ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

زن نامرئی 35

دو تایی با هم در یک هماهنگی خاصی کیرشونو می کردند تو سوراخای مربوطه و با یه فشاری که سر تا پای منو به هیجان می آورد می کشیدند . -وای دیوونه ها آتیشم زدین . جاوید رو اون زیر می دیدم که صورتش عین کون بوزینه قرمز شده و از هوس زیاد نمی دونست دستشو به کجا بند کنه . فکر کردن من جنده ام دیگه نمی دونستن از اون اختصاصیهاشم که به هر کسی باج نمیدم و در اصل واسه دل خودم حال می کنم . کور خوندی داداش -وایییییی رامبد رامبد عجب کوسی نیم عمرت بر فناست من دارم بد جوری حال می کنم . -تمام عمرت بر فناست جاوید من تا حالا کون به این خوش دستی و سوراخ به این تنگی ندیدم . با این که دوست ندارم یه جنده رو دوبار یا سه بار بگامش دلم می خواد شبانه روز بخورمش . صد دفعه بکنمش . -بچه ها مثل این که سلیقه تون باهم یکیه . حالا منو در یابین . این قدر با هم بحث نکنین . کوسسسسم کونننننم هر دو تا سوراخم کیر می خواد . جاااااااااان نمی دونی با کیر ممل شما دو تا چه حالی دارم می کنم . داغ شدم . داغ داغم . بچه ها حال بدین .. رامبد که پشت بدنمو غرق بوسه کرده بود و جاوید هم پس از این که روش خم شدم در حال بوسیدن و لیس زدن سر و صورت و چونه هام و سینه هام بود . واقعا پس از اون نمایش غروبی به این سکس نیاز عجیبی داشتم . دلم می خواست یه جوری حال کنم که اون سرش ناپیدا . حتی کون دادن هم واسم لذت بخش شده بود . نمی دونم این رامبد چی تو کونم ریخته و به کیرش مالیده بود که کیر خیلی راحت و روون رو غلتک کوسم در حال حرکت بود و یه مزه عجیبی بهم می داد . -جووووووون رامبد چقدر به کونم کیف میدی . جاوید مگه شام نخوردی کوسمو تند تر بکن . زود باش که می خوام تا قیام قیامت باهات حال کنم . عجب کیرایی دارین شما بچه ها . یه خورده هم می خواستم سر به سرشون بذارم و ادای لاتا رو در بیارم . -کیرای به این مشتی و جونداری تا حالا ندیده بودم . دست مریزاد . حرف نداره . جون میده آدم هرکدومشو دوساعت ساک بزنه . جاوید بزن کیرتو به سر کوس من بسابون . خیلی مردی داداش . فقط فکر خودت نیستی می خوای به اونی هم که کیرت تو کوسشه حال بدی . فدای مرام و معرفتت . -واییییی فتانه فدای مرام تو و اون حال دادنات . اصلا تیپ و هیکلت به جنده ها نمی خوره -داداش ما تازه کاریم و زیر باریم . رامبد از اون پشت کف دستشو محکم به کونم زد طوری که با صداش کیف کردم و هوسم زیاد شد -فتان جون فعلا که ما روی باریم . تا می تونستن باهام ور رفتن که هم لذت ببرن و هم لذت بدن . -رامبد جونم یه کار باحال می کنی که تا حالا نکرده باشی ؟/؟ خیلی کیف میده ولی آزادی کیر وجود نداره . -بگو چیکار کنم فتانه جون . کیرتو واسه یه دقیقه از تو کونم بکش بیرون و اونو فرو کنش تو کوسم از بغل کیر جاوید بکن تو کوسم -من حیفم میاد کوس به این نانازی و تنگی رو گشادش کنم -نه عزیز دلم قربون اون کیر مشتی تو بشم به این نون و ماستها کوس گشاد بشو نیستیم . یه حال کوچیکی که کردیم دوباره بکنش تو کونم .-نوکرتم عزیزم . این کارو واسم انجام داد . -خیلی تنگه بزور میره داخل . مگر این که جاوید یه خورده از کیرشو بکشه بیرون راه واسه کیر من باز شه . جاوید هم که از این حالت تنوعی خوشش اومده بود یه چند سانتی کیرشو به طرف بیرون کشید تا رامبد یه خورده بیشتر کیرشو تو کوس من جا بده . حالا دونفری داشتند کوس منو می گاییدند . -جااااان بچه ها چه حالی می کنم . رامبد فدای فکرت که به عقلت رسید به جاوید بگی که دو سه سانتی رو کوتاه بیاد تا تو بلند بیای . هر چند دو کیره خوردن مثل یک کیره خوردن سرعت نداشت ولی به طرز عجیبی بهم حال می داد و لذت منو زیاد می کرد . دو تا کیر با پوست و گوشت داغ و گرم بدنم در تماس بودند و از این که دارم یک زمان به دو نفر حال میدم و حال می کنم دچار یه لذت خاصی شده بودم . خودمو رو جاوید خم کرده و دو تا کف دستامو گذاشتم دور یکی از سینه هام و اونو به دهن جاوید مالیده و می گفتم بخورش بخورش عزیزم . اونم لباشو باز کرده و یه جوری سینه هامو می مکید که فکر می کردم کیر سوم رفته تو کوسم . احساس کیر چهارم رو هم وقتی داشتم که رامبد انگشت میانی دست راستشو که دراز و کلفت هم بود تا انتها می کرد تو کونم و درش می آورد . اونو می گرفت جلو چشام و تمام اون کرمهایی رو که مالیده بود و اثراتش رو انگشتش مشخص بود بهم نشون می داد و اون انگشتو می کرد تو دهنش و با یه ملچ ملوچ حسابی منو به اوج لذت می رسوند . من که یه جوری می شدم از این که انگشتی رو که کرده تو کونم بگیره و بلیسه . حالا ببین چقدر از سکس با من لذت برده که تونست خودشو با این مسئله که انگشت تو کون گذاشته منو تو دهنش میذاره حال کنه ... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

0 نظرات:

 

ابزار وبمستر