ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هر کی به هر کی 181

-تو دیگه مثل سابق به من توجه نداری . دوستم نداری . به من اهمیت نمیدی . زن داداش تو دیگه واست یه زن غریبه شده .. پریسا بازم رفته بود به خط ناز و عشوه . هر وقت که احساس کمبود محبت می کرد یا این که دلش می خواست من بهش محبت بیشتری کنم این جوری برام ناز می کرد یا می رفت توی خط احساس تا من نازشو بکشم . بیشتر وقتا با ناز کشیدن  و شروع سکس دیگه همه این گله ها از بین می رفت . رفتم طرفش . -زن داداش به تو یکی که بد نگذشت . تو که رفتی زیر کیر یکی دیگه .  حودت هم که دیدی نتونستی یا نخواستی طرفت رو ول کنی  بیای طرف من . -مگه تو این کار رو انجام دادی که من بدم ؟/؟ .. من خیلی زود بعد از رفتن تو اومدم سراغت .  حالا بیا آریا . نمی خوام تو با من قهر کنی . اوه پریسا داشت نازمو می خرید و می کشید .  از رو دیوار  شیشه عطر ملایمی رو بر داشت و اونو به بدنش زد تا  آثار و بوی سکس قبلی رو در بدن خودش کم تر و کم رنگ تر کنه . یک بار دیگه اون سینه های آبدار رو به چنگ خودم در آورده بودم . زن داداش خوب و آبدار من . -آریا خیلی بد جنسی . نمی دونم چرا با همه این بد جنسی هات بازم دوستت دارم .  بازم عاشقتم . بازم می خوام که شبا به جای آرین تو باشی کنارم توی رختخواب . -پریسا این چه حرفیه که می زنی . آرین شوهرته . داداش منه . من که نمی تونم و نباید در حق اون نامردی کنم . در مرام من خیانت نیست . -آریا خواهش می کنم از این حرفا یک بار دیگه زدی نزدی . یادت رفته دسته جمعی چند بار من و تو و بقیه .. خانوادگی  شب قبل از اومدن به مجلس با هم حال کردیم ؟/؟-من یک بارشو یادمه . -خب همون برای نمونه کافیه . مهم تر از اون یادت که نرفته با آرمیلا که در گیری داشتی اون من و تو رو دیده بود که داریم با هم سکس می کنیم ؟/؟  داخل مغازه .. اون که خارج از مجلس نبود . پس  نگو  من خیانت نمی کنم  و زن داداش و از این حرفا .. هر کاری کردم یه بهونه ای بتراشم نتونستم . -حالا پریسا جون می خوای منو محکوم کنی ؟/؟ -نه عزیزم من فدات شم . اصلا همچین قصدی ندارم . فقط خواستم بهت بگم که این جوری هام که تو میگی نیست . وقتی که کنار شوهرم کنار داداشت زیر کیر تو قرار می گیرم و با هم سکس می کنیم می تونیم وقت دیگه ای هم این کار رو بکنیم . -مثل این که مقررات از یادت رفته . -چی داری میگی . مقررات رو من و تو هستیم که به وجود میاریم . آها مهم تر از همه یادم رفت . اول کار وقتی که داداشت منو زده بود و من اون جریان سکس خانوادگی رو بهت گفتم و با هم سکس کردیم .....-پریسا بذار از این لحظات خودمون لذت ببریم . من که نمی تونم هر لحظه جلو داداشم بیام و تو رو بغلت بزنم . -نه منم همچین انتظاری ندارم . در هر حال اون اونجا رو گیر آورده بود برای این جور بحث ها من لباشو بستم تا دیگه نتونه بیش از این حرف بزنه . خیلی خوشبو  شده بود . بازم یه دعایی به جان پدر بزرگ و مادر بزرگ کرده و به کارم ادامه دادم . پریسا رو به دیوار چسبوندم و طوری  با ضربات کولاک کننده ام به کسش فشار می آوردم که همون دقایق اولیه ارضاش کردم . . قبل از این که  بوسه بعد از سکس رو نثارش کنم ازش پرسیدم چی شد پریسا مثل این که از برادر شوهرت خیلی راضی هستی -اگه بدونی در سکس های قبلی چقدر این هوسو داشتم که حداقل برای یه بار هم که شده ارضا شم ولی هیشکدوم از اینا انگار عرضه شونداشتند که منو به این درجه برسونن . وقتی که به تو رسیدم دیگه اوج گرفتم . ببینم نمی خوای توی کسم خالی کنی .  پریسا که با یه حالت نیم طاق باز و تکبه داده به دیوار قرار داشت دوست داشت که آب داغ کبر منو توی کسش احساس کنه . با انگشتان سوراخ کونشو لمس کرده گفتم اگه مانعی نداره می خوام با این قسمت از بدنت هم یه صفایی بکنم . گناه داره . نمیشه که همش توی کست خالی کرد . -قول میدی هر وقت خونه مون خلوت شد بیای ؟/؟ ...نزدیک بود بگم از این قولها به خیلی ها دادم که حرفمو پس گرفتم . پاهای پریسا رو انداختم رو شونه هام .می خواستم از روبرو کو نشو بگام . حالتی که کمتر به اون رو می آوردم . در این وضعیت خیلی کم کونو می گاییدم . ولی در عوض می شد چهره طرف رو از رو برو دید و با کس و سینه ها راحت تر ور رفت و زن رو زود تر و بیشتر سر حال آورد . کیر کلفت و پر آبمو به سوراخ کون پریسا مالوندم . دستمو رو سینه هاش قرار دادم -آریا فشارش بده -دستمو یا کیرمو -هر دو تا رو . منو بچسبون تا می تونی کونمو آتیشش کن . اولش کمی سخت می رفت . -کاش قوطی کرم رو با خودم می آوردم -بکن منو .کونمو بکن . این جوری هم واسه خودش یه حالی داره . .... ادامه دارد ... نویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر