ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک سر و هزار سودا 111

فوری بغلش کردم . می دونستم که این بار دیگه از دستم فرار نمی کنه . این بار می تونم  کاری رو که مدتها بود می خواستم انجامش بدم انجام بدم .  هر چند که قبلا چند بار باهاش سکس کرده بودم ولی این دفعه دیگه فرق می کرد و پس از چند بار حسادت بود .
 یه بلوز سفید چین دار به طرح و شکل لیاس عروس تنش بود که اونو خیلی جذاب و خواستنی نشون می داد . چقدر هم جوون تر از سنش نشون می داد  . نصف درسامو با اون داشتم . استاد خوشگل من . ناز من ... مژده وفادار من ..  دلم می خواست بهش بگم دوستش دارم . براش حرفای عاشقونه بزنم . زیر گوشش زمزمه کنم . بهش بگم با تمام وجود دوستش دارم . تشنه محبت کردن به اون بودم . می دونستم که خیلی عذاب کشیده و منم خیلی اذیتش کردم .صداش کردم .
 -مژده .. می دونی که چقدر دوستت دارم ..
 -آره این یه ماهی از این و اون شنیدم . خیلیها اومدن پیش من مشاوره . خیلی از دوستات . همه شونم دختر بودند و همه شونم قال گذاشته بودی .  
-عزیزم اونا دروغ میگن . اونا از تخیلات خودشون میگن ..
مژده : منم حواسم هست . مخصوصا وقتی که پای حسادت هم در میون باشه فکر کردی همین جوری بی دلیل یه حرفی رو قبول می کنم ؟ اصلا این طور نیست .
-نه تا این حد . حالا چرا همش داریم از دیگران حرف می زنیم . بیا به خودمون برسیم . اجازه دارم که بهت بگم که دوستت دارم ؟
مژده : تو صاحب اختیاری ..
با دو تا دستاش  دو تا گوشامو کشید و گفت این آخرین فرصتیه که بهت میدم . من اگه یک بار دیگه ببینم دست از پا خطا کردی اون وقت داغ به دلت می ذارم . می دونم که چقدر حسودی . مثل مردایی شدی که حرمسرا دارن . دوست دارن خودشون هر کاری بکنن و همسزاشون دست از پا خطا نکنن .
 -حالا بیا دیگه ناز نکن ..
طعم خوش و دلپذیر لبان  مژده مستم کرده بود . لبای بالا و پایینشو به نوبت بین دو تا لبام قرار داده و  به آرومی میکشون می زدم و بعدش هم نوبت یه بوسه کامل و دلچسب و جانانه شد .. دستمو یواش یواش رسوندم به قسمتای پایین تر . و گذاشتم لای پاش . می خواستم زیپ شلوارش رو پایین بکشم ..
 یکی زد به پشت دستم و گفت که شما مردا همه فکر و ذکرتون به اینه .. یه خورده خود نگه دار باشین . انگار زندگی فقط همین چیزاست ...
 -باشه مژده جون اصلا بهت دست نمی زنم و وارد مقولات ممنوعه نمیشم .
 -نه تو رو جون من بیا بشو . می کشمت اگه نخوای واردشی . فکر کردی فقط شما مردا هستین که می تونین همه کاره باشین ...
 -چقدر استاد ما امروز رسمی شده ..
-آخه دارم با عشقم  به طور رسمی حال می کنتم .
باورم نمی شد این مژده باشه که داره با من این طور بر خورد می کنه . اون باید خیلی دوستم داشته باشه که داره این کارا رو انجام میده . با توجه به فکر کنم چهار پنج تا دختری که پیشش رفته بودند .. شایدم کمتر شایدم بیشتر . این مژده بود که شلوارمو در آورد و هیجان زده ام کرد ...
-بغلم بزن شهروز .. عشق من بگو دوستم داری .. منو توی بغلت فشار بگیر .. طوری که دردم بیاد . بگو دوستم داری . من که توی نگات می خونم که چقدر عاشقمی و دوستم داری .. این حس قشنگو توی نگات می بینم و می خونم . این حسو دوست دارم .
-منم تو رو دوست دارم مژده . داشتم دیوونه می شدم وقتی که حس می کردم که مرد دیگه ای توی زندگیته .
-کاش دیوونه ترت می کردم . ولی این دفعه اگه ببنمت کج رفتی  و زیر آبی  منم انتقاممو می گیرم .
 بد جوری تهدیدم کرده بو.د ..
-یعنی این قدر دوستم داری که به خاطر انتقام از من هر کاری انجام میدی ؟ بد میشی ؟
-یک زن اگه اراده کنه خیلی کارا از دستش بر میاد . خدا کنه کینه ای نشه . ..
 می خواست کیرمو ساک بزنه ولی حس کردم که من باید شروع کنم .. آروم آروم لباساشو در آوردم . به تفاوت خودم و اون فکر می کردم . بیشتر از یک ماه می شد که با هاش سکس نکرده بودم در حالی که در عرض این یک ماه شاید  با بیست نفر رابطه داشتم . بیچاره هر چی می گفت حق داشت . اون فقط از چند تا دانشجو خبر داشت که با من رابطه دارن .
-مژده سینه هات سفید تر و نوکشون هم تازه تر به نظر میان ...
-آههههههههه بخورشون ببین مزه اش چطوره ؟
نوک سینه ها رو دونه به دونه گذاشتم بین دو تا لبام ....
-چیه شهروز هر کی ندونه فکر می کنه چقدر حریص و نخورده باشی .
 -هستم مگه شک داشتی ...
 دلم نمی خواست کس دیگه ای جز من به اون بدن دست بزنه ... ادامه دارد ... تویسنده .... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر