ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

عجب بله برونی ! 4

شرایط به گونه ای شده بود که عمو افراز رفته بود زیر مامان افشید دراز کشیده و کرده بود توی کسش . البته قبلش به بابا گفته بود داداش اگه دوست داری  من از این زیر پاشم و تو بکنی توی کس .. -نه افراز جان من به اندازه کافی دیگه کس زن داداشتو گاییدم . از کون دادن فراریه و مگر این که این جور مواقع فرو کنم توی کونش . به مامان افشید من بر خورده بود از این که اونو پیش عمو دروغ گو معرفی کرده بود . -چرا دروغ میگی افرود . مگه من  هر وقت که خواستی بهت کون ندادم ؟/؟ حالا گاهی اگه درد زیاد امونمو بریده بود گفتم باشه برای وقتی که حالم خوب شد . چرا الکی حرف توی دهن آدم میندازی . هر کی ندونه فکر می کنه از اون زنایی هستم که به فکر شوهرم و زندگیم نیستم . زود باش اگه می خوای بکنی توی کونم بکن که باید بریم برای تدارک بر نامه های امشب و بابا کیرشو نشونه رفته  بود طرف سوراخ کون مامان -همین جوری ؟/؟ .. پدر روغن زیتونو از آشپز خو نه آورد و اونو به سوراخ کون مادر مالید .  کیرشو هم وقتی به سوراخ کونش فشار داد خیلی راحت کیر وارد کونش شد و اصلا فکرشو نمی کردم به این حالت کیر بره توی کون .. -آخخخخخخخ شما دو تا مردا این جوری بی حال نباشین ... افرود! شوهرم یه طوری بکن منو که حس کنم داری با تمام وجودت لذت می بری و حالا اگه بگم برادر شوهرم افراز جان خیلی با حال داره کسمو میگاد بهت بر می خوره و میگی که نباید پیش اون بگم .. -عزیزم باز که داری شلوغش می کنی . من و داداشم که این حرفا رو با هم نداریم . چرا می خوای بی خود و بی جهت بین ما اختلاف بندازی . میگن زن فتنه هست واقعا به این موارد میگن .  افشید جون کمی ساکت شده بود . رفته بود توی حس و حال . طوری شده بود که حس می کردم بدنش داره می لرزه ..افسون به هیجان اومده بود . -من نمی دونم بابام چطور رضایت داده که یک زنو شریکی بکنه . -افسون داری یه حرفی می زنی که انگاری مادر من حق مسلم باباته و این پدر منه که به عنوان یک نیروی اضافی کیرشو تحمیل مامانم کرده . -ولی اون جوری که سکس اونا نشون میده مادر تو از کیر بابام لذت بیشتری می بره -این به خاطر اینه که کیر بابات توی کس مادرمه . مگه خودت نمیگی که زنا با کس دادن بیشتر حال می کنند ؟/؟ همین خودتو چند بار خودت رو کشتی تا من کس تو رو بکنم ولی رضایت ندادم ؟/؟ ها بگو دیگه . -نمی دونم افشین شاید حق با تو باشه . شاید تو درست بگی و حالا هم هوس دارم . بیا بیا منو بکن . بذار توی کسم . من و تو که مال همیم . از این خونواده دور نمیشیم .هم پسر خاله  دختر خاله و هم پسر عمو دختر عمو هستیم . با هم میریم یه دانشگاه و یک کلاس .  خونواده ما هم که این جوری شدن . فقط دلم برای مامانم می سوزه که بی خبر از همه جا اونو فرستادن دنبال نخود سیاه . حتما رفته پی تدارکات امشب -تو از کجا می دونی افسون که این طوریه . تو از کجا می دونی که مادرت از این جریانات با خبر نیست . شاید همین الان بر گرده . دو تایی مون به صحنه گاییده شدن مادرم توسط کیر بابا و عموم خیره شده بودیم . مامان خودشو رو کیر عمو جان بالا و پایین می کرد و پدرم هم همگام با این حرکات واسه این که کیرش از کون و مقعد زنش بیرون کشیده نشه با ضربات مادر رو به جلو حرکت می کرد .. -آخخخخخخخخ اوووووووفففففففف افراز افراز کسسسسم کسسسسسم .. می خاره می خاره .. -خودتو بکش روش افشید بکش روش .. به من فشار بیار . فکر نکن دردم می گیره .. -فدای کیرت برادر شوهر گلم .. خوب که به کیراشون نگاه می کردم تفاوت خاصی ندیدم . تازه به نظرم مال بابام باحال تر اومد . ولی از بس ناراحت بودم رگهای شقیقه هام در حال تر کیدن بودند . -افشین چرا قیافه ات این جوری شده فکر می کنم هر لحظه می خوای سکته کنی . -نمی دونم افسون اصلا انتظار این لحظه ها رو نداشتم . -یه حس تازه ایه که مادرت به عنوان یک زن داره تجربه می کنه این که دو تا کیر رو در آن واحد در بدنش پذیرا شده .. یه نگاهی از خشم به افسون انداخته که اون جا رفت . -ببینم منظورت چیه .  یعنی تو هم اگه شرایطشو داشتی دست به همچین کار احمقانه و زننده ای می زدی ؟/؟ -افشین فدات شم من کی همچین حرفی زدم . چرا به دل می گیری ؟/؟ چرا با خودت و با همه قهر کردی ؟/؟ -نمی دونم من قاطی کردم . مامان همین جور جیغ می کشید طوری نشون می داد که انگاری فقط داره با کیر عمو افراز کیف می کنه .. -اووووووههههه اووووووههههه داره میاد داره میاد دارم سبک میشم . افراز من دیگه نمی تونم تکون بخورم کیرت رو بکوبون بالای کیرتوهمین جوری بزن به سقف کونم . بابا دستاشو گذاشته بود رو سینه های مامان  و اونا رو می گردوند تا هوس زنشو زیاد تر کنه و اونو به آخر لذت و هوس برسونه .... ادامه دارد .. نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر