ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

شیدای شی میل 130

کیرم به همون صورت توی کون مهران حرکت می کرد ... لذت به تمام تنم می رسید .. ولی مهران دیگه طاقت نداشت که جلو گیری کنه .. می تونستم احساس اونو درک کنم . چون خودمم یکی دو بار مثل مردایی شده بودم که دچار زود انزالی میشن . بعضی از این مردا که کیرشون کوچیبکتره سخته که دوباره اونو فرو کنن توی کون یا کس ولی یه عده که کیر دراز تری دارن راحت ترن . در دو حالت مردی که انزال شده باشه اگه در جا کیرشو بکنه توی بدن زن اون لذت اولیه رو نداره و کمی بی حال و سسته هم خود کیر هم صاحب کیر . سمیه سر مهران داد کشید ..
- کی بهت گفته تا منو راضی نکردی  آبتو بیاری ... بیرون نکش وگرنه پدرت رو در میارم . از شیدا جون یاد بگیری که یکریز داره تو رو می کنه و تونسته بر خودش مسلط باشه
 -عزیزم اون ساختارش این جوریه ..
 -من چه می دونم قرص بخور .. اسپری بزن .. تو اصلا برای این که من راضی باشم کاری نمی کنی .. ولی منو باش که رفتم یکی رو آوردم تا شوهرمو از کون بکنه .
 -سمیه تو ول کنم نیستی ..
-نه ولت نمی کنم . تو باید حالیت باشه که داری چیکار می کنی .
چقدر خوشم میومد وسط بدنم می خورد به کون سفت مهران .. با سینه های مهران بازی می کردم و خوشش میومد . سمیه هم یه لحظه ول کن نبود و همش داشت غر می زد . معلوم بود کیر شوهرش اون سفتی سابق و قبل از انزال رو نداره و شوهره همش به این فکر می کرد که چه جوری از کون دادن بیشتر لذت ببره ...
مهران : سمیه یادت باشه که توی کونت نذاشتم ..
سمیه : تو که همین الان کیرت داره از توی کسم در میاد . که اگه در بیاد فکر نکنم دوباره بتونی اونو بذاری توش . دیگه لازم نکرده بری سراغ کون من ...
 همه چی آماده بودکه من در حضور مهران بتونم سمیه رو بکنم . جلوی چش شوهره طوری اون زنو بکنم که آب کسش فواره بزنه و شوهرشو سر حال کنه . آخ که من فدای این لاله جونم بشم . تنها بود . کاش اونو هم می آوردیم توی جمع خودمون . من نمی دونم این شیدای بد بخت چقدر باید بد بختی بکشه  تا همه رو با هم جور کنه .  دلم می خواست به سمیه بگم که من حاضرم اونو بکنم . با اون بغل زدنایی که با هم داشتیم و لزی که با هم انجام دادیم این آمادگی رو داشت که بره زیر کیر من . فقط از این می ترسید که شوهرش رضایت نده . چون شوهرش مرد با تعصب و با ایمانی بود . یک مرد مذهبی که شاید ناراحت می شد از این که زنش زیر کیر یکی دیگه بخوابه . هر چند کیر شی میل رو از نظر روانی نباید یک کیر به حساب آورد .. یعنی یک مرد به اون کیر راحت تر کون میده . اگه شرایط یک سکس ضربدری براش پیش بیاد و یک طرفش شی میل باشه راحت تر می تونه  کیر شی میل رو در کس و کون زنش ببینه ..
یه لحظه زیر گوش سمیه گفتم می خوام بکنم تو کست .. راضی هستی ؟
 با این که خیلی آروم گفتم و چسبیده به گوش حس کردم که متوجه شد . نگام کرد .. با چشاش می خندید  و استرس داشت . انگار یه حرف شاخداری زده باشم ..
-با من همراه باش ..
با ایما و بازم یه حرکت خاص بهش فهموندم که  همین جور شوهرش رو به خاطر این که زود انزال شده گیر بده ... اونم همین کارو می کرد ..
-مهران جون میگم سمیه جون راست میگه . اون زنته از تو توقع داره . تو داری حالت رو میکنی اونم می خواد حال کنه دیگه . اگه تو نتونی خوب اونو ار ضاش کنی بیچاره باید چیکار کنه . به کی پناه ببره . تو باید کمکش کنی  مهران : سمیه چرا آبرومو می بری . من همیشه این حالتو دارم ؟
 سمیه : آره بذار آبروتو ببرم . بیشتر وقتا همچین حالتهایی رو داری .
مهران : شیدا جون ! میگی من چیکار کنم . برم از بیرون مرد بیارم اونو بکنه ؟  این که نمیشه . من یک مومن هستم . یک مرد در شرع ما می تونه چهار تا زن بگیره که من به احترام عزیز دلم همچین کاری نمی کنم  .
سمیه :  تو همون توی  یک زنش موندی .. -میگم مهران جون من که خیلی راحت می تونم تو رو بکنم و تازه این اول سفر ماست . اگه اجازه میدی من می تونم این کار رو انجام بدم که سمیه جون  ار ضا شه و اعتراضی نداشته باشه . به خاطر این که هر دو تا تونو دوست دارم . دلم می خواد خوشحالی  شما هر دو نفرو ببینم . این به من لذت میده .. مهران جون من اصلا توقع نداره که سمیه این جور  بهت بتوپه ولی تو هم در حقش باید مردانگی کنی . یکی از علتهایی که این روزا خیانت در بین زنان رلیج شده همینه که شوهراشون بهشون نمی رسن دیگه .  و خلاصه اون جوری که زنا دوست دارن نمی تونن ار گاسم شن .... ادامه دارد ... نویسنده ... ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر