه تیکه رو فیلم گرفت . خیلی زیبا و شاعرانه بود . من و عفت ایستاده دست دور کمر هم در آغوش هم فرو رفتیم .مردا و زنا احساسا تی شده بودند . همه کف می زدند و هورا می کشیدند . -خیلی قشنگ صحبت کردی . طوری سینه هاشو به سینه هام چسبوند و دستاشو دور کمرم قرار داد که من حس کردم اون ازم می خواد که نوازشش کنم . با احساس داغ و گرم عاطفی خودم به استقبال  سکس برم . براش حرفای قشنگ  بزنم . برام خیلی جالب بود . انگار عفت آدم دیگه ای شده  بود . خیلی ها ازمون می خواستند که همو ببوسیم . ولی من بدون توجه به جمعیت اون جوری که دلم می خواست و در اون زمانی که خواستم با یه فشار بیشتری که به بدنش آوردم یه حرکتی به خودم داده لبا مو رو لباش قرار دادم . . کیرم به روی کسش چسبیده بود . مردا همه با کیرشون ور می رفتند . دلشون می خواست که من زود تر عفتو بگام . -عفت جون پاهاتو باز کن تا سر کیرمو از پایین به کست فشار بدم . -جااااااااان .. جااااااان منتظرم منتظرم . تو همش عادت داری آتیشم بزنی -عشق من ! من کی با تو از این کارا کردم . -صورت عفت از شنیدن واژه عشق من گل انداخته بود . طوری که کیر چسبیده به کسش احسا س خیسی بیشتری می کرد . سر کیرمو از پایین به کس عفت فشار داده اونو  مثل موشک رو به بالا فرستادم . عفت  وزنش بیشتر از من بود ولی با ورزشهایی که کرده بودم و قدرت بدنی خودمو برای این جور جا ها برده بودم بالا می تونستم  اونو تا دقایقی هم رو هوا بکنم . کمرشو گرفته اونو خیلی راحت آوردم بالا .  پاهاشو دور کمرم قفل کرد کیرمو فرو کردم توی کس و اونم کونشو به طرف حضار گرفته و به اصطلاح واسه اونا قمبل کرد .  . یه چند تا زن اون دور و بر می پلکیدند . به دیدن کیر من به هیجان افتاده بودند . به یه طرز خاصی به عفت نگاه می کردند . -عفت خانوم می تونیم کیر آریا جونو که  در حال رفت و بر گشت به کس نازتونه  لیس بزنیم ؟/؟ باهاش حال کنیم ؟/؟ -اجازه من دست آریا جونه . هر چی سر ور من بگه . -نمی دونم ولی اگه آبم توی کس خالی شه و تو ارضا نشده باشی .. -عیبی نداره به گاییدنم ادامه می دی تا بتونی ارضام کنی . چند تا زن اومده بودند اون جلو تا کیر لیس من باشن . زبونشونو گذاشته بودند زیر کون عفت و وقتی کیرم بیرون کشیده می شد یه جوری زبون روی کیر می رفت که حس می کردم یک زمان دارم چند تا کس رو با هم می کنم . . مامان الیا خودشو به من نزدیک کرد -آریا جان این که رسمش  نشد . عفت : چیه الیا جون . من و تو که این حرفا رو نداشتیم . اگه دوست دارین  به آریا جون بگم کیرشو از  سوراخ نا قابل من بیرون بکشه به کس مادر جانش فر و کنه . یه نگاهی به چهره عفت انداختم و دیدم با همه حشری بودنش انگاری تعارف نمی کنه . من حال و حوصله گاییدن مامانو نداشتم . دلم می خواست عفت رو که در اون لحظه تمام مردا آماده گاییدنش بودند و براش سر و دست می شکستند بکنم . اونو گذاشتم رو زمین . بازم کونشو به طرف مردا قمبل کرد . کیر لیسی زنا کمی سخت تر شد . -مامان الیا جون . من نوکرتم . تو که خودت به خوبی می دونی نقل این مجلس و گل سر سبدی . ما که با هم این حرفا رو نداشتیم و نداریم .  آریا فدات شه . یه خورده دندون رو جیگر بذار تا من بعدا دندون رو جیگرت بذارم . که هیشکی توی این جمع کس مامان خوشگل منو نداره . هیشکی مثل مامان من مجلس گرم کن نیست . فقط برو طرف مردا .  تو می تونی سر و صداشونو کم کن تا من این طرف راحت به کارم برسم . بعد تو و عفت جون می تونین جاهاتونو عوض کنین ....ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

2 نظرات:

دلفین گفت...

داداشم دمت گرم خیلی عالی بود ازعفت چی ساختی وقتی سخنرانی میکنه وقتی میگه بدن من تقدیم شما مردا خیلی باحاله وقتی عکس میگره داداشم بقیه داستانها هم عالی بودن مرسی

ایرانی گفت...

ممنونم ازت داداش دلفین دوست داشتنی و گلم .. روز خوبی داشته باشی ..از این که داستانها رو پیگیری می کنی و همراه منی خوشحالم . شاد و تندرست باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر