ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

یک عروس وهزارداماد 19

دوسه ماه دیگه هم گذشت . بااین که دیگه یواش یواش مشخص شده بود که من باردارم ولی همون هیکل و چهره قشگ خودمو حفظ کرده بودم . فقط از پهلوها یه خورده فرم کوسم تغییر پیداکرده بود . گاهی هوس های عجیب وغریبی به سرم میفتاد . علاوه بر ویار خوراکی های مختلف که بیشتر عاشق ترشی بودم اکثرا هوس کیرهای تازه رو می کردم . دوست داشتم یه جورایی خودمو بندازم تو بغل یه سری مردای جدید . لذت بدم و لذت ببرم . ولی کار خیلی خطرناکی بود . نباید بی گدار به آب می زدم . چون فرشاد این روزا سعی داشت هوای منو زیاد داشته باشه . بیشتر درکنار من باشه و اگه خواسته ای دارم برآورده کنه. این مسئله اعصاب منو بهم می ریخت . از این که می دیدم اون آزادی عملو واسه سکس با غریبه ها ندارم . یه بار به بهانه پزشک وقتی که فرشاد خونه نبود خودمومی رسوندم به خونه مجردی که اون سه تا جوون جایی دور از چشم خونواده واسه خودشون دست و پاکرده تا یه خورده حالمو جا بیارن . مدتی گذشت با تحقیقات زیاد فهمیدم که دکتر سینا یی که من میرم پیشش و حداقل دوبرابر من سن داره یه دکتر مجرده . اگه می تونستم یه جورایی فریبش می دادم که ترتیب منو بده خیلی باحال می شد ولی این پزشکا اگرهم یه خورده دلشون بخواد به خاطر کارشون هم که شده مراعات می کنند . یه روز که می دونستم فرشاد خونه نیست خودم رفتم دکتر . خیلی به خودم رسیدم و تا می تونستم از کرم خوشبو و عطرهای تحریک کننده زنونه استفاده کردم . باسن برجسته و گنده من از پهلوها پرتر شده بود و شلوارهایی هم که پام می کردم یه حالت تنگی و چسبناکی خاصی به کونم می بخشید . می دونستم با این سبک و استیلی که دارم میرم مطب با اعتراض دکتر روبرو میشم ولی چاره ای نداشتم .  این باراین کارو می کردم وقتی که اون مزه  کوسمو چشید دفعه بعد می تونستم رعایت کنم . حس می کردم که در آغازراه خیلی بیشتر از زمانهای دیگه دنبال یه کیر تازه برای کوسم هستم . یه نیاز عجیبی به این کار داشتم . بایه حالت شجاعت خودمو برای مقابله با هر مسئله ای آماده کرده بودم . به منشی گفتم که آخرین نوبتو بهم بده . هرچی بهم گفت که دکتر اون ساعت خسته بوده و حوصله کمتری داره قبول نکردم . شایدم از اونجایی که دوست داشت زودتر تعطیل شه این جوری باهام بحث می کرد . دکتر یه قیافه ای معمولی داشت ولی پوست سفیدی داشت . از روپوش سفید و بوی دستاش خوشم میومد . -ببخشید این بو و عطرهای متفرقه اذیتتون نمی کنه ؟/؟ -اتفاقا آقای دکتر سبب آرامش و نشاط خاطره به آدم روحیه میده . یه چند تا معاینه رو من انجام داد و منو برد جلوی یه دستگاه و یه خورده وضعیت جنینو بررسی کرد و گقت یه زمانی بچه باید 7 ماهش می شد تا با استفاده از سونوگرافی تشخیص بدیم که بچه از چه جنسیه ولی حالا علم خیلی پیشرفت کرده .. من اصلا حالیم نبود اون چی داره میگه . صورتم شده بود مثل گچ . قلبم به شدت می زد . بچه ام چی می تونه باشه . چقدر دلم می خواست یه پسر داشته باشم . پسری که  یه برگ برنده تضمینی وهمدم همیشگی من باشه . -خانوم چرا رنگتون پریده مثل این که راجع به دختر یا پسر بودن بچه حساسیت دارین . -نه آقای دکتر من حساسیت ندارم . شوهرم همش پسر پسر می کنه -پس وقتی رفتین خونه تا مژدگونی نگرفتین این خبرو بهش نمی دین . وای چی می گفت این دکتر سینا . طوری به هیجان اومده بودم که  دونستن و ندونستن این که دارم چیکار می کنم رو قاطی کرده خودمو انداختن توی بغل دکتر . صورتشو غرق بوسه کردم و حتی یکی دوقسمت از لباسش هم جای روژلبهای من مونده بود و منو به یاد فیلمهای سینمایی مینداخت . -مثل این که واجب ترش اینه که شما اول به من مژدگونی بدین . -چی می خواین آقای دکتر . من در اختیارشمام . بگو باید چیکار کنم -شوخی کردم خانوم . روزی چند مورد این مسئله واسم پیش میاد و من اگه بخوام در هر مورد یه شیرینی بگیرم که دیگه کارم درمیاد و درست نیست . -اتفاقا خیلی هم درسته -خب شما دیگه مشکلی ندارین . یواش یواش باید فیلمه رو شروع می کردم . یه خورده به پهلوهام و رو نافم دست کشیده و گفتم در این نقاط هروقت که از خواب پا میشم تا یه مدتی احساس درد می کنم .. دوباره رو تخت معاینه دراز کشیدم . این بار یه لباس مخصوص تنم کرده بودم تا راحت تر منو کنترل کنه . پیرهنمو دادم بالا و شورتمو کشیدم پایین -خانوم ضرورتی نداشت که اونو پایین بکشین . -یه خورده گرمم شده بود آقای دکتر . تازه خواستم یه معاینه ای از واژن من هم به عمل بیارین از نظر اندازه و طول و قطر در این ماهها تا بفهمم این طبیعیه یا نه .. دکتر یه نگاههای عجیب و غریبی به من انداخت و فهمید که دارم کوس شر میگم . ولی با این حال چیزی نگفت . با همون دستکشی که دستش بود دستشو رو کوسم کشید و اونو جلو چشاش گرفت و چند بار دیگه هم این کارو پشت سر هم انجام داد . -شما خیلی ترشح دارین و این اصلا براتون خوب نیست . -ببینم برای بچه ضرر داره ؟/؟ -نه برای مادر بچه و اون فشار های روحی و روانی که احتمالا رو شما میاد تاثیر داره . در هر صورت شما نیاز دارین که با استفاده از افزایش تعداد روابط جنسی خودتون این ترشحات رو به حداقل برسونین . یه نگاهی به دکتر انداخته و گفتم اتفاقا منم این طور فکر می کردم ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر