ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

هوس اینترنتی 3

باورم نمی شد که این طور با آبروی من بازی کرده باشه .. آدرس ایمیلشو هم گذاشته بود . و خیلی از مردای دیگه هم آیدی خودشونو گذاشته بودند و گفتند اگه دوست داری بیاییم زنتو بکنیم و مهرداد هم در جواب همه شون می گفت باعث افتخار منه که یه روزی کیر همگی رو تو کوس و کون زنم ببینم و یه حال درست و حسابی با این جور حال کردنای شما بکنم . چون بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش زیک پیکرند ولی این همسرم متاسفانه فکرش و فرهنگش امروزی نیست و فناتیک فکر می کنه . اون اسیر یه سری قوانین دست و پاگیریه که صد ها سال مثل خوره به جون این ملت افتاده و ما رو از پیشرفت و رسیدن به تمدنی مثل فرهنگ و تمدن اروپا و امریکا باز داشته .. ریدم تو اون تزت مهرداد . این باید پاک قاطی کرده باشه . این مهرداد دوست داشتنی من نبود . می دونستم همه این حرفا رو داره به شوخی میگه و شایدم با نوعی چت سکس و بیان کلمات هوس انگیز می خواد شوق و اشتیاق خودشو بالا ببره . بیشتر از صد تا عکس از من تو اینترنت قرار داشت . یه فیلم چند دقیقه ای هم از من اون داخل قرار داده بود که یک عنوان درازی براش گذاشته بود . کیرهای نازنین حسودی نداره من از شما تیزترم .. فیلمو دانلود کردم ونشستم تماشا .. جای شکرش بافی بود که رو چشام تو فیلم یه باند سایه قرار داده که چهره ام مشخص نباشه .. خاک عالم ..مرد خدا خفه ات کنه ..اون صحنه ای رو که دور و برکوسمو صابون مالی کرده و بعد با خود تراش رو کوسم می کشیدم برقش مینداختم همه توی این فیلم بود . زوایای کوسمو به خوبی نشون می داد . هرچی فکر می کردم که مهرداد این یه تیکه رو چه جوری گرفته سر در نمی آوردم . .در این صحنه سینه های درشت من به خوبی مشخص بود . وقتی که قمبل کرده و لای کونمو صابون مالی می کردم و از اون بالا با فشار روی کونم آب ریخته می شد .. وای خودمنو به هوس آورده بود .. این مرد آبرومو برده بود . نمی تونستم و نمی خواستم که ازش جدا شم درست نبود که اسم یه مطلقه رو من باشه . بامن چیکار کردی مهرداد .عمق کوس تنگ و کوچولوی من هم مشخص بود . پشت به دوربین وقتی که کون قمبل شده ام رو می دیدم حتی یادم میومد که اون لحظه به چی فکر می کردم . دوست داشتم زودتر برم تو رختخوابم و مهرداد با من حال کنه . لذت ببره و لذت بده . سرم داشت گیج می رفت . شوهر بی غیرت من می گفت می تونین عکس کیرتونو بذارین تو تصویر عکس کوس زنم یا تو کونش . فقط حواستون باشه خرابش نکنین . اونو از اندازه واقعی خودش گشاد تر جلوه ندین . کاش می تونستین بخورینش وبکنینش و متوجه شین که هرچی من میگم درسته و حرف نداره .. در یه صحنه دیگه کنار عکس سکسی من یه نفرعکس کیر خودشو گذاشته بود که خیلی هم دراز و کلفت بود .. وکنارش نوشته بود مهرداد با مرام این کیرو اگه قبول داری کنار بذارم برای زنت .. با احترامات کیری : فرزاد کیرطلا .. مهرداد هم در جواب نوشته بود این که بره تو کوس عزیز دلم اونو جرش میده ولی اگه دوست داری می تونی با یه صحنه سازی  از هر طرف که دوست داری لاپای زن کوس تنگ منو باز کنی کیرتو فرو کنی اون داخل .. یه جوری ردیف کن داداش که ما این طرف بتونیم یه جلق درست و حسابی بزنیم هرچند من خودمم می تونم انجام بدم ولی تو اگه بکنی حالش بیشتره . داشتم دیوونه می شدم . می خواستم از صحنه خارج شم یعنی از اون صفحات ولی کنجکاوی و این که ببینم این نامرد بازم چه عکسهایی از منو گذاشته اون داخل ولم نمی کرد .. یه عکس عجیب و غریب تری دیدم . وای صحنه گاییده شدن من .. مهرداد که این قدر کیرش دراز و کلفت نیست و تازه این هیکلی هم که رو من سواره شباهتی به اون نداره . نههههه من که تا حالا به غیر از اون با مرد دیگه ای نبودم . زیر عکس نوشته بود آقا مهرداد با مرام فدای مرامت داداش . همکار گل من با مجوزی که ازت گرفتم کیر خودمو تو این عکس کردمش تو کوس زنت . ببین اگه حالتش خوبه بازم از این عکسا بذارم . نظرتو اعلام کن . امید وارم یه روزی برسه که من یه عکس دوتایی واقعی از خودم و زنت تو این سایت بذارم .. زیرش مهرداد نوشته بود عالی بود دستت درد نکنه . کارت حرف نداره . باید بیام واسم کلاس بذاری . همین جوری ادامه بده . منم امیدوارم یه روزی عکسایی واقعی بذاری . یعنی از صحنه های طبیعی فیلم بگیری . کارت واقعا عالی بود . یه بار با تماشای این عکس جلق زدم و امشب هم می خوام با تصور این صحنه حال کنم و از پشت بذارم تو کوس زنم . مهرداد بی غیرت .عوضی آشغال .. فکر کرده من از اون جنده های حراجی هستم . هزار تا پسر دنبالم بودند یه نگاه گرم هم بهشون ننداختم . یه لبخند هم بهشون نزدم . یه روی خوش هم بهشون نشون ندادم . پست فطرت .. حرص می خوردم طوری که رگهای گردنم ورم کرده بود . مشتامو گره کردم به زمین می زدم . .. طناز ولش کن .. این مردا که تو رو نمی شناسن چرا این قدر حرص می خوری .... ادامه دارد .. نویسنده .. ایرانی 

2 نظرات:

ناشناس گفت...

ایرانی جون به بهترین شکل ممکن به نگارش درآوردی جذاب وحشری کننده بود.پارسا

ایرانی گفت...

سپاسگزارم پارسای عزیز ! من خودم از این داستان که یه تفاوتی با داستانهای کلیشه ای وکلاسیک تکراری داره خیلی خوشم میاد و دراین زمینه با هم هم عقیده ایم .موفق باشی ...ایرانی

 

ابزار وبمستر